Wysoka temperatura

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lokomotywa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt sie 18, 2006 18:00
Lokalizacja: RZESZÓW
Kontakt:

Wysoka temperatura

Post autor: lokomotywa » śr maja 09, 2007 20:08

witam wymieniłem dziś termostat na nowy auto jeździ z temp.100 sopni i nie chce zejsc niżej wyzej tez nie idzie wiatrak sie kręci co jest grane?? czy nie za wysoka to temp??
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 13:05 przez lokomotywa, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » śr maja 09, 2007 20:26

normalna temperatura pracy to 90 stopni
w upały moze podchodzic do 100 stopni ale tylko w korkach

[ Dodano: Sro 09 Maj, 2007 ]
jakiej firmy kupiłes termostat ??
przypadkiem nie Verneta ? (badziewiaka)


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr maja 09, 2007 20:32

Ja na werneta nie narzekam, może być wina czujnika temperatury, często te tańsze zamienniki zawyżają temperaturę o jakieś 15-20 stopni


Obrazek
Obrazek

lokomotywa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt sie 18, 2006 18:00
Lokalizacja: RZESZÓW
Kontakt:

Post autor: lokomotywa » śr maja 09, 2007 20:40

termostat-rancuski chyba.
może tak zaczne od początku kupiłem rupla jakies 9 miesiecy temu i od "zawsze wydawało mi sie że dochodzi do zbyt wysokich temp. ale pytałem o to na tym forum i ponoć to normalne. ostatnio jechałem dluższa trase i zgubiłem koło-poprostu odpadło ;gdy już szczęsliwy poradziłem sobie po trudnej walce ruszyłem dalej auto zaczeło sie gzac 110-120 stopni chłodnica była zimna wiatrak sie nie kręcił takze pierwsza diagnoza termostat-wymieniłem no i jest jak jest ,podejrzewam ze moze być uszczelka walnieta bo jak by nie było musiałem te 100km wrucic do domu co jakis czas stawałem na chwile no ale jakby nie było to jazda przy 110-120 stopniach jest raczej niewskazana:) dodam że po tym wszystkim walnołem psa na czym ucierpiał zdeżąk i te lampy pzreciwmgłowe a tryskająca zagotowana woda z układu na szybe sprawiła iż pękła do połowy -JA MAM PECHA CZY TO AUTO JEST PECHOWE???

[



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr maja 09, 2007 21:04

A moze kupiłeś termostat do diesla :)


Obrazek
Obrazek

lokomotywa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt sie 18, 2006 18:00
Lokalizacja: RZESZÓW
Kontakt:

Post autor: lokomotywa » śr maja 09, 2007 21:08

nie no aż takiej padaki to nie zrobiłem (chyba) :)



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » śr maja 09, 2007 22:04

lokomotywa pisze:ostatnio jechałem dluższa trase i zgubiłem koło-poprostu odpadło
trafiłeś poprostu bardzo zaniedbany egzemplarz
a kolejna sprawa to tak jak napisał prezesso25,
zamienniki czujników często perzkłamują i mmo ze pokazują np:100 stopni to tak naprawdę wszystko moze być w porządku


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
Novik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: śr lis 15, 2006 14:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Novik » śr maja 09, 2007 22:06

Zdejmij górny i dolny wąż od chłodnicy i ja przeczyść tzn. przepłucz woda pod dużym ciśnieniem.
Włóż szlałch w górny "otwór" i rozkręć wode na maxa jak na dole chłodnicy będzie się marnie woda wylewała tzn. że chłodnica jest niedrożna. Zobacz też czy jest równomiernie nagrzana.

Sprawdź jeszcze węże od chłodnicy (górny i dolny) czy sa ciepłe czy zimne, obydwa powinny być gorące.

Możesz jeszcze wynienić czujn ik w chłodnicy bo może być walnięty i nie załącza wentylatora.



lokomotywa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt sie 18, 2006 18:00
Lokalizacja: RZESZÓW
Kontakt:

Post autor: lokomotywa » śr maja 09, 2007 23:09

kurcze na takie majstrowanie to ja za bardzo nie mam warunków-przed blokiem nie bede takiej padaki robił :/ zostaje mi jechać do jakich macherów i kase znowu zostawiać :(, z drugiej strony coraz bardziej sie boje że to może byc wina uszczelki; denerwuje mnie ta sytuacja. a juz miałemm nadzieje że bedzie to w końcu samochód z którym nie bedzie padaki :(
po czym poznać jaki mam czujnik temp. cieczy -dziadowy tani(który może oszukiwac) czy odpowiedni ?
pozatym nie dział mi klaksonik-bezpieczniki wszystkie przepatzryłem
szyberdach sie nie domyka jak zamkne autko a chyba powinien bo idzie kilka cm i tyle jeśli jest odsunięty, gdy jast uchylony to po zamknięciu auta szyberdach sie zamyka.



Awatar użytkownika
macbu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 444
Rejestracja: pt lis 03, 2006 22:43
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: macbu » czw maja 10, 2007 16:25

a u mnie byl ataka sprawa ze pokazywal wahania 70-80 stopni na liczniku z 92 roku a po zmianie licznika na 95 pokazuje non stop 90 stopni :)))))))


Macbu

lokomotywa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt sie 18, 2006 18:00
Lokalizacja: RZESZÓW
Kontakt:

Post autor: lokomotywa » pt maja 11, 2007 12:02

gdzie jest umiejscowiony en czujnik?? zapewne wymiana wiąze sie ze spuszczeniem płynu i potem odpowietzraniem? dużo jest srania z wymianą?



jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » pt maja 11, 2007 12:15

zalezy ktory czujnik

jak od wskaznika to jest wsadzony w plastikowy krociez ktory łaczy blok z wezem od chłodnicy



czujnik wentylatora

(nie wiem jaki masz silnik i jaka chłodnice ) w silniku 1.8 ABS jest na dole z prawej strony (patzac od przodu) chłodnicy dochadza do niego 3 kabelki

mi na przykład załaczał dopiero 2 bieg wentylatora, jak zmieniłem czujnik to zatarł mi sie wentylator

a ułatwie Ci i powiem ze czujnik jest pod klucz 29 powodzenia


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

lokomotywa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pt sie 18, 2006 18:00
Lokalizacja: RZESZÓW
Kontakt:

Post autor: lokomotywa » pt maja 11, 2007 13:12

chodzi o czujnik wskaźnika-czy trzeba spuszcać płyn?
silnik 1.8 abs



Awatar użytkownika
macbu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 444
Rejestracja: pt lis 03, 2006 22:43
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław
Kontakt:

Post autor: macbu » sob maja 12, 2007 09:46

nie trzeba... poprostu wyciagasz zawleczke wyciagasz czujnik wkladasz drugi zakaldasz zawleczke i po sprawie :)


Macbu

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 251 gości