[Bora ] wycieraczki zatrzymują się za wysoko

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

darianno
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Szczecin

[Bora ] wycieraczki zatrzymują się za wysoko

Post autor: darianno » pt maja 11, 2007 10:13

Otóż mam mały problem z wycieraczkami, wycieraczki wracając dochodzą do samego dołu, następnie idą pare cm w gore i zatrzymują się. Powinny zostać w najniższym punkcie.
Nie wiem co jewst grane czy jest za to odpowiedzialny jakiś sterownik?
Nie wiem gdzie mam szukać.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt maja 11, 2007 10:16

proponuje odkręcić (zdjąć ramiona wycieraczek ) zasterować pare razy mechanizmem i załozyc na nowo wycieraczki

[ Dodano: Pią Maj 11, 2007 10:17 ]
darianno pisze:jakiś sterownik?
w mk3 sterownik to przekaznik nr 99 jak się nioe mylę znajduje sie on w skrzynce bezpiecznikowej



darianno
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: darianno » pt maja 11, 2007 10:24

Było robione i rokręcane, bez wycieraczek jest to prawie niezauważalne, ale jak się założy ramiona to idą parę cm. wyżej ok. 5 cm w górę



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt maja 11, 2007 12:36

a powiedz ja zachowują się wycieraczki po zaprogramowaniu szybkości (czasówki ) ???



daro09
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt maja 11, 2007 15:19
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: daro09 » pt maja 11, 2007 15:22

Czy nikt nie grzebał przy mechaniźnie wycieraczek? Jest źle założony.



darianno
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: darianno » pt maja 11, 2007 20:51

Ale gdzie jest źle założony przy silniczku czy jak?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt maja 11, 2007 21:28

Przy silniku ewidentnie, tylko już szczegółów nie pamiętam, bedzie chodziło o połączenie silnika z całum mechanizmem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

milek72
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt paź 27, 2006 00:21
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

Post autor: milek72 » pt maja 11, 2007 22:10

Paweł Marek pisze:Przy silniku ewidentnie, tylko już szczegółów nie pamiętam, bedzie chodziło o połączenie silnika z całum mechanizmem.
dokładnie tak jak napisałeś.
Wysraczy ściągnąilniczka cięgno które porusza ramionami i je przestawić minimalnie i będzie wszystko ok. Widaćże ktoś tam grzebał i niezłożył dobrze :bigok:



greg

Post autor: greg » pt maja 11, 2007 22:16

musisz rozebrać - tu fotoinstrukcja http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55632 poluzuj nakrętkę i przestaw na silniczku tą blachę łączącą



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 549 gości