Po zmianie opon bardzo ciągnie na lewą strone - co jest?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- glejziu
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: ndz sty 14, 2007 15:21
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Po zmianie opon bardzo ciągnie na lewą strone - co jest?
tak jak w temacie. W weekend zmieniłem oponki z przodu i podczas jazdy musze dosyć mocno trzymać kierownice żeby nie wjechać na lewy pas.... ciągnie jak diabli !!
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 13:26 przez glejziu, łącznie zmieniany 1 raz.
- glejziu
- Mały gagatek
- Posty: 72
- Rejestracja: ndz sty 14, 2007 15:21
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
cisnienie tez ustawiałem..... myslałem jeszcze o tym że jak zakładali juz te fele to po lewej stronie jak dokręcali to kluczem ręcznie i dosyć mocno gość sie siłował i dokręcał że aż to koło przeciągło sie (może gdzie przeciągło czy przestawiło drązek deczko ?) a prawą strone tylko tym kluczem ciśnieniowym...
przerabiałem to ostatnio, też wymieniłem oponki na szersze ze 175 na 185 kierownica ściąga troszkę w lewo i kierownica drży lekko (-/+ 1mm).
koła wyważałem po raz kolejny nic to nie dało , ciśnienie w oponach też było dobre, geometria kół - igiełka.
też już nie wiedziałem co robić, ale postanowiłem się tym nie przejmować, bo dopiero gdy puszczę kierownicę na prostej drodze to po przejechaniu ok.200m wjechałbym na sąsiedni pas hehe
jeżeli Ci nie drży kierownica to wina może leżeć we wspomaganiu i pompie wspomagania to jest tylko taka dygresja moja i mechanika.
postanowiłem z tym nic nie robić, dlatego że:
1)opony się nie niszczą, a po 2) mam już dosyć siedzenia przy aucie i naprawianie go z drobnych mankamentów.
podszedłbym do tego powaznie gdyby zagrażało to życiu ale jeździ się spox
GOLF III, 1.8 GL, 1992r.
pozdro
koła wyważałem po raz kolejny nic to nie dało , ciśnienie w oponach też było dobre, geometria kół - igiełka.
też już nie wiedziałem co robić, ale postanowiłem się tym nie przejmować, bo dopiero gdy puszczę kierownicę na prostej drodze to po przejechaniu ok.200m wjechałbym na sąsiedni pas hehe
jeżeli Ci nie drży kierownica to wina może leżeć we wspomaganiu i pompie wspomagania to jest tylko taka dygresja moja i mechanika.
postanowiłem z tym nic nie robić, dlatego że:
1)opony się nie niszczą, a po 2) mam już dosyć siedzenia przy aucie i naprawianie go z drobnych mankamentów.
podszedłbym do tego powaznie gdyby zagrażało to życiu ale jeździ się spox
GOLF III, 1.8 GL, 1992r.
pozdro
mam dokładnie ten sam problem, na starych oponach nic nie sciagalo, na "nowych" używkach zalozonych zgodnie z kierunkiem jazdy i dobrze wywazonych, oraz własciwie napompowanych ciagnie w lewo. Okazuje sie ze to wina opon. Wygladaja na idealne, nie maja zadnych bąbli czy nierowno zdartego bieżnika. Podczas krecenia kolem widac ze sa rowne, ale niestety to wina opon!!! Założyłem na te same felgi podobne opony mojego kolegi i samochod idealnie prosto jedzie. Potem założyłem swoje i sciaga tak jak sciagalo. Oczywiscie zrobilem to z wywazeniem i tak dalej. Szkoda mi kasy na kolejne opony.
Teraz jezdze tak ze w lewj oponie mam cisnienie 2,2 a w prawej 2,0 i juz tak nie czuc tego sciagania. Przejechałem juz z takim cisnieniem 10tys i nie widac zeby cos sie zuzylo niesymetrycznie, a nawet gdyby to te opony sa i tak do .........
Teraz jezdze tak ze w lewj oponie mam cisnienie 2,2 a w prawej 2,0 i juz tak nie czuc tego sciagania. Przejechałem juz z takim cisnieniem 10tys i nie widac zeby cos sie zuzylo niesymetrycznie, a nawet gdyby to te opony sa i tak do .........
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 58 gości