[Jetta] Nie chce zapalic

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

[Jetta] Nie chce zapalic

Post autor: Direct » czw maja 10, 2007 11:43

Witam …
Mój ojciec jest w posiadaniu Jetty I z silnikiem o oznaczeniu JB.
Pewnego dnia zgasła mu na skrzyżowaniu i już nie odpaliła. Jak się pokręci rozrusznikiem silnik jakby miał już zapalić ale nie udaje mu się to!!
Czy powodem tego może być uszkodzony kondensator zapłonowy??
Jak odkręciłem świece to były przylane !!

Zaznaczam ze sprawdzałem , palec, kopułkę, kable i zasilanie benzyna??
Auto ma starego typu układ zapłonowy … na platynki z kondensatorem
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 13:31 przez Direct, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw maja 10, 2007 12:20

ja bym proponował sprawdzic jeszcze moduł zapłonowy i cewke



Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » czw maja 10, 2007 13:01

dziejo pisze:a bym proponował sprawdzic jeszcze moduł zapłonowy
Ten model nie ma modułu zapłonowego !! :)



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw maja 10, 2007 13:05

Direct pisze:Ten model nie ma modułu zapłonowego !!
a co ma ????

[ Dodano: Czw Maj 10, 2007 13:11 ]
a jakie zasilanie ma???
Solex 34 - PICT-5, - Pierburg 1B3



Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » czw maja 10, 2007 13:13

Nie jestem do końca pewien ...
Ale widziałem tylko cewke zapłonową , Aparat zapłonowy, a przy nim kondensator...
Aparat zapłonowy działa jeszcze na platynki , a nie na halotron dlatego modułu elektronicznego tam nie ma na 99% !!!

Gaźnik Pierburg 1B3
Ostatnio zmieniony czw maja 10, 2007 13:17 przez Direct, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw maja 10, 2007 13:16

Direct pisze:Aparat zapłonowy, a przy nim kondensator...
ok a masz na wymiane taki kondensator???



Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » czw maja 10, 2007 13:18

No nie mam ...
Ale jesli jest to standardowy 0.22uF ( tak jak w maluchu ) to zaraz pojade kupic !!

Pytam wlasnie czy uszkodzenie tego kondensatora moze spowodowac to ze nie odpale tego auta??



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw maja 10, 2007 13:23

Direct pisze:Pytam wlasnie czy uszkodzenie tego kondensatora moze spowodowac to ze nie odpale tego auta??
tak -



Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » czw maja 10, 2007 13:24

Jak sie sprawdzi to masz punkta :) (pomógł)
bo auto juz 3 dzien stoi :) :)
Jade po kondensator



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw maja 10, 2007 16:00

Po pierwsze wyreguluj przerwę na platynkach.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 254 gości