No więc w sumie to jest ich kilka. Mam wrażenia że mój golfki pali ogromne ilości paliwa, jak stoi bez gazu na luzie. W kilkadziesiąt minut skazówka potrafi dość konkretnie opaść. No więc tak, jest taka możliwość żeby to była prawda, bo mi samemu sie to dziwne wydaje.
Druga sprawa to jak sprawdzić obroty silnika nie biorąc pod uwagę obrotomierza, bo obrotomierz mi pokazuje że silnik pracuje na ok 500 obr/min (trochę mało)
A ostatnie pytanie, to ile mniej więcej mógłby spalić paliwa stojąc odpalony przez godzine?
Zdaję sobie sprawę że są to dziwne pytanie, ale zastanawia mnie to.
Pytania odnośnie spalania.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Pytania odnośnie spalania.
rzeczywiście, pytania są z gatunku ciekawych.paja pisze:No więc w sumie to jest ich kilka. Mam wrażenia że mój golfki pali ogromne ilości paliwa, jak stoi bez gazu na luzie. W kilkadziesiąt minut skazówka potrafi dość konkretnie opaść. No więc tak, jest taka możliwość żeby to była prawda, bo mi samemu sie to dziwne wydaje.
Druga sprawa to jak sprawdzić obroty silnika nie biorąc pod uwagę obrotomierza, bo obrotomierz mi pokazuje że silnik pracuje na ok 500 obr/min (trochę mało)
A ostatnie pytanie, to ile mniej więcej mógłby spalić paliwa stojąc odpalony przez godzine?
Zdaję sobie sprawę że są to dziwne pytanie, ale zastanawia mnie to.
co do spalania na postoju, to ostatnio jeździłem omegą mojego staruszka i w korku na wolnych obrotach komputer pokazywał mi, że średnie spalanie na godzinę przy takim postoju powinno być w okolicy 2 litrów. trochę mi to mało, ale niech mu będzie.
500 obrotów, to rzeczywiście mało ale nie żeby to było niemożliwe.
a czy według Ciebie silnik pracuje za wolno, tak że ledwie się kręci?
diesele chodzą tak ok 900 obrotów, natomiast benzynowe mogą zejść trochę niżej tak więc jakby do tego dodać minimalne przekłamanie obrotka, to rzeczywiście mogło Ci wyjść 500
pozdr.
To jest gaznik czy wtrysk?
Bo jak gaznik to masz do regulacji dwie dysze.
Dysz nar 1 - wolne obroty. Nia regulujesz wysokosc wolnych obrotów.
Dysza nr 2 - sklad mieszanki. nia regulujesz sklad mieszanki paliwa z powietrzem.
Powinno byc 14 jednostek powietrza a 1 paliwa czyli 14/1.
jak masz mniej to bedzie Ci strasznie siorbal benzynki A obroty jedz sprwdz do jakiegos elektryka on zalozy kable na aparat zaplonowy i zczyta na komputerze a jak nie szrpie Ci silnikiem na wolnych to maasz powyzej 500 Benzyniaki szrpia tak ponizej 750.
Bo jak gaznik to masz do regulacji dwie dysze.
Dysz nar 1 - wolne obroty. Nia regulujesz wysokosc wolnych obrotów.
Dysza nr 2 - sklad mieszanki. nia regulujesz sklad mieszanki paliwa z powietrzem.
Powinno byc 14 jednostek powietrza a 1 paliwa czyli 14/1.
jak masz mniej to bedzie Ci strasznie siorbal benzynki A obroty jedz sprwdz do jakiegos elektryka on zalozy kable na aparat zaplonowy i zczyta na komputerze a jak nie szrpie Ci silnikiem na wolnych to maasz powyzej 500 Benzyniaki szrpia tak ponizej 750.
dokladnie , jak bys mial benzyniaka to na sluch bedziesz wiedzial jakie masz obroty ... silnik ma pracowac przede wszystkim rownomiernie a nizsze obroty niz te co powiiny byc raczej poczujesz w kabinie.Damian-jg pisze:Benzyniaki szrpia tak ponizej 750.
przy GTi raczej masz cos z wtryskiem ... dodam ci ze obroty silnika bierzesz na sluch jesli nie jest za glosno to jest ok i jak ci silnik momentalnie sie nagrzewa w przeciagu kilkunastu sekund to nie dobrze .... wedlug mnie masz za duza dawke paliwa podawana do cylindrow ...
krzylo7@wp.pl
Lubelskie Stowarzyszenie VW Audi
GSM 516 833 337
www.majovwka.pl
Lubelskie Stowarzyszenie VW Audi
GSM 516 833 337
www.majovwka.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 355 gości