mam golfa 3 na gaz.podczas jazdy jak włącze na luz to wzrastaja obroty do 2000 i nie spadają. dzieje sie tak i na gazie i na benzynie. czy ktos wie co może byc tego przyczyna????
[regulator biegu jałowego został sprawdzony i działa dobrze.]
duże obroty na biegu jałowym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: wt maja 08, 2007 21:52
- Lokalizacja: gdańsk
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
chudy-franc, a może jakieś dokładniejsze dane
jaki silnik??
rok ???
w jakich dokladnie okolicznościach się to dzieje
czy zawsze ??
tutaj wróżek niema
jaki silnik??
rok ???
w jakich dokladnie okolicznościach się to dzieje
czy zawsze ??
tutaj wróżek niema
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: wt maja 08, 2007 21:52
- Lokalizacja: gdańsk
marek2907,
rocznik 1993, 1.8 benzyna, jednopunktowy wtrysk,
nie zawsze sie tak dzieje , przewaznie gdy silnik jest juz rozgrzany i poruszam sie z bardzo mała szybkościa np. jak jade w korku.. nieraz gdy obroty wzrastaja po jakims czasie silnik gaśnie i trudno go odpalić na benzynie, jeszcze trudniej na gazie . wówczas po odpaleniu trzeba trzymać obroty pedałem gazu bo inaczej znowu gaśnie.
samochód został podłaczony do komputera na stacji i mechanik nie mógł jendoznacznie określić przyczyny.na poczatku myślał ze to sonda lambda, potem ze to aparat zapłonowy teraz że to silnik krokowy. silnik krokowy został sparwdzony -jest dobry.nie wiem jak sparawdzić aparat zapłonowy.jesli go przekręcam i silnik jest przymulony , to zdarza sie rzadziej, a jesli ustawie na prawidłową pozycje to zdarza sie to bardzo czesto. jesli masz jakis pomysł to pomóż.
pozdrawiam
rocznik 1993, 1.8 benzyna, jednopunktowy wtrysk,
nie zawsze sie tak dzieje , przewaznie gdy silnik jest juz rozgrzany i poruszam sie z bardzo mała szybkościa np. jak jade w korku.. nieraz gdy obroty wzrastaja po jakims czasie silnik gaśnie i trudno go odpalić na benzynie, jeszcze trudniej na gazie . wówczas po odpaleniu trzeba trzymać obroty pedałem gazu bo inaczej znowu gaśnie.
samochód został podłaczony do komputera na stacji i mechanik nie mógł jendoznacznie określić przyczyny.na poczatku myślał ze to sonda lambda, potem ze to aparat zapłonowy teraz że to silnik krokowy. silnik krokowy został sparwdzony -jest dobry.nie wiem jak sparawdzić aparat zapłonowy.jesli go przekręcam i silnik jest przymulony , to zdarza sie rzadziej, a jesli ustawie na prawidłową pozycje to zdarza sie to bardzo czesto. jesli masz jakis pomysł to pomóż.
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 183 gości