duże obroty na biegu jałowym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

chudy-franc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt maja 08, 2007 21:52
Lokalizacja: gdańsk

duże obroty na biegu jałowym

Post autor: chudy-franc » wt maja 08, 2007 22:03

mam golfa 3 na gaz.podczas jazdy jak włącze na luz to wzrastaja obroty do 2000 i nie spadają. dzieje sie tak i na gazie i na benzynie. czy ktos wie co może byc tego przyczyna????
[regulator biegu jałowego został sprawdzony i działa dobrze.]



HUBERT GTI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 00:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: HUBERT GTI » wt maja 08, 2007 22:51

Ja mialem kiedys podobny objaw u siebie byla to wina uszkodzonego przeplywomierza powietrza do czego przyczynil sie strzelajacy gaz!! Ale to tylko jedna z mozliwych przyczyn bo takich moze byc niestety dziesiatki.......


POZDRAWIAM!!



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » wt maja 08, 2007 23:48

chudy-franc, a może jakieś dokładniejsze dane
jaki silnik??
rok ???
w jakich dokladnie okolicznościach się to dzieje
czy zawsze ??
tutaj wróżek niema :wink:


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

chudy-franc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt maja 08, 2007 21:52
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: chudy-franc » śr maja 09, 2007 17:35

marek2907,
rocznik 1993, 1.8 benzyna, jednopunktowy wtrysk,
nie zawsze sie tak dzieje , przewaznie gdy silnik jest juz rozgrzany i poruszam sie z bardzo mała szybkościa np. jak jade w korku.. nieraz gdy obroty wzrastaja po jakims czasie silnik gaśnie i trudno go odpalić na benzynie, jeszcze trudniej na gazie :(. wówczas po odpaleniu trzeba trzymać obroty pedałem gazu bo inaczej znowu gaśnie.
samochód został podłaczony do komputera na stacji i mechanik nie mógł jendoznacznie określić przyczyny.na poczatku myślał ze to sonda lambda, potem ze to aparat zapłonowy teraz że to silnik krokowy. silnik krokowy został sparwdzony -jest dobry.nie wiem jak sparawdzić aparat zapłonowy.jesli go przekręcam i silnik jest przymulony , to zdarza sie rzadziej, a jesli ustawie na prawidłową pozycje to zdarza sie to bardzo czesto. jesli masz jakis pomysł to pomóż.
pozdrawiam



mamix4
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pn lut 28, 2005 11:38
Lokalizacja: Miliszewy,Toruń

Post autor: mamix4 » śr maja 09, 2007 17:41

Sprawdż podstawę wtrysku,może łapać lewe powietrze.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 183 gości