nie działa wskaźnik temp. silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

nie działa wskaźnik temp. silnika

Post autor: zielu » wt maja 08, 2007 19:45

mój wskaźnik od tem. cieczy chłodzącej działa tak nie abrdzo...
tzn podnosi sie max to konca grubej kreski...
rozkrecałem licznik i nic go nie blokuje :( jak go sprawdzic :?:
podąłczyć do 12V :?:

czujnik chyba jest OK bo na komp MFA pokazała mi rano temp 57 stopni jak dojechałem do pracy a wskaźnik byl w połowie grubej...


Obrazek

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt maja 08, 2007 19:55

Quatro7 pisze:jak go sprawdzic
Kablem z czujnika dotknij masy,powinien sie wychylić na maksa.



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » wt maja 08, 2007 20:00

no ale czujnik chyba OK.. skoro na mfs pokazuje OK??


Obrazek

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt maja 08, 2007 20:25

Quatro7 pisze:no ale czujnik chyba OK.. skoro na mfs pokazuje OK??
Tym sposobem sprawdzisz wskaznik,powinien sie wychylić..



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 08, 2007 20:27

Quatro7 pisze:bo na komp MFA pokazała mi rano temp 57
no to jeździsz na zimnym silniku a martwisz się o wskaźniki. Pomartw się najpierw o termostat. Chyba że do pracy masz kilometr.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » wt maja 08, 2007 20:27

a jak nie to to gdzie suzkać przyczyny?


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 08, 2007 20:32

Skoro masz silnik niedogrzany a chyba tak jest skoro dwa układy oparte na dwóch czujnikach to pokazują, to trzeba wymienić termostat.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » wt maja 08, 2007 20:38

ale ciepłe powietrze wieje OK...
a co do temperatury na MFA.. to do rapcy mam 2KM i dosc szybko tam dojeżdzam.. wiec mógł sie niedogrząc..


Obrazek

Awatar użytkownika
Buniek85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 617
Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:38
Lokalizacja: Gorzów Wlkp / Vic - Hiszpania
Kontakt:

Post autor: Buniek85 » wt maja 08, 2007 21:55

Quatro7, mi tez nie dzialal wskaznik temp od kiedy mam auto, niedawno zabralem sie za naprawe i okazalo sie ze po zmostkowaniu kabli od czujnika wskaznik sie wychyla na maksa czyli dziala, postanowilem sprawdzic napiecie na odpalonym silniku ok 10V na zgaszonym 10 V wstawilem nowy czujnik i bylo okej wskaznig zadzialal, jak wlaczylem swiatla mijania to czujnik padl i wskaznik znow niedzialal, przerylem instalacje i znalazlem ze kabel od wlacznika robi zwore na kablu do czujnika, odcielem ten kabel od wlacznika swiatel ( nic wogole nie dawal, tylko zwiekzal napiecie o 2v na kablach od czujnika dziwne ale prawdziwe) po odcieciu tego felernego kabla poprowadzilem kabelki nowe do czujnika od skrzynki bezpiecznikow zamontowalem 2 nowy czujnik i wszystko chula do dzis :bigok:

[ Dodano: Wto Maj 08, 2007 21:56 ]
na czujnik idzie 10V przy 11-12 czujnik sie pali i nadaje sie na smietnik



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » wt maja 08, 2007 22:40

aha...
no jutro musze sprawdzić... jak nie bedzie działać...

ale ten sam czujnik odpwoaida za pomiar na mfs i na wskaźniku :?:


Obrazek

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt maja 08, 2007 22:45

Quatro7 pisze:czujnik chyba jest OK bo na komp MFA pokazała mi rano temp 57 stopni jak dojechałem do pracy a wskaźnik byl w połowie grubej..
A czy w MFA jest temperatura płynu czy oleju? (pytam bo nie wiem)



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » wt maja 08, 2007 22:48

tego i tego :)

plynu w trybie serwisowym bo z tego co pisał Paweł Marek, wywnioskowałem ze sa dwa :)


Obrazek

Awatar użytkownika
krzylo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 403
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 18:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: krzylo » wt maja 08, 2007 22:53

zobacz czy nie masz zwracia na kablach bo jesli ci mase gdzies lapie to bedziesz mial czujnik wychylony na maxa...


krzylo7@wp.pl
Lubelskie Stowarzyszenie VW Audi
GSM 516 833 337
www.majovwka.pl

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » wt maja 08, 2007 22:59

ale ja nie mam na maxa wychylonego.. chdozi o to ze mi nie chce wskoczyc na 90stopni.. tylko zatrzymuje sie na koncu grubej kreski... czsami ciut wiecej czasami ciut mniej....


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 354 gości