Przymulony i jak zimny nie idzie ..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Przymulony i jak zimny nie idzie ..

Post autor: chosen » wt maja 08, 2007 13:46

Ostatnimi czasy moje gti cos przymuliło, cięzej sie zbiera, chociaz wczoraj bylo juz lepiej, ale i tak jak np. jest zimny, to wogole nie chce isc, cisne mu a od ledwie co przyspiesza, i do tego na wolnych obrotach nie rowno pracuje, a jak silnik sie rozgrzeje, ok 40-50 stopni wszystko wraca do normy, chodzi rowno, i nie ma muła...
Drugim problemem jest to ze przy odpalaniu jak jest ciepły, musze wciskac gaz bo inaczej nie odpali, albo raz na iles odpali, a do tego musze trzymac kluczyk z 3 sekundy zanim zapali, wszystko to keidys mi tak mechanicy zepsoli, a dokaldnie gazownicy, ale kij z nimi.
Kiedys auto czy zimne czy cieple bez gazu paliło na dotyk. Co moze byc przyczyną?> a i czasami smierdzi w aucie benzyną. (mogli cos przy listwie stryskowej grzebac)

Więcej opisu bo tym linkiem, nikt mi neichce pomóc :/ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102110


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt maja 08, 2007 15:09

Czy masz tak że masz problem z pokonywaniem wzniesień autkiem albo ze idzie Ci do 80 a potem juz tak nie bardzo chce? a co do tych wolnych obrotów sa takie nierównomierne takie jak by sam dodawał gazu minimalnie


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt maja 08, 2007 15:27

grandilodz pisze:Czy masz tak że masz problem z pokonywaniem wzniesień autkiem albo ze idzie Ci do 80 a potem juz tak nie bardzo chce? a co do tych wolnych obrotów sa takie nierównomierne takie jak by sam dodawał gazu minimalnie
Nie nie, moc on ma, tylko go przymula jakos, wcozraj sie rozgrzal i na 3 biegu szybko dociągnął do 140, ale czasami jest tak ze nawet jak cieply to go muli :/
A jak zimny to zawsze go muli a obroty nie to ze sam dodaje gazu, tylko prycha nie rowno z rury, a obroty nie skaczą.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
mlody87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
Silnik: auq+
Kontakt:

Post autor: mlody87 » wt maja 08, 2007 15:54

Ja tez szukałem na forum o podobnych objawach i dużo jest nawet ale różnie jest to opisywane, z tego co pamietam to emulacja sondy moze miec wpływ na to "prychanie" na zimnym silniku, inni pisali tez ze czujnik temparatury cieczy chłodzącej ,a znów znajomy gazownik powiedział ze takie objawy czasem wystepują jeśli przełacznik od gazu jest uszkodzony (na zimnym dziwnie chodzi a jak sie rozgrzeje to juz normalnie, i ze trzeba troche dłużej krecic).

Ja osobiscie radził bym jesli masz z kąd pozyczyc przełącznik od gazu na pare dni i zobaczyc czy cos to pomoze.


VW forever..

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt maja 08, 2007 16:16

ALe mówimy tu o benzynie, na gazie jak zimny to idzie odrazu, ale czasami ma takie same przymuly jak na benzynce.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Lukass_etl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw maja 19, 2005 00:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Lukass_etl » wt maja 08, 2007 16:41

przepłymomierz lub silnikczek krokowy od lpg lub na dolocie ewentualnie jest to wina miksera w układzie dolotowym i szaleje mfa



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt maja 08, 2007 17:01

kurde, ale mówimy tu o benzynce, a nie o gazie, co ma mikser do benzyny ??


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 08, 2007 17:23

chosen przy listwie wtryskowej jest regulator ciśnienia paliwa. Dochodzi do niego węzyk z podciśnieniem. Zdejmij ten wężyk, zobacz czy nie ma w nim benzyny. Dziurawy uwalony regulator pasowałby i do smrodu benzyny i do pogorszenia osiągów, i do dłuższego zapalania.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt maja 08, 2007 17:42

Na zimnym czy na ciepłym silniku ? i czy jak bedize to dobrze czy jak nie bedziesz to dobrze?

a moze mam źle podłączone podciśnienai czy coś?

[ Dodano: 08 Maj 2007 18:11 ]
http://moto.allegro.pl/item191901551_re ... _nowy.html czy taki byłby dobry?

A moze taki :D? -http://moto.allegro.pl/item189996926_re ... a_f1_.html


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 08, 2007 18:38

O tak tak, ten drugi będzie super :)
A poważnie: wszystkie trójki na wtrysku wielopunktowym mają taki jak ten pierwszy, dwójki nie jestem pewien. Trza by do etki zajrzeć. Ale najpierw go sprawdź jak napisałem, ew. u mechanika manometrem, to tylko jedna z wielu możliwych przyczyn twoich problemów.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt maja 08, 2007 18:56

Ani na zimnym silniku, ani po odpaleniu i chodzeniu 3 min i zgaszeniu nic z tego węzyka nie kapło :)
Wiec co jest dalej ?

[ Dodano: 08 Maj 2007 18:57 ]
Keidys palił idealnie, tylko cos mechnicy grzebali przy listwie, zaraz fotki porobie i zobaczysz co mam pod maską:D :satan:


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 08, 2007 19:22

to wygląda na niewłaściwy skład na mieszanki. Ale zanim bym sie zabrał za regulację śróbą na przepływce to upewniłbym się czy nie ma dziury w dolocie, czy pompa (albo pompy bo zdaje się masz dwie) dobrze daje, czy filtr paliwa dobry.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt maja 08, 2007 19:30

Fotki porobione, ale bedą później, a jak sprawdzic czy niemam dziury w dolocie ? bo w sumie tak mi sie zdaje po wystrzale gazu tak troche osłabł, albo mi sie zdaje... Ale wolne obroty i odpalanie z gazem i dluzszym trzymaniem juz wczensiej mialem.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
mlody87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
Silnik: auq+
Kontakt:

Post autor: mlody87 » wt maja 08, 2007 22:43

chosen pisze:ALe mówimy tu o benzynie, na gazie jak zimny to idzie odrazu
No własnie o to chodzi ze u mnie jest to samo, ze na gazie jak odpalam na zimnym to chodzi normalnie , jak na benzynie to tak dziwnie "parkocze" nierówno chodzi z tym własnie jest o tyle dziwnie ze na benzynie źle chodzi a moze to byc wina gazu, ja bym tego tak szybko nie odpuscił.

[ Dodano: 08 Maj 2007 22:45 ]
a próbowałes ściagnąc kleme przed odpaleniem jak jesy zimny?? jesli nie to spróbuj przed odpaleniem jak silnik jest zimny tak po nocy najlepiej zdejmij kleme na chwile ... póxniej załóż i odpal i zobacz jak chodzi na benzynie czy jest lepiej czy to samo?


VW forever..

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 353 gości