Tylny blotnik Golf III

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Tylny blotnik Golf III

Post autor: Itor » ndz maja 06, 2007 21:41

witam wszystki vw maniakow:)

mam pytanie blacharskie

golf III GTI 5 drzwiowy

czy tylne blotniki sa wymienialne?



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz maja 06, 2007 21:45

w dzisiejszych czasach wszystko jest wymienialne, jedyną kwestią są umiejętności blacharza i jakość spawarki :bigok:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » ndz maja 06, 2007 21:46

djtom pisze:w dzisiejszych czasach wszystko jest wymienialne, jedyną kwestią są umiejętności blacharza i jakość spawarki :bigok:
czyli rozumie ze nie jest on odkrecany jak przednie tylko trzeba ciac?



Awatar użytkownika
Wober
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt gru 26, 2006 19:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Wober » ndz maja 06, 2007 21:48

dokładnie bez cięcia się nie obejdzie a potem spawu itd.
Na srubki montażu nie przewidziano :hmm: :hmm:


Wober

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz maja 06, 2007 21:50

kup ćwiartkę (samochodu :bajer: ) i spawaj


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » ndz maja 06, 2007 21:53

djtom pisze:kup ćwiartkę (samochodu :bajer: ) i spawaj
to juz chyba bedzie widac w przyszlosci ze bylo dlubane nie?



Awatar użytkownika
Wober
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt gru 26, 2006 19:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Wober » ndz maja 06, 2007 21:55

a to już zależy od Fachowców - dobrzy mogą na prawdę ładnie to zrobić ale spiep.........


Wober

Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » ndz maja 06, 2007 21:57

Itor pisze:to juz chyba bedzie widac w przyszlosci ze bylo dlubane nie?
Wszystko w rękach blacharza i lakiernika, jak "solidne fachowce" to nie.
Ale solidne fachowce solidnie kosztują... ;)


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » ndz maja 06, 2007 21:57

Wober pisze:a to już zależy od Fachowców - dobrzy mogą na prawdę ładnie to zrobić ale spiep.........
ale wtedy wstawia sie cala cwiartke czy tylko blotnik?



Awatar użytkownika
Wober
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt gru 26, 2006 19:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Wober » ndz maja 06, 2007 22:02

nie no można wstawić tylko sam błotnik - nie trzeba wymieniać całego tyłu - no chyba że tak duże masz uszkodzenia..


Wober

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » ndz maja 06, 2007 22:04

Wober pisze:nie no można wstawić tylko sam błotnik - nie trzeba wymieniać całego tyłu - no chyba że tak duże masz uszkodzenia..
mam walniety blotnik, byl robiony zanim kupilem auto, teraz wychodzi poprzednia partanina



Awatar użytkownika
Wober
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt gru 26, 2006 19:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Wober » ndz maja 06, 2007 22:06

jeżeli uszkodzenia obejmują tylko sam błotnik to rób tylko błotnik - nie ma co demontować więcej auta niż jest to konieczne :bajer:


Wober

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » ndz maja 06, 2007 22:10

Wober pisze:jeżeli uszkodzenia obejmują tylko sam błotnik to rób tylko błotnik - nie ma co demontować więcej auta niż jest to konieczne :bajer:
masz racje, musialem sie podpytac zanim pojade do blacharza bo oni lubia czlowieka naciagac



Awatar użytkownika
Wober
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt gru 26, 2006 19:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Wober » ndz maja 06, 2007 22:11

dokładnie - najlepiej zrobić rekonesans po 2 lub 3 i ustalić zeznania.


Wober

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 448 gości