Wybór oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Wojtes3mkIII
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: śr paź 26, 2005 23:35
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Wybór oleju

Post autor: Wojtes3mkIII » ndz maja 06, 2007 13:02

Witam! jaki olej wybrac do silnika z turbiną VALVOLINE MAXLIFE czy CASTROL GTX ?? czy może jakiaś inna propozycja ? przebieg 143 tys. myśle, że pół syntetyk bo na pełny to już chyba za późno :bajer:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz maja 06, 2007 13:10

silnik i turbina zdrowe? to lej syntetyk i nie piernicz. to nie motorynka. valvoline moze byc. castrol w polsce rozlewany jest podejrzany.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » ndz maja 06, 2007 13:14

W zasadzie każdy który odpowiada specyfikacji, z twego wyboru to stawiam na CASTROL choć sam stosuję CECKIER[Micro-oil]



Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » ndz maja 06, 2007 15:19

Wojtes3mkIII pisze:143 tys. myśle, że pół syntetyk bo na pełny to już chyba za późno
Nie rozumiem. Lej full. Mam podobny przebieg a cały czas idzie pełny syntetyk.
Oba oleje dobre tylko kupuj w pewnym, zaufanym miejscu. Allegro itp. odradzam.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » ndz maja 06, 2007 15:21

Przy takim przebiegu jeśli choć trochę silnik jest zadbany to śmiało syntetyk :D


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
gregor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn sty 15, 2007 00:40
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: gregor » ndz maja 06, 2007 15:27

lej bracie fulla jezeli niema wycieków ja mam przejechane 213tys na gazie i jezdze na full Mobila 0-40



Awatar użytkownika
Wojtes3mkIII
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: śr paź 26, 2005 23:35
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Wojtes3mkIII » ndz maja 06, 2007 16:45

hmmm nie spodziewałem sie, że bedą takie odpowiedzi, w takim razie chyba przestawie sie na pełen syntetyk. Myśląc o pół syntetyku miałem na uwadze to że nie wiem co jest do tej pory, auto było u jednego dr w niemczech i jeden gosc je miał w kraju przez 3 miesiące. do 126 tys było serwisowane, ale co tam wlali później to nie wiadomo. W takim razie moze mobil 1 ??



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » ndz maja 06, 2007 16:51

Wojtes3mkIII pisze:hmmm nie spodziewałem sie, że bedą takie odpowiedzi, w takim razie chyba przestawie sie na pełen syntetyk. Myśląc o pół syntetyku miałem na uwadze to że nie wiem co jest do tej pory, auto było u jednego dr w niemczech i jeden gosc je miał w kraju przez 3 miesiące. do 126 tys było serwisowane, ale co tam wlali później to nie wiadomo. W takim razie moze mobil 1 ??
u zachodnich sasiadow napewno na oleju nie oszczedzali tego mozesz byc pewien!! u nas nawet jesli go ten gosc zalal polsyntetykiem to i tak jeszcze takiej krzywdy nie wyrzadzil,wiec smialo i bez oporow zalej go syntetykiem!!
osobiscie polecam Castrol SLXII lub Longtec , Mobil1 :bigok:



Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » ndz maja 06, 2007 19:45

Wojtes3mkIII pisze:W takim razie moze mobil 1 ??
Jak najbardziej!!!
Tylko z banki 4l. a nie z beczki. Ja płaciłem 160zł.



Awatar użytkownika
panpawel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 20:35
Lokalizacja: wlkp

Post autor: panpawel » pt maja 09, 2008 02:48

Witam!

Ja mam przekulane 180 tyś i stan silnika jest dość dobry, czyli mogę zalać pełnym syntetykiem? Nie wiem jaki był lany wcześniej...
A i jeszcze takie amatorskie pytanko: ile L wchodzi? albo raczej w ile się lepiej zaopatrzyć?



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pt maja 09, 2008 16:01

panpawel pisze:Ja mam przekulane 180 tyś i stan silnika jest dość dobry
Przy takim przelocie proponował bym półsyntetyk... tym bardziej że nie wiesz co było lane wcześniej...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
CzapCzap
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 830
Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
Lokalizacja: Athlone
Kontakt:

Post autor: CzapCzap » pt maja 09, 2008 16:26

VALVOLINE zalej , castrol to kazdy ma rozne zdanie.....


Obrazek <--------

Golf 3 GL 1.6 AFT - sprzedany :(
Golf 4 GTI 1.8T AGU - Jest :)
Jetta 2 CL 1.6D - Jest :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 162 gości