alternator

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomes7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt maja 01, 2007 15:44
Lokalizacja: bydgoszcz

alternator

Post autor: tomes7 » ndz maja 06, 2007 09:28

Witam

Ile powinno wynosić napięcie na klemie "w" alternatora (bosch wv t4), bo ja mam podczas pracy silnika ponizej 1V.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz maja 06, 2007 09:35

a ile masz na klemach akumulatora?

[ Dodano: 06 Maj 2007 09:42 ]
czy chodzi Ci o styk zasilający kontrolke ładowania ?



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz maja 06, 2007 09:46

miś fazi pisze:zy chodzi Ci o styk zasilający kontrolke ładowania ?
klema "w" to może chodzić o wyjście na obrotek, T4 to pewnie diesel



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz maja 06, 2007 09:50

bodzio_j pisze:
miś fazi pisze:zy chodzi Ci o styk zasilający kontrolke ładowania ?
klema "w" to może chodzić o wyjście na obrotek, T4 to pewnie diesel
tak masz racje to chodzi o styk do obrotomierza



Awatar użytkownika
tomes7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt maja 01, 2007 15:44
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: tomes7 » ndz maja 06, 2007 09:53

na klemach ma około 14V.
a nie działa mi obrotomierz i szukam przyczyny
jest to diesel

No to ile wg Was powinno wynosic to napiecie na klemie W?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz maja 06, 2007 10:15

tam napięcie powinno wachać sie płynnie wraz ze zmianą obrotów silnika , bo obrotek właśnie reaguje na zmiany napięcia , nie ma tam zliczania impulsów , widocznie masz padnięte cos w alternatorze

[ Dodano: 06 Maj 2007 10:23 ]
Obrazek tu masz kawałek schematu

[ Dodano: 06 Maj 2007 10:24 ]
alternator to nr. 25



Awatar użytkownika
tomes7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt maja 01, 2007 15:44
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: tomes7 » ndz maja 06, 2007 11:47

A czy wiesz moze jak było w t4 2,4D automatyczna skrzynia, bo ja taki własnie kiedyś miałem zestaw.
Czy tam czasem nie szedł sygnał do obrotka ze skrzyni ( na zasadzie zliczania impulsów, a nie z alternatora).
Czy to idzie jakoś sprawdzić na jakim sygnale działa moj obrotomierz, bo jak podłączyłem pod to wyjście "w" w alternatorze to nie drgnął.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 251 gości