Mk3 przednia zawiecha skrecona a spreżyna jest luzno ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Krystek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob mar 12, 2005 17:29
Lokalizacja: Łęczyca

Mk3 przednia zawiecha skrecona a spreżyna jest luzno ???

Post autor: Krystek » sob kwie 23, 2005 18:42

Zdjalem dzisiaj przednie koło w moim golfiku (MK3 1,8) i zauwazylem ze sprężyna jest luźno mogłem nią kręcic co to oznacza z tego co wiem to zawsze sprężyna rozpiera amortyzator nawet na podnośniku auto jest niezle obnizone ale nie potrafie rozpoznac o ile napewno ktoś wie jak to powinno być a moze to glupie pytanie ale co oznacza sprezyna progresywna i po czy ja poznac?



Awatar użytkownika
miomio1
Cool Europe GL
Cool Europe GL
Posty: 790
Rejestracja: czw gru 30, 2004 23:33
Lokalizacja: Mragowo
Kontakt:

Post autor: miomio1 » sob kwie 23, 2005 20:47

progresywne uginaja sie mniej,bo maja tak zwoje wykonane,można na nie wieksza masę wrzucic,a przewaznie sportowe sa łączone spręzyny tradycyjne(liniowe) a 2 połwa sprezyny jest progresywna,to sa liniowe



HaiFisch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt paź 29, 2004 18:20
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW JETTA mk2

Post autor: HaiFisch » sob kwie 23, 2005 23:07

jak ci sie kreci sprezyna to pewnie masz obciete zwoje, po prostu niezly tuning kyos zrobil :rotfl:


[url=http://www.tkk.org.pl]TUNING KLUB KRAKÓW[/url]

Krystek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob mar 12, 2005 17:29
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Krystek » ndz kwie 24, 2005 10:33

niesadze by to były obciete zwoje to sa firmowe sprężyny wyglada na ta ze strasznie krótkie



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » ndz kwie 24, 2005 10:48

No bo są to sprężynki sportowe na zwykłych amorach i tyle.


TUTENHAMON

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » ndz kwie 24, 2005 17:14

Dokładnie masz krótkie sportowe springi na zwykłych amorach, i dlatego jest luz przy wyciągnientym amorku.Niemasz sie co martwić normalna sprawa.


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » ndz kwie 24, 2005 21:24

dioob pisze:Dokładnie masz krótkie sportowe springi na zwykłych amorach, i dlatego jest luz przy wyciągnientym amorku.Niemasz sie co martwić normalna sprawa.
Mam pytanko a amorki nie zuzywaja sie szybciej jak sa springi sporty a zwykle amorki?


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Krystek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob mar 12, 2005 17:29
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Krystek » ndz kwie 24, 2005 22:35

Podobno zuzywaja sie szybciej gdzies tu wyczytalem ze 2 lata ja zrobilem moim 7000 km nie wiem jezdzil na tych amorach sa na nich jeszcze czyste naklejki amorki monroe ale musze chyba je sprawdzic na stacji diagnostycznej



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » pn kwie 25, 2005 17:58

Dostają bardziej po dupie to normalne amor mniej odciążany przez spreżyne.


TUTENHAMON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 376 gości