Mam golfa 2 gti silnik PF, musze wymienic zewnetrzne przeguby. Wszystko byloby fajnie tylko auto z tasmy zjechalo z silnikiem PL. Nie wiem czy przeguby tez byly zmieniane razem z silnikiem, chcialem sie dowiedziec od Was czy jest jeden rodzaj przegubu do 8v i 16v ? czy sa inne dla kazdego silnika? Co sadzicie o gkn Lobro, moge kupic takie po 149 zl/szt.
Patrzylem na jedna strone i pisalo tak:
3547 1.8 GTi 79/82 kW (107-112 HP) 01/84 10/91
3547 1.8 GTi 16V 95/102 kW (129/139 HP) 02/86 10/91
Sa te same numery katalogowe czesci dla 8v i 16v wiec wedlug tego zrodla pasuja ale musze sie upewnic zeby nie wtopic.
Pytanie o przeguby...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 323
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Czołem! Ja się spotkałem ogólnie z rozgraniczeniem przegubów na diesle i benzyny. Liczba zaworów uznajmy że ma się nijak do tego. Jedno co napewno jest pewne a stanowi różniecę to średnica przegubów. Poza postałymi wymiarami (długościa, pierścieniem oraz ząbkami) jet to niemal pierwszy parametr. Ja u siebie jak zmieniałem w katalogu były 2 przebugy identyczne długością, ząbkami i średnicą pierścienia uszczelniającego. Różniły się średnica zewnętrzna. Przy zewnętrznych nie ma wielkiej filozofii. Jeśli leży prawidłowo na osi oraz w zwrotnicy to jest ok. Przy wewnętrznych należy dobrać średnicę. Reszta to upodobania marketingowe i zasobność portfela.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 392 gości