mam założonego webera do silnika PN w miejsce pierburga 2ee pierwsze starcie i zadziałał tylko podstawa nieszczelna bo troche gwizdał. zmieniłem podstawe na bakelit podkładka z tektury było lepiej tylko jakiś mały świst powietrza tak sie cieszyłem 1 dzień. Rano przejażdzka potem 2 godziny przerwy ponowne odpalenie i mała przegazówka na postoju do ok 4tys i jakieś wkur...... pierdzenie cos jakby nieszczelny wydech do tego problem z utrzymaniem obrotów świece dają iskre zmieniona kopułka i palec rozdzielacza kompresja podobno ujdzie po kolei na pierwszym i drugim i czwartym ok 9 na trzecim 7 nie ma pęcherzy w płynie chłodniczym
co jest grane
]
[ Dodano: 04 Maj 2007 22:58 ]
zmniejszyła sie skuteczność hamulców pewnie od nieszczelności w dolocie ale czy to az takie istotne do utrzymania jakiś tam wolnych obrotów
problem z obrotami i gaźnikiem webera
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- krzych8419
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: ndz sty 28, 2007 19:56
- Lokalizacja: Z nad Lubszy
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości