swap silnik AAA do MK1 cabrio

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Wober
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt gru 26, 2006 19:38
Lokalizacja: Śląsk

swap silnik AAA do MK1 cabrio

Post autor: Wober » sob maja 05, 2007 10:10

Witam

W związku z przymiarkami do swapa silnika AAA (wraz ze skrzynią) do MK1 mam pytanie czy ktoś ma już może takie doświadczenia w tym temacie a szczególnie:
1. Mocowanie silnika + skrzynia w ramie MK1
2. Półosie napędowe - co z ich długością i ewentualnie co podchodzi jako zamiennik
3. czy ktoś słyszał o innych ewentualnych problemach w tej materii

za uwagi z góry dziękuję :grin:


Wober

stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » sob maja 05, 2007 10:32

Głównym problemem będzie waga tego silnika. Moim zdanie 100 razy lepsze będzie wsadzenie 1.8T albo ABF.


VR6 + STAG 300

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: swap silnik AAA do MK1 cabrio

Post autor: Borys » sob maja 05, 2007 11:09

Wober pisze:Witam

W związku z przymiarkami do swapa silnika AAA (wraz ze skrzynią) do MK1 mam pytanie czy ktoś ma już może takie doświadczenia w tym temacie a szczególnie:
1. Mocowanie silnika + skrzynia w ramie MK1
2. Półosie napędowe - co z ich długością i ewentualnie co podchodzi jako zamiennik
3. czy ktoś słyszał o innych ewentualnych problemach w tej materii

za uwagi z góry dziękuję :grin:
wszytsko da sie wpasowac.
trzeba dospawac mocowania silnika lub wieszac motor na podłuznicach

półosie trzeba przerabiac

a problemy zawsze są jak to przy swapach


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
Wober
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt gru 26, 2006 19:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Wober » sob maja 05, 2007 13:16

stempel72 pisze:lepsze będzie wsadzenie 1.8T albo ABF
oj na pewno jest tylko mały problem AAA już jest u mnie i to w bardzo dobrym stanie, cały kompletny. A kombinacji z podmianą raczej się nie podejmuję - teraz wiem co mam.
Faktycznie moje obawy budziła jego waga i wielkość - ale widziałem w D przeswapowaną "1" z takim silnikiem - jak to jechało - coś potwornie przyjemnego. :blush:

[ Dodano: 06 Maj 2007 21:25 ]
A mam jeszcze jedno pytanie dot pompy paliwa - czy zwykły MK3 np z silnikiem 1,4 lub 1,6 (na wtrysku) ma tę samą pompę co z silnikiem AAA??


Wober

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 392 gości