Temperatura silnika za niska
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- kuba82wroc
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
- Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Dzięki za odpowiedź, spróbuję coś podziałać w tym kierunku. Dobrze że ta część nie jest droga. A tak poza tym jeżeli chodzi o układ wentylacyjny, to u mnie podczas deszczowych dni parują szyby i że tak powiem ciężko odparowują. Ciekaw jestem czy ze względu na 13 letnie autko, czy coś tam nie jest zapchane, czy co? Bo słabiutko mi wieje z tych kratek nawiewnych.
Szajda Paweł
Szajdi, wygląda na to, że masz podobny problem.
Wymiana termostatu powinna załatwić sprawę. Opis jak to zrobić znajdziesz w dziale FAQ.
Co do parujących szyb - przyjrzyj się filtrowi kabinowemu. Znajdziesz go pod plastikiem podszybia od strony pasażera. Jak się nie wymieni to z czasem nazbiera się tam liści i inneej zgnilizny i potem historie typu parujące szyby. Filtr kupisz za jakieś 30 zł.
Wymiana termostatu powinna załatwić sprawę. Opis jak to zrobić znajdziesz w dziale FAQ.
Co do parujących szyb - przyjrzyj się filtrowi kabinowemu. Znajdziesz go pod plastikiem podszybia od strony pasażera. Jak się nie wymieni to z czasem nazbiera się tam liści i inneej zgnilizny i potem historie typu parujące szyby. Filtr kupisz za jakieś 30 zł.
Ostatnio zmieniony sob maja 05, 2007 11:35 przez GSOWIEC, łącznie zmieniany 1 raz.
- kuba82wroc
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
- Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
jakiś pomysł ??damcio151 pisze: to jest dziwne
dodam że termostat, który zamontowałem to orginał VW
Ostatnio zmieniony sob maja 05, 2007 12:08 przez dommarc, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam Dominik
KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L
KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L
najlepiej jakbyś miał termometr jeszcze ( taki do pomiaru powyżej 100 st.)dommarc pisze:no to warto go sprawdzić, wezme go do domu, podłączę do omomierza, wrzuce do czajnka i zagotuje wode zobacze jakie będą wskazania
powinien być na rurze idącej do chłodnicy ... taki z czterema pinamidommarc pisze:wiesz gdzie on się znajduje ??
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
dommarc robiłem tak samo numer z garczkiem tylko musiz czujnik włozyc do gotującej się wody i najlepiej mieć termometr bo jak sciągniesz garczek z ognia to temperatura spada, mi wtedy pokazywał jakieś 170 oHm, to wychodziło ponad 100 stopni a woda juz tyle nie miała, zmienłem czujnik na orginał (jakies 60 zł) i problem zniknoł, dodam ze mnie czujnik przekłamywał do przodu czyli pokazywał 110 stopni przy zakupie nowego czujnika musisz dokładnie podać jaki miałeś wcześniej mój nie jest za ciekawy bo cały czas grzje wiece czy ciepły czy zimny, (ale z tym mozna się uporać podpinając rezystorek ok 250 ohm równolegle z kablami czyjnika które daja sygnał do przekaźnika swiec )
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Miałem tak przed wymianą termostatu max 70 stopni,ale po wymianie silnik szybciej sie nagrzewa i trzyma temp.90 stopni i tak powinno być.PozdroSzajdi pisze:Mam ten sam problem, wskaźnik temperatury silnika wskazuje 65 stopni, na dłuższych postojach dochodzi do 70 stopni.
Myślicie że jest to ten sam problem co kolegi, który napisał pierwszy o tym temacie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 148 gości