Brzeczek, lampka w podsufitce, podswietlenie wskaznikow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » pt maja 04, 2007 11:47

albo wstawic krancowke zamiast tego mikrowlacznika(oczywiscie w innym miejscu niz w zamku)



Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Post autor: Seru79 » pt maja 04, 2007 12:56

KISS nie przecze mogłem coś pomylić :)

Jednak założycielowi tematu polecam zapoznać się z tematami z tego forum na temat diody ukrytej pod tapicerką w drzwiach kierowcy.

Co do szarpania drzwi to może to dać jakiś efekt ale krótkotrwały bo jak ma poobrywane zimne luty z zamku to na większym dołku znowu wszystko się rozłączy.


kiedyś MK IV

piąty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 01:30
Lokalizacja: Lublin

Re: PROBLEMY z elektryką GOLF 4

Post autor: piąty » pt maja 04, 2007 13:58

menfisco pisze:1.Gdy otwieram drzwi kierowcy,nie zapala się lapka "nocna" obok lusterka głownego.Natomiast przy otwarciu pozostałyh 3 drzwi owa lampa zapala się.Jest to bradzo uciazliwe w nocy,gdyz musze zaplac swiatlo recznie.Czym to jest spowodowane?Moze jakis czujnik otwarcia w drzwiach jest do wymiany?Sprawdzałem bezpiezniki -są ok.
Miałem to samo. Pojechałem do gościa który montuje alarmy, radia i inną elektronikę i zrobił mi to za 50 pln.
Być może przepłaciłem, ale nie znam się na tym i nie pcham rąk.
Powiedział mi jeszcze, że to częsta przypadłość w golfach i passatach :-\
Zorientuj się w swojej okolicy za jakimś specem i spytaj się - to nic nie kosztuje.



menfisco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 01, 2007 22:58
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: menfisco » pt maja 04, 2007 23:08

Widzę,że się rozpisaliście...to dobrze...:-)

Sam jestem absolwentem Politechniki wydziału Elektroniki,więc sobie poradzę.Najgorsze to dla mnie rozkręcanie i składanie,bo wiadomo-człowiek nie ma wprawy i dostatecznej wiedzy.Boję się,że coś uszkodzę i zabulę na ASO :/
Dzisiaj dzwoniłem do ASO we Wrocławiu i powiedzieli mi,że to na 100% mikrowłącznik ale należy wymienić cały zamek.Usłyszałem też to...

"włącznik występuje tylko w kpl. z zamkiem drzwiowym cena 467 zł
wymiana zamka 190 zł" więc w sumie jakieś 657 zł :dol: #-o

No ale taka informacja jeszcze bardziej zmotywowała mnie do dalszej i samodzielnej pracy.
Mam 2 warianty:

1.Wszystko rozebrać,urwać mikrowłacznik z zamka,przeczyścić i przykleić,wiadomo,że trzyma się na 2 plastikowych bolcach,więc nie byłoby problemów.Boję się tylko,że to spowoduje jakieś nieodwracalne dla mnie konsekwencje,np. kłopoty z alarmem lub zamkiem centralnym.

2.Kupić nowy zamek i samodzielnie go zamontować.Na e-bayu kosztuje 199zł.No ale tak sobie pomyslałem,że jak zamontuje nowy zamek to będę miał nowy kluczyk do otwierania drzwi kierowcy.Jak to się ma do alarmu i centralnego?Nie będzie problemów?

Nadmienię,że mam "dokładany" alarm i centralny,ale oryginalny a ASO.Dostałem je w ramach bonusu przy zakupie samochodu.

Sprawdzałem też diodę miernikiem-wszystko ok.
Wymieniał już ktoś z Was zamek w drzwiach kierowcy? To jakaś większa filozofia? Dużo musiałbym się narozbierać? Obrazek Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
matek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt sty 30, 2007 11:09
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: matek » pt maja 04, 2007 23:34

ja mam ten sam problem, już raz próbowałem to samodzielnie zrobić ale jak rozebrałem drzwi to zobaczyłem że nie wiem za co się zabrać i złożyłem spowrotem... a zamek dalej nie zrobiony....

aha, a tego co mi powiedzieli w ASO Wojtanowicz (we Wro) to jeżeli cenrtalny dokładany to koszt to 200 zł z hakiem, a jeżeli centralny razem z zamkiem to ponad 400 zł, a sama robocizna około 120 zł ;) nie wiem czy w tym samym ASO byliśmy ;)

ja remont zamka odkładam na za tydzień, bo teraz nie mam czasu.... :)

a może ktoś mi powie po czym taki laik jak ja może poznać czy centralny dokładany czy oryginalny?


nigdy nie obrażam się za "plusy" ;)
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/174142.html][img]http://images.spritmonitor.de/174142_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » pt maja 04, 2007 23:38

menfisco pisze:"włącznik występuje tylko w kpl. z zamkiem drzwiowym cena 467 zł
wymiana zamka 190 zł" więc w sumie jakieś 657 zł
To coś Cię okantowali. Spróbuj może gdzie indziej. Też mam dokładany centralny i płaciłem w ASO za zamek 200zł + 100zł wymiana. Mam na to fakturę przecież!
Co do zamka to żeby się do niego dostać to musisz zdjąć całą tą blachę. Do zamka nie dostaniesz nowego klucza bo nie ma takiej potrzeby.



menfisco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 01, 2007 22:58
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: menfisco » sob maja 05, 2007 08:46

aha, a tego co mi powiedzieli w ASO Wojtanowicz (we Wro) to jeżeli cenrtalny dokładany to koszt to 200 zł z hakiem, a jeżeli centralny razem z zamkiem to ponad 400 zł, a sama robocizna około 120 zł ;) nie wiem czy w tym samym ASO byliśmy ;)

Ja byłem w MOTORPOL'u,więc chyba pojade do innego ASO.

Jeżeli ktoś będzie dysponował instrucją,schematami montażu/demontażu zamka w MK IV, to byłbym wdzięczny za udostępnienie :-)



Awatar użytkownika
matek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt sty 30, 2007 11:09
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: matek » pn maja 07, 2007 09:58

menfisco pisze:Jeżeli ktoś będzie dysponował instrucją,schematami montażu/demontażu zamka w MK IV, to byłbym wdzięczny za udostępnienie
uzyj funkcji "szukaj"... ktoś wrzucał linka do stronki z instrukcją wymiany zamka w Passacie, powinno to pomóc ;)


nigdy nie obrażam się za "plusy" ;)
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/174142.html][img]http://images.spritmonitor.de/174142_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Post autor: Seru79 » pn maja 07, 2007 10:40

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=76305

Oto mój temat o naprawie zamków.

Poczytaj sobie. Mikrowłacznik powinen być sprawny trzeba tylko poprawić łączenia lutowane bo pewnie poobrywały się od trzaskania


kiedyś MK IV

davinci12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn mar 05, 2007 20:48
Lokalizacja: ZG

Post autor: davinci12 » ndz maja 27, 2007 22:06




Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 256 gości