dociąganie głowicy po remoncie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dociąganie głowicy po remoncie
witam niedawno robiłem remont głowicy i przejechałem ok 1500 km chce dociagnac głowice tylko nie wiem jakie sa wartosci i siły żeby nie pourywac szpilek mam klucz dynamometryczny więc sam to zrobie jesli ktos to przerabiał prosze o podpowiedz pzdr
http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k
rozumiem że numery na szpilkach to kolejnosc dociągania głowicy tak? a wartości w Nm tzn te etapy sa dwa bo pózniej sa juz jakies stopnie czyli najpierw 40 Nm pózniej 60 Nm ?
[ Dodano: Pią Maj 04, 2007 10:19 ]
aha i czy trzeba to robic na rozgrzanym czy zimnym silniku?
[ Dodano: Pią Maj 04, 2007 10:19 ]
aha i czy trzeba to robic na rozgrzanym czy zimnym silniku?
http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k
- struna
- Mały gagatek
- Posty: 108
- Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 22:02
- Lokalizacja: Stockholm
- Auto: MultivanT4,vw golf I,Audi A4 B7 tfsi,
- Kontakt:
samo na rysunku masz podane etapy jest ich 4 40 60 2x90 zakladajac glowice trzeba wziac pod uwage czy dales nowe sruby jak tak to jedziesz do konca jak nie co robi wiekrzosc to robisz to na czuja 40nm-ulozenie szpilek 60nm -ciagniesz raz nastepnie ciagniesz konty czyli 2x90stopni
teraz pytanie czy miales pojechane wszystkie etapy po zmianie uszczelki
jak tak to w sumie niema sensu juz dokrecac ale jak chcesz to teraz musisz krecis z wyczuciem jak czujesz ze spilka zaczyna sie ciagnac to stop bo sie urwie powodzenia
teraz pytanie czy miales pojechane wszystkie etapy po zmianie uszczelki
jak tak to w sumie niema sensu juz dokrecac ale jak chcesz to teraz musisz krecis z wyczuciem jak czujesz ze spilka zaczyna sie ciagnac to stop bo sie urwie powodzenia
maly jest fajny,ale duzy moze wiecej
struna, dzieki za objasnienie ale tak jak pisał czys chyba dam sobie spokój narazie a co do szpilek to musze iśc zerknac bo nie wiem nawet jak mi robili pseudo remont jakie tam sa ale podejżewam ze stare pzdr
http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k
Opis pewnie Ok, ale ta ortografia...........struna pisze:samo na rysunku masz podane etapy jest ich 4 40 60 2x90 zakladajac glowice trzeba wziac pod uwage czy dales nowe sruby jak tak to jedziesz do konca jak nie co robi wiekrzosc to robisz to na czuja 40nm-ulozenie szpilek 60nm -ciagniesz raz nastepnie ciagniesz konty czyli 2x90stopni
teraz pytanie czy miales pojechane wszystkie etapy po zmianie uszczelki
jak tak to w sumie niema sensu juz dokrecac ale jak chcesz to teraz musisz krecis z wyczuciem jak czujesz ze spilka zaczyna sie ciagnac to stop bo sie urwie powodzenia
Może się utrwalać wzrokowo innym ;/
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 297 gości