włączenie świateł a zachowanie się alternatora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jaro83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 09:30
Lokalizacja: Pasłęk

włączenie świateł a zachowanie się alternatora

Post autor: jaro83 » czw maja 03, 2007 22:28

czy to jest normalne, że jak włączam światła to alternator jest dużo bardziej obciążony, aż do tego stopnia, że pasek zaczyna piszczeć? w sumie jest wtedy większy pobór prądu, ale po włączeniu postojówek już tak się dzieje. wcześniej mi to zbytnio nie przeszkadzało ale teraż jak trzeba cały czas jeździć na światłach to już stało się troche denerwujące. dodatkowo jeszcze odłączyłem klimę aby trochę odciążyć pasek. może jest coś nie tak z alternatorem? po włączeniu postojówek napięcie spada o około 1v, a po załączeniu normalnych świateł jest tak samo.



maniek128
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 198
Rejestracja: śr gru 01, 2004 17:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: maniek128 » czw maja 03, 2007 22:45

witam, sprawdz stan paska ewentualnie naciągnij go odpowiednio.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pt maja 04, 2007 07:34

naciągnij pasek (lub go wymień jeśli trzeba)


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » pt maja 04, 2007 09:09

jaro83, zakładam że masz silnik 1.8 pasek nie będzie drogi, jak wymienisz to masz spokój na 100tkm.


VR6 + STAG 300

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt maja 04, 2007 09:24

ale nikt nienapisal ze tak ma byc ;) ,wiec to jes NORMALNE.



Awatar użytkownika
torox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pn mar 26, 2007 15:49
Lokalizacja: KOSZALIN
Kontakt:

Post autor: torox » pt maja 04, 2007 09:34

to jest normalne ze jest wieksze obciazenie alternatora ale sprawdz stan akumulatora i czy ma odpowiednia pojemnosc do poboru mocy,o pasku nie ma co pisac bo to pierwsza rzecz jaka sie sprawdza
:bajer:


vw-torox-vw

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » pt maja 04, 2007 11:45

Powiem tak po włączeniu samych pozycji pobór prądu jest znikomy wiec nie powinno byc zadnej róznicy w pracy silnika czyli ew. spadku obrotów czy piszczeniu paska , ale po włączeniu św. mijania pobór juz wzrasta wiec pasek źle napięty moze popiskiwac i obr. tez troszke mogą spasc mówie o benzynie.



Awatar użytkownika
abpel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 20:37
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

Re: włączenie świateł a zachowanie się alternatora

Post autor: abpel » pt maja 04, 2007 12:17

jaro83 pisze:czy to jest normalne, że jak włączam światła to alternator jest dużo bardziej obciążony, aż do tego stopnia, że pasek zaczyna piszczeć? w sumie jest wtedy większy pobór prądu, ale po włączeniu postojówek już tak się dzieje. wcześniej mi to zbytnio nie przeszkadzało ale teraż jak trzeba cały czas jeździć na światłach to już stało się troche denerwujące. dodatkowo jeszcze odłączyłem klimę aby trochę odciążyć pasek. może jest coś nie tak z alternatorem? po włączeniu postojówek napięcie spada o około 1v, a po załączeniu normalnych świateł jest tak samo.
Sprawdz naciagniecie paska i czy z alternatora nie dochodza jakies dziwne dzwieki np stuki itp ktore moga swiadczyc o konczacych sie łozyskach ktore przy wiekszym obciazeniu (właczenie swiateł mijania) stawiaja wiekszy opór



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 314 gości