Witam
Czy ma ktoś pinout do zegarów vw t4 2,4 automat. zegary na dwie kostki jedna 28 pinów druga 3 pin. Dokładnie chodzi mi o pin odpowiedziałny za sygnał na obrotomierz.
Czy jest szansa dojść jakoś do tego pinu jeśli nie znajde nigdzie pinoutu bo wiem ze z tym może być problem. Rozebrałem już ten liczik bo chciałem dośc do tego po ścieżkach, ale brak mi szkoły na to co tam jest. Tak na dobrą sprawe to szło by jeszcze dojśc do tego pinu od d.... strony, a mianowicie od strony alternatora iśc po kabelku i dojść w końcu do budzika no może po drodze przez bezpieczniki czy jakoś tak. Tego jednak zrobić nie moge bo poprzedni właściciel zmienił motor i skrzynie z 2,4D automatic na 1,9 D manual.
Jest jeszcze inna możliwość i tu pytanie do Was, czy czasem w automacie signal na obrotka nie był zapodawany jakoś ze skrzyni biegów?
pozdrawiam
vw t4 licznik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Już myślałem ze bedzie lipa, a tu iskierka nadziei dzieki GREG.
Oto foty
[ Dodano: 03 Maj 2007 08:41 ]
Sa to napewno zegary od diesla, bo taki napis widnieje na obrotomierzu.
Ta wtyczka 3 pinowa była chyba do pobierania sygnału z automatycznej skrzyni potrzebnym do wyświetlania na wyświetlaczu biegu na którym sie aktualnie jedzie.
Teraz na tym wyświetlaczu jest napis PRND321, myśle ze ten wtyk nie bedzie potrzebny do uruchomienia obrotka. Wiec jeśli znajdziesz cosik o tym 28 pinowym złączu to juz bedzie ok. A dodam ze rok tego t4 to 92.
Oto foty
[ Dodano: 03 Maj 2007 08:41 ]
Sa to napewno zegary od diesla, bo taki napis widnieje na obrotomierzu.
Ta wtyczka 3 pinowa była chyba do pobierania sygnału z automatycznej skrzyni potrzebnym do wyświetlania na wyświetlaczu biegu na którym sie aktualnie jedzie.
Teraz na tym wyświetlaczu jest napis PRND321, myśle ze ten wtyk nie bedzie potrzebny do uruchomienia obrotka. Wiec jeśli znajdziesz cosik o tym 28 pinowym złączu to juz bedzie ok. A dodam ze rok tego t4 to 92.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 204 gości