Witam.
Prosiłbym o cenne sugestie tego co może być przyczyną że jak zapalam golfa to przez chwiłe chodzi dobrze a po około 30sekundach zaczyna spadac z obrotów i gaśnie, jak daje gazu to cały silnik się trzęsie i obroty szaleją góra- dół zamiast naprzykład stać na 2000obr.
Jak przezuce odrazu na gaz zaraz po zapeleniu to cyka zawsze równiutko, więc na gazie to nie występuje. Jak już porządnie rozgrzeje samochodzik po jakimś kilometrze to i na paliwie chodzi dobrze i już nie spada z obrotów, ale wystarczy że trochę ostygnie i znów na benzynie zaczyna się opadanie obrotów. Dodam też że jak już jakoś uda się ruszyć z miejsca na benzynie żeby nie zgasł to ciągnie normalnie, nie występuje zadne dławienie.
Chciałem też się zapytać przy jakiej temperaturze powinien włączyć się wentylator??
Proszę o pomoc
Spada z obrotów i gaśnie!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- l_krupinski
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 12:40
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
- pusty
- Użytkownik
- Posty: 430
- Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
- Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
- Kontakt:
jeżeli chodzi o silnik to może być wina silniczka krokowego
a o temp. to wentylator powinien się włączyć przy około 100-105 stopni
a o temp. to wentylator powinien się włączyć przy około 100-105 stopni
4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
- l_krupinski
- Mały gagatek
- Posty: 66
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 12:40
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
U mnie wentylator włącza się tak około 97stopni, w kazdym bądz razie nie przekracza 100stopni.
A czy to może być np wina czujnika temperatury?
Czy jakby byłby zepsuty silniczek krokowy, to nagazie chyba też powinny być jakieś oznaki, a on na gazie chodzi jak zegarek i trzyma obroty równo 900, mało tego jak go rozgrzeje to i na paliwie pracuje spokojnie i terz trzyma obroty ładnie.
A czy to może być np wina czujnika temperatury?
Czy jakby byłby zepsuty silniczek krokowy, to nagazie chyba też powinny być jakieś oznaki, a on na gazie chodzi jak zegarek i trzyma obroty równo 900, mało tego jak go rozgrzeje to i na paliwie pracuje spokojnie i terz trzyma obroty ładnie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 211 gości