[MK2 1.6 PN] Czy zawsze poszarpuje po przełączeniu na beznz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
[MK2 1.6 PN] Czy zawsze poszarpuje po przełączeniu na beznz
....no właśnie..Czy zawsze, gdy sie przełączy z gazu na benzyne to poszarpuje troszke silnik zanim nie dopompuje większej dawki paliwa..Mnie czasem jak nawet jadąc na 1-ce (lub stojąc na jałowym) i dodając gazu lekko sie szarpie......na benzynie z początku (kwestia ok 15 sek)
i 2 - ga sprawa . Cholernie trudno odpala z gazu - nawet w ciepłe dni..Gdy silnik cieplejszy nie ma problemu .Problem po ok 3 godz. Reduktor ma przejechane 4 tyś. ,świece nowe i elektryka ok!! Może gdzies gumka lub dzwigienka w reduktorze sie klei....jutro znowu do gazowików jade
miał ktos podobne usterki???
pozdrofka
i 2 - ga sprawa . Cholernie trudno odpala z gazu - nawet w ciepłe dni..Gdy silnik cieplejszy nie ma problemu .Problem po ok 3 godz. Reduktor ma przejechane 4 tyś. ,świece nowe i elektryka ok!! Może gdzies gumka lub dzwigienka w reduktorze sie klei....jutro znowu do gazowików jade
miał ktos podobne usterki???
pozdrofka
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Ad1 przełączasz odrazu czy najpierw przez opcję 0 (czyli bez dopływu gazu lub bęzyny).
Ad2. Jeżeli chodzi o odpalanie to czy używasz takiego czerwonego przycisku, który doładowuje gaz do gaźnika?
Ad2. Jeżeli chodzi o odpalanie to czy używasz takiego czerwonego przycisku, który doładowuje gaz do gaźnika?
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
zawsze wypalam gaz przed przejściem na benzyne...,...jak bym dał dwa paliwa to silnik kaput!!!
A jeśli chodzi o drugie to mam przycisk który wciskając kolejno zarzuca ben- wyp-gaz i odwrotnie....u mnie jest zielona dioda wstępnego podania mieszanki i dziś byłem w serwisie i gaz podaje..
podjechałem do pracy 2 godz. postał i kręce..i ciężko!! znowu postał 2 godz.niedawno odpaliłem, (podłem 3 wstepne dawki gazu) i wystrzelił za 1 szym razem. cos pół obrotu wałem zrobił tylko. Zobacze jeszcze pod wieczór i jutro rano....
A jeśli chodzi o drugie to mam przycisk który wciskając kolejno zarzuca ben- wyp-gaz i odwrotnie....u mnie jest zielona dioda wstępnego podania mieszanki i dziś byłem w serwisie i gaz podaje..
podjechałem do pracy 2 godz. postał i kręce..i ciężko!! znowu postał 2 godz.niedawno odpaliłem, (podłem 3 wstepne dawki gazu) i wystrzelił za 1 szym razem. cos pół obrotu wałem zrobił tylko. Zobacze jeszcze pod wieczór i jutro rano....
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Przy ręcznym przełączaniu to tak jest, dlatego jeździłem permanentnie na gazie.vwmadison pisze: zawsze wypalam gaz przed przejściem na benzyne...,...jak bym dał dwa paliwa to silnik kaput!!!
A jeśli chodzi o drugie to mam przycisk który wciskając kolejno zarzuca ben- wyp-gaz i odwrotnie....u mnie jest zielona dioda wstępnego podania mieszanki i dziś byłem w serwisie i gaz podaje..
podjechałem do pracy 2 godz. postał i kręce..i ciężko!! znowu postał 2 godz.niedawno odpaliłem, (podłem 3 wstepne dawki gazu) i wystrzelił za 1 szym razem. cos pół obrotu wałem zrobił tylko. Zobacze jeszcze pod wieczór i jutro rano....
Jeżeli chodzi o odpalanie na gazie to wystarczy jedno pyknięcie (jedna dawka gazu) i wtedy super zapala, jeżeli tak się nie dzieje to jedź do gazowników aby ci poprawili, być może zamarza ci membrana na parowniku (być może źle jest zamontowany parownik tzn przewody na parowniku lub w nieodpowiednim miejscu np. za daleko) i dlatego masz kłopoty z zapaleniem na zimnym.
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
Z gaznikiem dziękuje - wiesz . Tyle się tu naczytałem o tym PN , że już myślałem, że znowu cos ....ale jesli poszarpuje i to jest naturalne to ok...juz spokojniejsza głowa :0
Jeśli chodzi o drugie to są to fachowcy dobrzy!!! Byłem tydz. temu u nich i niby gumka i dzwigienka sie kleiła (nawet chłopcy podpisali sie markerem na wewnetrznej stronie reduktora - takie wolne żarty)..możliwe, że znowu to samo sie zaczyna robić...ehhh....
Wszystko jest zainstalowane ok!! i nawet więcej niż ok!!!
Sam juz nie wiem ile tych wstępnych dawek podać...jak ciepły silnik to starczy jedna..czasem to chyba ruletka, albo nie zwracam uwagi na to...
o 18 robie następne odpalanie.....
zobaczymy..
pozdrawiam
Jeśli chodzi o drugie to są to fachowcy dobrzy!!! Byłem tydz. temu u nich i niby gumka i dzwigienka sie kleiła (nawet chłopcy podpisali sie markerem na wewnetrznej stronie reduktora - takie wolne żarty)..możliwe, że znowu to samo sie zaczyna robić...ehhh....
Wszystko jest zainstalowane ok!! i nawet więcej niż ok!!!
Sam juz nie wiem ile tych wstępnych dawek podać...jak ciepły silnik to starczy jedna..czasem to chyba ruletka, albo nie zwracam uwagi na to...
o 18 robie następne odpalanie.....
zobaczymy..
pozdrawiam
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Ja miałem z prawej strony, jak patrzysz na przód auta, koło aqu i zbiorniczka płynu. A przewody wodne miałem podłączone do przewodów nagrzewnicy aby szybko ciepełko łapało (tak miałem w 1.6 PN i tak samo było w drugim aucie z silniczkiem 1.8 RP). Być może masz za daleko reduktor nie zdąży się ocieplić, dlatego masz kłopoty z odpalaniem na gazie (zamarza ci parownik). Ciekawe do czego podłączyli ci przewody wodne. Moim zdaniem wystarczy 1 doładowanie gazu, ja w swoim PN zawsze tak robiłem i wystarczało (żadnych problemów z odpalaniem na gazie, no przy -30 nie udała mi się ta sztuka bo zamarzł parownik). Szarpanie nie jest dobrym objawem, u mnie obroty wariowały, po wymianie gaznika na nowszy (też 2EE) objawy ustąpiły. Mi się bardzo dobrze jeździło na tym silniczku, po wymianie gaźnika nie miałem już żadnych problemów, no jeszcze czujnik halla musiałem wymienić. Co do szarpania (przy przełączaniu to normalne ale przy normalnej jeździe nie) to być może masz kiepskie świece lub przewody. Pisałeś że masz nowe, jakie masz założone?vwmadison pisze:aha.....reduktor mam przy przednim pasie między światłem lewym (patrz tak jak stoje przed autem) a paskiem klinowym....hmm..czy to jeśt twoim zdaniem za duża odległośc??/?
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
wiesz!. Szarpie tylko gdy dopompywuje benzyne po wieczornym załączeniu benzyny i szybkim wyłączeniu silnika..a podczas jazdy nie szarpie absolutnie..chodzi malinowo..Obroty stałe....Świecze teraz to czeskie Brisk (a jeszcze 3 dni temu były NGK trzy elektrody) Wpięte sa przewody wodne idealnie...Już sam nie wiem....A może odpalac momentalnie, nawet w trwania podawania gazu wstępnego?? Dziś im zostawiam auto....Może ta cholerna gumka znowu sie klei???
A auto na gazie prawie bez różnicy ...dobrze przyśpiesza , absolutnie płynnie schodzi z obrotów, tylko to odpalanie..
Ale zarówno na ben. i gazie ma dobrego kopa od ok 2.5 tys obrotów.....Jakby mu sie turbina niewidzialna załanczała...
pozdrawiam..
A auto na gazie prawie bez różnicy ...dobrze przyśpiesza , absolutnie płynnie schodzi z obrotów, tylko to odpalanie..
Ale zarówno na ben. i gazie ma dobrego kopa od ok 2.5 tys obrotów.....Jakby mu sie turbina niewidzialna załanczała...
pozdrawiam..
- Red Spider
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 09:59
- Lokalizacja: Bialystok
szarpie i bedzie szarpac dopuki nie ma paliwka w gazniku !!!
zobacz jak długie masz przewody gaźnik-zaworek elekrtomagnetyczny-gażnik ja mialem dodatkowa plątanina przewofow paliwowych(jak podsumowalem to okolo 2 m) poskracalem i prawie sie nie odczuwalo szarpniecia(wyglądalo to tak jak bys noge z gazu zdja gwaltownie)
pozdrowienia
zobacz jak długie masz przewody gaźnik-zaworek elekrtomagnetyczny-gażnik ja mialem dodatkowa plątanina przewofow paliwowych(jak podsumowalem to okolo 2 m) poskracalem i prawie sie nie odczuwalo szarpniecia(wyglądalo to tak jak bys noge z gazu zdja gwaltownie)
pozdrowienia
u kolegi w PN włąsnie jak zesmy sprawdzali cisnienia i nieco źle przewody po ukłądałemi mi sie skarżył ze mu strasznie szarpie (niema gazu w ogóle) to tylko poprawiłem tak przewody by żaden nie sie nie dotykał ;] może musisz tylko te przewody po układać od izolowac od reszty ;] mozie są zablisko sprawdz jeszcze taką opcje
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
Właśnie dzwonili do mnie rano... znowu reduktor czyms sie zasyfił..(po 1 dniu jazdy) ..a tankuje na BP czasem statoil (bo mam obie stacje po sąsiedzku)
....Zreszta wiem , że marka stacji ma mało do gadania......
Szkoda, że nie mam badan jakości gazu ..brrr.....
Jeden dzień bez samochodu i człowiek wsiada w tramwaje, które go wywożą nie tam gdzie sobie zarzyczył ))
pozdrawiam...
....Zreszta wiem , że marka stacji ma mało do gadania......
Szkoda, że nie mam badan jakości gazu ..brrr.....
Jeden dzień bez samochodu i człowiek wsiada w tramwaje, które go wywożą nie tam gdzie sobie zarzyczył ))
pozdrawiam...
- j_jasiu
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
- Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
- Kontakt:
Na BP jest kiepskawy gazicho tankuj na Statoilu, (jak założyłeś jakieś specjalne świece do Gazu to je odrazu wyjmij tzn z jedną elektrodą, zamontuj od razu takie jakie przewiduje producent auta czyli 3 lub 4 elektrodowe dokładnie nie pamiętam - takie jest zdanie mojego gazownika gdyż twierdzi on że nie ma świec do gazu i moim zdaniem ma rację).vwmadison pisze:Właśnie dzwonili do mnie rano... znowu reduktor czyms sie zasyfił..(po 1 dniu jazdy) ..a tankuje na BP czasem statoil (bo mam obie stacje po sąsiedzku)
....Zreszta wiem , że marka stacji ma mało do gadania......
Szkoda, że nie mam badan jakości gazu ..brrr.....
Jeden dzień bez samochodu i człowiek wsiada w tramwaje, które go wywożą nie tam gdzie sobie zarzyczył ))
pozdrawiam...
Swoją drogą być może masz wadliwy parownik i dlatego tak się dzieje, niech ci wymienią parownik i będzie jak ręką odjął.
Pozdrawiam
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
Jasiu II
Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104
- vwmadison
- Użytkownik
- Posty: 309
- Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
- Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
- Kontakt:
Wczoraj bylem w serwisie. Zobaczyłem foto parownika - wyglądał jak po przejechaniu nastepnych 20.000 km. na gazie. A 3 dni wcześniej był czyściutenki...Wyczyścili ze smoły i dzis mam podobnie z rana...... Złożyłem skarge dziś na jakość gazu na tej stacji .Wiem, że chyba to nic nie da ale przynajmniej powiedziałem co mysle....
pozdrawiam
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 383 gości