Klekotanie zaworow
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Klekotanie zaworow
Witam,posiadam golfa II z 88 roku od 6 miesiecy jestem z niego bardzo zadowolony ale wczoraj zmienilem olej w silniku wraz z filtrem powietrza i oleju na castrol magnatec 10W40 i dzisiaj rano wstalem sprawdzic czy stan sie zgadza i wszystko bylo O.K ale go odpalilem i strasznie zmartwilo mnie "klekotanie" zaworow nie wiem czy to jest czyms groznym czy nie ale po pewnym czasie to ustepuje ale bardzo mnie to martwi.Z gory dziekuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony wt maja 01, 2007 21:48 przez ctk, łącznie zmieniany 1 raz.
no i gyt tak powinno być hydrauliczne popychacze zaworowe po chwili pracy napełniają się olejem i stukot ustępuje także wszystko w porządku jak będą klekotać cały czas to wtedy wymiana, a jaki olej miałeś wcześniej?
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
Witam,posiadam golfa II z 88 roku od 6 miesiecy nie wiem od 3 dni cos szwankuje mi licznik druga od prawej "klatka" czyli dzieisetne kilometry caly czas sie kreci i nadbija mi kilometry jush okolo 3tys.Nie wiem co sie stalo.Linka prawdopodobnie jest cala bo predkosciomierz wskazuje odpowiednia predkosc.Prosze o pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam cale forum.To mnie boli.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 725
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
- Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
- Kontakt:
sluchaj z tym pomógł się troszkę pospieszyłeś, bo nie wiem czy będę w stanie Ci pomóc
a więc tak : siłą rzeczy chyba będzie trzeba to rozebrać, przynajmniej wyciągnąć zegary :
1. wyciągasz wszystkie plastykowe zaślepki z deski rozdzielczej, podważając delikatnie płaskim śrubokrętem
2. potem wyciągasz przycisk od świateł mijania, również wypadałoby podważyć, odpinasz kostkę, to samo robisz z przyciskiem od przeciwmgłowych i podgrzewania szyby
3. teraz radio, to już Ci nie powiem, bo nie wiem jak masz zamocowane, ale możesz je zostawić bo może uda się wyciągnąć razem z taką kratką
4. nawiew : musisz pociągnąć mocniej ten 2 suwaki do siebie raz jeden raz drugi są na wcisk, również pokrętło, to takie do regulacji mocy dmuchawy pociągasz do siebie podważasz nawiew delikatnie i wyciągasz gdzie regulacja dmuchawy jest na kostce i podświetlenie nawiewu również, odpinasz
5. teraz pojawiają Ci się śrubki : jedna pod przyciskiem od świateł mijania drugą po drugiej stronie zegarów, trzecia pod pokrętłem od nawiewu czwarta i piąta po drugiej stronie nawiewu, odkręcasz je
6. odepnij jeszcze kontrolkę od hamulca ręcznego, na wtyczce
7. sprawdź czy nad zegarami nie masz jeszcze dwóch śrubek w tej takiej wnęce odkręć
8. teraz delikatnie wyciągnij tą kratkę z radiem lub bez (zależy czy odpiąłeś wcześniej)
9 odłóż ją gdzieś
10. teraz masz już dostęp do zegarów Twoje zegary będą mieć dwie wtyki więc możesz je odpiąc, także będa przykręcone dwoma śrubkami na krzyzak po 1 na stronę
11. z tyłu będziesz miał linkę od gazu również odepnij
12. wyciągnij zegary ostróznie
13. posprawdzaj czy ścieżki na folii nie są pourywane, itp i ogólnie jak to wygląda
14. aby dostać sie do środka musisz odkręcić te małe śrubki po bokach, wyłapiesz się bo one trzymają wszystko, w miejscu gdzie jest podświetlenie zegarów są takie jakby zgrzewy przynajmniej ja tak miałem trzeba to rozdzielić
15. jak to odepniesz ściągasz białą część i już masz dostęp do elementów znajdujących się w środku
16. składasz w odwrotnej kolejności
odnośnie prędkościomierza spróbuj podmienić na taki sam od kogoś innego lub go rozbierz i zobacz co tam w środku się stało, ogólnie z tym nie miałem jeszcze problemu, może być jakiś inny sposób, niestety nie wiem jaki, ja bym to rozebrał i zobaczył co tam jest lub podmienił na inny ale poczekaj zobaczysz co inni napiszą na ten temat
a i nie musisz dodawać pomógł w każdym poście pamietaj nikt tego nie wymaga to tylko Twoja dobra wola jezeli uwazasz ze ktos Ci pomogł dajesz i tyle
mogę się mylić, może nie trzeba będzie rozbierać, poczekaj i zobacz co inni napiszą, postaram Ci się wkleić jeszcze opis ze zdjęciami jak go znajdę
pozdrawiam powodzenia
a więc tak : siłą rzeczy chyba będzie trzeba to rozebrać, przynajmniej wyciągnąć zegary :
1. wyciągasz wszystkie plastykowe zaślepki z deski rozdzielczej, podważając delikatnie płaskim śrubokrętem
2. potem wyciągasz przycisk od świateł mijania, również wypadałoby podważyć, odpinasz kostkę, to samo robisz z przyciskiem od przeciwmgłowych i podgrzewania szyby
3. teraz radio, to już Ci nie powiem, bo nie wiem jak masz zamocowane, ale możesz je zostawić bo może uda się wyciągnąć razem z taką kratką
4. nawiew : musisz pociągnąć mocniej ten 2 suwaki do siebie raz jeden raz drugi są na wcisk, również pokrętło, to takie do regulacji mocy dmuchawy pociągasz do siebie podważasz nawiew delikatnie i wyciągasz gdzie regulacja dmuchawy jest na kostce i podświetlenie nawiewu również, odpinasz
5. teraz pojawiają Ci się śrubki : jedna pod przyciskiem od świateł mijania drugą po drugiej stronie zegarów, trzecia pod pokrętłem od nawiewu czwarta i piąta po drugiej stronie nawiewu, odkręcasz je
6. odepnij jeszcze kontrolkę od hamulca ręcznego, na wtyczce
7. sprawdź czy nad zegarami nie masz jeszcze dwóch śrubek w tej takiej wnęce odkręć
8. teraz delikatnie wyciągnij tą kratkę z radiem lub bez (zależy czy odpiąłeś wcześniej)
9 odłóż ją gdzieś
10. teraz masz już dostęp do zegarów Twoje zegary będą mieć dwie wtyki więc możesz je odpiąc, także będa przykręcone dwoma śrubkami na krzyzak po 1 na stronę
11. z tyłu będziesz miał linkę od gazu również odepnij
12. wyciągnij zegary ostróznie
13. posprawdzaj czy ścieżki na folii nie są pourywane, itp i ogólnie jak to wygląda
14. aby dostać sie do środka musisz odkręcić te małe śrubki po bokach, wyłapiesz się bo one trzymają wszystko, w miejscu gdzie jest podświetlenie zegarów są takie jakby zgrzewy przynajmniej ja tak miałem trzeba to rozdzielić
15. jak to odepniesz ściągasz białą część i już masz dostęp do elementów znajdujących się w środku
16. składasz w odwrotnej kolejności
odnośnie prędkościomierza spróbuj podmienić na taki sam od kogoś innego lub go rozbierz i zobacz co tam w środku się stało, ogólnie z tym nie miałem jeszcze problemu, może być jakiś inny sposób, niestety nie wiem jaki, ja bym to rozebrał i zobaczył co tam jest lub podmienił na inny ale poczekaj zobaczysz co inni napiszą na ten temat
a i nie musisz dodawać pomógł w każdym poście pamietaj nikt tego nie wymaga to tylko Twoja dobra wola jezeli uwazasz ze ktos Ci pomogł dajesz i tyle
mogę się mylić, może nie trzeba będzie rozbierać, poczekaj i zobacz co inni napiszą, postaram Ci się wkleić jeszcze opis ze zdjęciami jak go znajdę
pozdrawiam powodzenia
olej
ja zamiast Castrola zalałem Max Life i nawe przy odpalaniu nic nie słychać. I słyszałem że Kastrol yo *#cenzura#*
olej
To niejes olej Mobila tylko Valwolina. I jak masz już durzo przejechane to ten olej wycisza śilnik. Ja tak zrobiłem i jest super
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 252 gości