[Mk2] RP - ssanie a spalanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » wt sty 31, 2006 16:19

SKOROPION75 powinienes sprawdzic ustawienie zaplonu jak masz tak ze na benzynie ci rzuca a na gazie nie


a co do ogolnego watku RP mam podobny problem ze licho na benzynie chodzi jak jest zimny a na gazie ok i po ogolnych ogledzinach wyszlo co mu jest okazalo sie ze pekla mi uszczelka na wtrysku (konkretnie urzadzeniu wtryskowym pod puszka od powietrza na jettronicu) jak zalatalem dziurke chodzi jak zloto teraz niestety znowu peklo i chodzi jak wczesniej czyli nierowna praca kopci i smierdzi dopoki sie nie rozgrzeje .

poruszony byl tez watek ze cos slabo chodza auta jak sie z lpg na benzyne przelaczy podczas jazdy. U mnie cos takiego nie wystepuje po zalaczeniu benzyny auto dostaje skrzydel. Tyle ze mam tylko przelaczanie reczne w instalcji

a tak przy okazji gdzie w 1,8 RP (u mnie model GT) jest wtyczka servisowa



Awatar użytkownika
Pzwmichu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: śr paź 13, 2004 21:38
Lokalizacja: Gozdnica
Kontakt:

Post autor: Pzwmichu » wt sty 31, 2006 18:12

Ja ze swoim RP-kiem walczyłem ponad pół roku. Auto szarpało i gasło. Ale ostatnio sie wkurzyłem, zdjąłem wtrysk i powymieniałem wszystkie wężyki podciśnieniowe, a jest ich chyba 4, ustawiłem zapłon i auto chodzi idealnie. Rano przy silnych mrozach auto pali idealnie i ma 1100 obrotów i nic nie gaśnie, a jak sie rozgrzeje trzyma równo 900 obrotów. Naklejka z kolejnością podłączenia tych wężyków powinna byc na pasie przednim :):):)


GOLF 1.8 RP 90r. full wypass.

jusci
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw paź 07, 2004 18:25
Lokalizacja: Zamość LZ
Kontakt:

Post autor: jusci » wt sty 31, 2006 22:37

Witam ponownie! Nie byłem jeszcze u gazowników ale zauważyłem pewną prawidłowość. Jak było zimno czyli mrozy w nocy przekraczające -20 st to samochód rano na benzynie chodził w miare ok. Teraz kiedy temperatuja oscyluje koło zera i jest wilgotno to znowu szarpie silniorem na benzynie.
Co o tym myślicie? Jaki wpływ może mieć temperatura i wilgotność powietrza na pracę zimnego silnika na benzynie?

[ Dodano: Wto Sty 31, 2006 9:44 pm ]
zajac pisze:a tak przy okazji gdzie w 1,8 RP (u mnie model GT) jest wtyczka servisowa
Wtyczka serwisowa a raczej złącze diagnostyczne jest koło cewki zapłonowej - taki żółty kabel. W niektórych modelach jest też pod osłoną koło lewarka zmiany biegów (u mnie w CL jest). Ani tu ani tu nie da się wpiąć komputera. Można tylko odczytać kody błędów. Jak potrzebujesz pomocy to służe


pozdro!

Awatar użytkownika
Skorpion75
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:52
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Skorpion75 » śr lut 01, 2006 00:30

Witam. Pozdro dla wszystkich. Jak już pisałem silnikiem mie nie rzuca tylko ciężko mi go odpalić na benzynie po odstanej nocy, na gazie pali bez problemu, chociaż jak było 25 na minusie to lepiej palił na benzynie. Problemu z zapaleniem nie mam jak już silnik popracuje. Maże stać i 6 godz. i pali z pierwszego na benzynie. Przy przełączaniu podczas jazdy z gazu na benz. nic mi nie szarpie i lepiej idzie na benzynie.Przewody podciś. i uszczelki pod wtryskiem zmieniłem, nic to nie dało.
Może wiecie czy po odłączeniu akumulatora kasowane są błedy komputera ??



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr lut 01, 2006 12:32

Skorpion75 pisze:Może wiecie czy po odłączeniu akumulatora kasowane są błedy komputera ??
Tak, po odłaczeniu aku kasuja sie błędy w komputerze benzynowym!



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr lut 01, 2006 23:34

mam jeszcze jedno pytanie co powoduje te bledy i co znowu powoduja te bledy bo pierwszy raz o czyms takim slysze



jusci
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw paź 07, 2004 18:25
Lokalizacja: Zamość LZ
Kontakt:

Post autor: jusci » śr lut 01, 2006 23:49

Błędy spowodowane są złą emulacją sondy lambda przez komputer gazowy. Powodują one że mieszanka ma nieodpowiedni skład. Prześledź dobrze czły ten temat to ci troche rozjaśni. :bigok:

[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 6:31 pm ]
Byłem własnie u gazowników i wmontowali mi tek przekaźnik do resetu komputera. Zobaczymy jak to wyjdzie :grin:


pozdro!

Awatar użytkownika
golofs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn maja 30, 2005 09:32
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: golofs » pn mar 19, 2007 14:28

jusci pisze:Błędy spowodowane są złą emulacją sondy lambda przez komputer gazowy. Powodują one że mieszanka ma nieodpowiedni skład. Prześledź dobrze czły ten temat to ci troche rozjaśni. :bigok:

[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 6:31 pm ]
Byłem własnie u gazowników i wmontowali mi tek przekaźnik do resetu komputera. Zobaczymy jak to wyjdzie :grin:
Ile zapłaciłeś i czy pomogło ?


Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !

Awatar użytkownika
tstrzala
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:12
Lokalizacja: Radom

Post autor: tstrzala » śr maja 02, 2007 00:25

jusci pisze:Byłem własnie u gazowników i wmontowali mi tek przekaźnik do resetu komputera. Zobaczymy jak to wyjdzie
Ile zaplaciłeś za taki przekaźnik??

A czy jak zamontuje taki przekaźnik który resetuje kompa czy tzn że będzie trzeba za każdym razem ustawiać zegarek??



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr maja 02, 2007 00:35

ja placilem 30 zl i raczej u mnie to niespecjalnie dziala przynajmniej nie czuje zeby dzialalo



mario28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 19:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: mario28 » śr maja 02, 2007 07:55

To i ja się podepnę pod temat jeśli można. Też mam problem z moim rp z obrotami. Cały czas trzyma obroty w granicach 300 i czasami gaśnie. Dzieje się tak na zimnym jak i na ciepłym silniku. Gofer nie zagazowany. Dodam że reset komputera nic nie daje. Czy to wina krokowca?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 221 gości