Jeden problem z głowy, teraz drugi ...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bogik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sty 12, 2007 17:38
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: bogik » wt maja 01, 2007 10:38

tzw po jeździe gdy odkreciłęm kurek od płynu poleciała gorąca para w góre, ale to chyba normalne



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » wt maja 01, 2007 10:43

bogik pisze:tzw po jeździe gdy odkreciłęm kurek od płynu poleciała gorąca para w góre, ale to chyba normalne
no raczej , ale gdzie widzisz problem ?!



bogik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sty 12, 2007 17:38
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: bogik » wt maja 01, 2007 10:48

hmm no nie wiem może już trzeba płyn w chłodnicy zmienić? bo może przyszedł czas na niego pewnie od nowośći nie był zmieniany :/ a co może być z tym przyśpieszaniem? a jaki najlepiej pły kupić petrygo borygo? czy może ze ewentyalnie mieszać czy raczej nie? i ile wchodzi tego płynu?



MICHUU!
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 22:54
Lokalizacja: Godziesze
Kontakt:

Post autor: MICHUU! » wt maja 01, 2007 12:50

bogik pisze:gdy przy gwałtownym naciśnieciu pedału gazu np z 2000-2500 obrotów(najczesciej od 3 biegu w góre) silnik zaczyna przyśpieszać obroty idą w góre tak do 3000 po czym spadają , wrażenie jest takie jakby silnik chciał przyśpieszyć w miejscu a jednak nie przyspiesza :/
W tym przypadku doszukiwalbym sie winy sprzegla


wodka 20zl kieliszek 5zl sok pomaranczowy 3zl spojzenie matki otwierajacej drzwi... bezcenne...

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » wt maja 01, 2007 12:57

bogik pisze:hmm no nie wiem może już trzeba płyn w chłodnicy zmienić? bo może przyszedł czas na niego pewnie od nowośći nie był zmieniany :/ a co może być z tym przyśpieszaniem? a jaki najlepiej pły kupić petrygo borygo? czy może ze ewentyalnie mieszać czy raczej nie? i ile wchodzi tego płynu?
Petrygo 5.5l - otwórz obieg nagrzewnicy i poczekaj jak się dobrze odpowietrzy..



bogik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sty 12, 2007 17:38
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: bogik » wt maja 01, 2007 14:25

sugerujesz ze sprzegło nie odbija? mi wyglada to tak że silnik chce przyspieszyc a nie może tak jakby go coś blokowało, albo coś jest zużyte i i nie chodzi tak jak pownno moze sie przekrecać obracac nie tak jak powinno, nie wiem jak to opisać, moze isc to od popychaczy?



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » wt maja 01, 2007 15:17

bogik pisze:mi wyglada to tak że silnik chce przyspieszyc a nie może tak jakby go coś blokowało
gdyby sprzęgło się ślizgało to silnik wchodziłby na obroty ale auto nie przyspieszałoby..
piałeś wcześniej coś o pompie paliwa co z tą pompą ?
może pompa ma wydatek za mały?



bogik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sty 12, 2007 17:38
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: bogik » wt maja 01, 2007 15:39

pompe kupiłem nowa 3 barową, bo były tez 1 barowe do motoru 1.4 wiec mi to odradzili, ale ten problem pojawiał sie wczesniej nie po wymiane pompy, wiec pompka raczej odpada,
a moze to wina zle ustawionego zapłonu? bo po wymianie uszczelniaczy miałem z początku źle ustawiony zapłon najpierw był strasznie zamulony na każdym biegu, wiec pojechałem zeby ustawił zapłon ale coś źle zrobił to było słychać stykanie zaworów, wiec pojechałem znowu do mechanika zeby poprawić to, teraz może jest znowu źle ustawiony??



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » wt maja 01, 2007 16:19

A co z katalizatorem?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 01, 2007 16:24

bogik pisze:gdy przy gwałtownym naciśnieciu pedału gazu np z 2000-2500 obrotów(najczesciej od 3 biegu w góre) silnik zaczyna przyśpieszać obroty idą w góre tak do 3000 po czym spadają , wrażenie jest takie jakby silnik chciał przyśpieszyć w miejscu a jednak nie przyspiesza :/, natomiast przy delikatnym wciskanie gazu tego efektu nie ma
założyłeś 3 barową pompę do .auta które wymaga 1,2 barowej, nie jestem pewien czy regulator ciśnienia skompensuje aż taką różnicę. Ale zasięgnął bym czyjejś rady robiąc coś takiego.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

bogik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sty 12, 2007 17:38
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: bogik » wt maja 01, 2007 17:01

katalizator jest ale jak sprawdzić czy wszystko z nim w porządku?
jeszcze przed wymiana pompy miałem problemy z tym przyspieszaniem
ok tak zrobie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 331 gości