Rozwiązanie problemu z szyberdachem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
abpel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 20:37
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

Post autor: abpel » czw kwie 26, 2007 21:52

[quote="janek822"]grubość jest chyba standardowa tej izolacji, pytaj w sklepach elektro, przed skurczeniem ma chyba 1cm średnicy.
ja to troche ulepszyłem, było już gdzieś w poradach, dałem większe kółeczko w miejsce tego czarnego małego co jest na końcu zaczepu (na zdjęciu nr 3). kółko sie nie kręci a jedynie suwa po stelażu, ale ten zaczep co wchodzi na prowadnice podniósł sie jakieś pół cm i to wystarczyło by swobodnie nie blokowało i nie zrywało linek(prowadnic) a w moim wypadku nie wypinało sie podczas powrotu szybra. Polexdze troche i sprawdze czy zdało egz. Grunt to dobre smarowanie!!!

sorki zle sie wyraziłem chodziło mi o całkowita grubosc tych koszulek jaka trzeba nalozyc na zaczep..
dzieki za info



Awatar użytkownika
budzio18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: pt lip 28, 2006 16:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: budzio18 » czw kwie 26, 2007 22:55

a ja mam takie pytanie
bo ja zrobilem to w taki sposob:

Obrazek

a pytanie dotyczy tego czy nie ejst to za duzo podlzone??
i czy cos sie przez to nie uszkodzi??
a dalam taki kawalek bo dopiero od takiej wysokosci przestalo sie blokowac


by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]

by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Markus1.6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt mar 27, 2007 00:12
Lokalizacja: Łask-Coventry
Kontakt:

Post autor: Markus1.6 » pt kwie 27, 2007 14:07

Z tego co widzę na zdjęciu to nie powinieneś mieć problemów. Przyznam patent pomysłowy.


www.markus16.republika.pl

Awatar użytkownika
adas01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: adas01 » pt kwie 27, 2007 15:03

budzio18 pisze:a ja mam takie pytanie
bo ja zrobilem to w taki sposob:
[tu było zdjęcie]
a pytanie dotyczy tego czy nie ejst to za duzo podlzone??
i czy cos sie przez to nie uszkodzi??
a dalam taki kawalek bo dopiero od takiej wysokosci przestalo sie blokowac
nic się nie uszkodzi - mam tak samo, jak przeczytasz ten temat od początku to na pierwszej lub drugiej stronie znajdziesz w moim poście linka do takiego samego rozwiązania (zamiast folii termokurczliwej podłożyć coś pod kółko) - u mnie zdaje egzamin, ale jeszcze delikatnie musiałem zgiąć w dół blachę w miejscu gdzie kółeczko spada w dół uwalniając prowadnicę - bo i tak trochę haczyło i strzelało, na szczęście sposób na szyberdach z forum z blaszkami zdał egzamin - urwało mi tylko kawałek gumy z kółka, a prowadnice w całości :D


był mk3, jest prawie mk4

grekiu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt mar 27, 2007 11:00
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: grekiu » pt kwie 27, 2007 17:23

Witam. Pisaliście tutaj na forum ze mozna dokupic gdzieś odlew prowadnicy. Chciałbym sie dowiedzieć gdzie cos takiego robią i jaka jest cena?? Jesli ktos ma mozliwosc zrobienia takiego odlewu to prosze o wiadomosc:)



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pt kwie 27, 2007 19:36

wszystkie pomysły są dobre jak zdają egzamin. po naprawie częsci mechanicznej szybra padł mi silnik a w sumie to juz był padnięty, uchyla sie ale nie orwiera i nie zamyka, robi to po centymetrze i sie odcina, co dziwne bo po wykręceniu chodzi ok, chyba ma jakies obciążenie i go odcina. jak mechanik go zrobi to napisze czu zdało egz. narazie pojezdze bez podsufitki. Ale według mnie kanały po których chodzi prowadnica tez sie wyrabiają i dostaje luzów co utrudnia prace


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

braavoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr maja 10, 2006 23:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

uszkodzona prowadnica LEWA golf 3 passat b3

Post autor: braavoo » ndz kwie 29, 2007 11:02

grzesiek1990 pisze:panowie a jak poznac ze prowadnica jest pęknieta??
moze ma ktos jakies foto??
Niedawno wymieniałem prowadnice u siebie bo miałem pękniętą. Co co koledzy opisujana forum ze zdjeciem to jest zwijak który jak jest niepoprawnie ustawiony po przesuwaniu szyby do tyłu nie trafia na ząbek tylko nad NIEGO i występuje lekkie takei uderzenie w tym momencie sie prowadnica łamie . Jest obecnie wystawiona na allegro prowadnica LEWA golf 3 passat b3 .
LINK ALLEGRO:
http://allegro.pl/item189354353_lewa_pr ... at_b3.htmlLEWA PROWADNICA SZYBERDACHU GOLF 3 PASSAT B3

TAM MASZ ZDJęCIE JAK WYGLąDA pęknięta prowadnica



Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pn kwie 30, 2007 20:22

dziś zakończyłem prace z szybrem, do tego wszystkiego doszła naprawa silnika, gdyz cos go blokowało i tylko cykał a nie ruszał, uchalac sie mógł ale przy odsuwaniu jakis czujnik przeciążeniowy go odcinał. kolega wywalił mi go jest to jakis ''termik'' i teraz hula elegancko.


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

luki22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw sty 04, 2007 21:42
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: luki22 » pn kwie 30, 2007 20:44

witam wszystkich ja tez ma problem z szybrem: do gory i do dolu mi chodzi ale do tylu nie chce ruszyc zaczyna i przerywa co to moze byc:) czy moze wystrczy go przesmarowac czy musze wymieniac caly szyyber :) pomocy!!!

[ Dodano: 30 Kwi 2007 20:46 ]
ja tez ma problem z szybrem: do gory i do dolu mi chodzi ale do tylu nie chce ruszyc zaczyna i przerywa co to moze byc:) czy moze wystrczy go przesmarowac czy musze wymieniac caly szyyber :) pomocy!!!


http://anonseerotyczne.net/index.php?a=lupa&act=&id=7879

czekam :D

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pn kwie 30, 2007 20:51

kolego luki22, sprawdź czy pójdzie ci w tył i w przód kluczem co jest na silniczku, tylko nie za daleko chociaż troche, a jesli ci silnik przerywa to szyber sie zacina. przesmaruj. podmien od kogoś na chwile i sprawdx czy pójdzie tylko słuchaj czy nie ma oporów bo możesz uszkodzic i ten dobry. Jesli to wina tylko silnika to elektromech za 20-40zł powinien zrobic. Silnik czuje przeciążenie i awaryjnie sie wyłancza dlatego tylko cyka


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

luki22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw sty 04, 2007 21:42
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: luki22 » pn kwie 30, 2007 20:55

sprawdzalem kluczem i jest to samo :P tez tylko idzie tylko kawalek i nic wiecej :P


http://anonseerotyczne.net/index.php?a=lupa&act=&id=7879

czekam :D

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pn kwie 30, 2007 20:57

a wraca do pozycji zamknietej jak go otwierasz? nie mylić z uchylaniem


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

luki22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw sty 04, 2007 21:42
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: luki22 » pn kwie 30, 2007 20:57

tak wraca !!


http://anonseerotyczne.net/index.php?a=lupa&act=&id=7879

czekam :D

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » pn kwie 30, 2007 21:23

jesli wraca to urwana prowadnice można wykluczyć, sciągnij szybe i sprawdź czy nic tam nie podeszło. a najlepszym rozwiazaniem to go całego wyciągnąć ale pobaw sie troche może znajdziesz usterke bez wykrecania


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 512 gości