simmering drążka zmiany biegów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
barthetzk102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw sty 05, 2006 10:18
Lokalizacja: Duszniki Zdrój
Kontakt:

Post autor: barthetzk102 » pt maja 19, 2006 09:51

No Malox o to mi chodziło :)) jest faktycznie tam 10... spoko :]


Udi Memorem kompociorem...

Uważaj na spadające ściany z Sufitu!

:))

brackyy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw maja 04, 2006 21:57
Lokalizacja: śląsk

Post autor: brackyy » pt maja 19, 2006 10:22

Doczytałem też, że śrubę nr 10 tą która dokręca wałek zmiany biegów do dalszego drążka trzeba posmarować środkiem zabezpieczającym przed odkręcaniem.

[ Dodano: 04 Cze 2006 22:14 ]
piotr2 pisze:wes sobie z drutu sztywnego zrob chaczyk wbij go w symering i ciagnij
Właśnie tak zrobiłem, simmer wyskoczył bez problemu, natychmiast nasadziłem nowy i super. niestety doczytałem się na forum, że może wytrzymać pół roku. ale narazie sucho.

teraz nowy problem, z silnika leje mi się z każdej strony olej, wszystko mokre, razem z prawą półośką i wspornikami.
w środę będę mył silnik i jade do mechanika. zobaczymy co wywróży z tych wycieków.

[ Dodano: 04 Cze 2006 22:21 ]
piotr2 pisze:wes sobie z drutu sztywnego zrob chaczyk wbij go w symering i ciagnij
Właśnie tak zrobiłem, simmer wyskoczył bez problemu, natychmiast nasadziłem nowy i super. niestety doczytałem się na forum, że może wytrzymać pół roku. ale narazie sucho.

teraz nowy problem, z silnika leje mi się z każdej strony olej, wszystko mokre, razem z prawą półośką i wspornikami.
w środę będę mył silnik i jade do mechanika. zobaczymy co wywróży z tych wycieków.

[ Dodano: 04 Cze 2006 22:23 ]
piotr2 napisał/a:
wes sobie z drutu sztywnego zrob chaczyk wbij go w symering i ciagnij


Właśnie tak zrobiłem, simmer wyskoczył bez problemu, natychmiast nasadziłem nowy i super. niestety doczytałem się na forum, że może wytrzymać pół roku. ale narazie sucho.

teraz nowy problem, z silnika leje mi się z każdej strony olej, wszystko mokre, razem z prawą półośką i wspornikami.
w środę będę mył silnik i jade do mechanika. zobaczymy co wywróży z tych wycieków.



maxwit
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 13:59
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: maxwit » pn kwie 30, 2007 14:08

Macie może rozmiar tego uszczelniacza lub numer katalogowy. Chodzi mi o ten uszczelniacz który jest na wybieraku. VW Golf 1,4 ABD ?



Awatar użytkownika
255B
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt kwie 03, 2007 19:26
Lokalizacja: POMORZE

Wymiary uszczelniacza

Post autor: 255B » pn kwie 30, 2007 19:49

U mnie w silniku 1,6 ten simmering miał wymiary: średnica wewnętrzna 15 mm, średnica zewnętrzna 24 mm, szerokość 7 mm. Jak będziesz kupował szukaj simmering z podwójnym zabezpieczeniem (z jednej i z drugiej strony uszczelniacza znajduje się metalowy pierścień - standardowo ten pierścień jest tylko z jednej strony).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 424 gości