Czy ma byc slychac pompe paliwa po przekreceniu stacyjki?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

yasio

Czy ma byc slychac pompe paliwa po przekreceniu stacyjki?

Post autor: yasio » śr lis 08, 2006 17:45

Witam!!! Golf III silnik 1.6 AEE '96
Mam pytanko czy przy przekręcniu kluczyka i po zaświceniu kontrolek pompa paliwa ma brzęczeć do momentu rozruchu silnika czy po pewnym czasie powinna ucichnąć. Pytam bo może jest z nia coś nie tak bo samochód nie zawsze chce zapalić od pierwszego razu ( ale podczas jazdy wszystko jest dobrze nie przerywa i nie gaśnie) sprawdzałem wszystko co sie da i jest ok. komputer nie ma żadnych błędów, świece mają normalny kolor, kopułka sprawdzona, akumulator ok. Ktoś mi powiedział że może być źle założony rozrząd ale drudzy mówia ze by wcale nie zapalił. Może ktoś miał cos podobnego w swoim samochodzi. Prosze o radę i z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony pn kwie 30, 2007 09:59 przez yasio, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
jawel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: pt paź 27, 2006 14:54
Lokalizacja: WZU****

Post autor: jawel » śr lis 08, 2006 17:54

Pompa słechać kilka sekund po włączeniu zapłonu.


one loVWe

Awatar użytkownika
Markus1.6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt mar 27, 2007 00:12
Lokalizacja: Łask-Coventry
Kontakt:

Post autor: Markus1.6 » ndz kwie 29, 2007 23:45

Pompa powinna bzyczeć przez kilka sekund a później ucichnąć za każdym razem jak przekręcasz kluczyk nawet jak nie odpalasz.


www.markus16.republika.pl

lutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt maja 16, 2006 20:49
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: lutek » pn kwie 30, 2007 06:33

Pompa uruchamia się na kilka sekund żeby wytworzyć odpowiednie ciśnienie potrzebne do rozruchu więc to że cichnie to norma. Jeśli nie słyszysz tego za każdym razem jak przekrecasz kluczyk lub słyszysz wyraźnie krutsze buczenie niż zwykle to spróbuj wymienić przekaźnik(koszt ok 8zł). U mnie był upalony styk właśnie od niego i samochód potrafił zgasnąć podczas jazdy albo wcale nie zapalić.



Awatar użytkownika
Fabian LDZ
_
_
Posty: 11385
Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Fabian LDZ » pn kwie 30, 2007 10:03

pompa po przekręceniu kluczyka pracuje tylko kilka sek



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn kwie 30, 2007 10:12

no i pozniej oczywsicie podczas pracy silnika :) , w ciagu kilku sekund nabija cisnienie.
Panowie a powiedzcie mi prosze co to moze byc ze przekrecam kluczyk na zapłon, słysze bzzzztt , przerwa i za pol sekundy drugie bzztttt . Wyglada tak jakby pompa pracowała na raty. Dawniej za jednym razem napompowalo ? co to moze byc ? pompa juz nie wydaja ? przekaznik ? ogolnie auto ok, nie gasnie , rowno pracuje i nie ma problemow.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Darcyn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 721
Rejestracja: czw cze 22, 2006 17:57
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Darcyn » pn kwie 30, 2007 10:20

Markus1.6, jak bedziesz sobie przekrecał kluczyk bez odpalania to tylko za pierwszym razem pompa nabije.

guti, u mnie w 2.0 wlasnie pompa tylko raz nabija i mam problem z odpaleniem. znowu w seacie 1.6 pompa nabije raz i za pol sekundy jeszcze raz dobije. ma ktos moze 2.0 zeby mogl sprawdzic



brutus1983
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 10:03
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Witam.MAm problem ze zbiornikiem paliwa!

Post autor: brutus1983 » pn kwie 30, 2007 10:39

Witam.Mam pytanko. Mam Volkswagena Polo II z 1990 roku.
Miałem przejściowy kłopot z pompą paliwa jak i ze zbiornikiem paliwa.Pompa buczała cały czas.Jak sie okazało zbiornik był przedziurawiony i pompa nie dostawała tyle paliwa co powinna i o mało się nie zatarła. W aucie został wymieniony zbiornik paliwa i odziwo pompa przestała buczeć.Warto jeszcze dodać ,że stary zbiornik oprócz pęknięcia był wciśniety do środka zarówno z dołu jak i góry(tak jak by go zassało). Pojeżdziłem kilka dni i po czasie znowu pompa zaczęła dawać o sobie znać.Zerknąłem pod auto i zobaczyłem,że całkowicie nowy zbiornik paliwa też się wcisnął(zassał, nie wiem jak to określic) do środka.
Aha i czujnik paliwa pokazuje,że w zbioriku jest 3/4 paliwa a tak naprawde zalane jest za 30 dychy(po naprawie wskazywał normalnie).
Moje pytanie brzmi czemu tak się dzieje, co może być przyczyną...??
Proszę o pomoc.
Dzięki



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » pn kwie 30, 2007 10:47

brutus1983
Ale ta pompa ma ssanie :grin:

Musi być gdzieś zatkany przewód umożliwiający zasysanie powietrza do zbiornika w miare ubywania paliwa (może w okolicy wlewu paliwa)
Obrazek

przewód nr 6 na fotce ?


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 311 gości