Jeden problem z głowy, teraz drugi ...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bogik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sty 12, 2007 17:38
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Jeden problem z głowy, teraz drugi ...

Post autor: bogik » pn kwie 30, 2007 10:05

wczoraj spotkała mnie niezbyt miła niespodzianka, wracając z poznania ze studiów postanowaiłem jechać na stacje Orlena pod Lipami gdyż już miałem rezerwe, zatankowałem i tak po przejechaniu koło 2 km silnik zaczął przerywać dusić się aż w końcu przyczłapałem sie jakoś na stacje także orlenu i po tym silnik zaczął dziwnie pracować i zgasł, wczoraj już nie chciał odpalić, dolał preparatu do paliwa i także lipa, Jaka może być tego przyczyna? trefne paliwo?? czy coś innego??
Ostatnio zmieniony śr maja 02, 2007 11:45 przez bogik, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

Post autor: łyssy » pn kwie 30, 2007 10:07

a moze on zatankowales?



bogik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sty 12, 2007 17:38
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: bogik » pn kwie 30, 2007 10:12

sam nie tankowałem, zostałem obsłużony przez pracownika stacji, powiedziałem mu tylko że ma 98 tankować szczerze to nawet nie spojrzałem co wlał, wiem tylko żę za 40pln wyszło ponad 8litrów



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn kwie 30, 2007 10:17

bogik pisze:40pln wyszło ponad 8litrów
na to wygląda ze zatankowałes b.drogie paliwo (5 zł za litr :shock: ) na shellu jest takie drogie paliwo V-Power (nie wiem co na orlenie jesttakie drogie), na paragonie powinno pisać co nalano, zdaje się czeka cie pukanie całego układu paliwowego


:-k ...

bogik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sty 12, 2007 17:38
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: bogik » pn kwie 30, 2007 10:22

w poznaniu na orlenie stawki są koło 4,60-70 za litr więc coś koło tego wyszło , o to chodzi ze nie wziałem paragonu bo mi sie spiszyło i wyszła taka lipa, niedługo jade do poznania i bede myślał co dalej w najgorszym wypadku bedzie hol 150km :/



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn kwie 30, 2007 10:26

bogik pisze:w poznaniu na orlenie stawki są koło 4,60-70 za litr więc coś koło tego wyszło
no chyba ze tak, ja to juz zapomniałem po ile jest benzyna :blush:


:-k ...

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

PALIWO

Post autor: zodiak » pn kwie 30, 2007 10:28

Też tak miałem , że po zatankowaniu (notabene też 98 ) w Tesco samochód nie chciał odpalać ( jak odpalił to jeździł normalnie, ale odpalać nie chciał). Odpalić go możńa było jedynie bardzo długo "kręcąc" - tak ok 8 sekund. Odpalał niepracując na wszystkich garach i dopiero po chwili było ok. Winne było paliwo, po dolaniu paliwka (95) na Shellu wszystko jest ok! ! !
Dolej conajmniej ze 20 litrów pewnego paliwa (np. Shell) i zobacz wtedy, tylko musisz "przepompawać" to badziewie co masz obecnie w przewodach i pompie. Mój silnik to ABF.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

bogik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sty 12, 2007 17:38
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: bogik » pn kwie 30, 2007 10:35

hmm dzieki za pomoc!! ale najpierw przepompuje tamto paliwko co mam w baku do jakiejs bańki i wleje ze shella i zobacze co wtedy bedzie sie działo, za jakieś 2h bede tam na orlenie i kombinował,
dam jak coś wymyśle ,

ps w życiu nie zatankuje już na orlenie.........



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn kwie 30, 2007 10:42

bogik pisze:ps w życiu nie zatankuje już na orlenie...
nie koniecznie winny musi być orlen, tylko np. ajent stacji :bajer:


:-k ...

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » pn kwie 30, 2007 10:47

Albo zbieg okoliczności ,albo miałeś jakiś brud w zbiorniku i podczas tankowania ten brud się podniósł i przedostał później do układu..
Piszesz ,że dolałeś jakiegoś preparatu - czy wcześniej wymieniłeś filtr paliwa? Jeśli nie to jeszcze bardziej sobie zaszkodziłeś..
Załóż nowy filtr paliwa i wlej preparat do czyszczenia ukł. wtryskowych np. STP ,jak uda Ci się odpalić to zrób z godzinę szybszej jazdy w trasie..
To czy to jest Orlen ,Shell czy inna stacja nie ma żadnego znaczenia bo wszyscy i tak sprzedają to samo paliwo..
Opowieści,że Shell czy Aral mają lepsze paliwo można między bajki włożyć - jedynie V-Power Racing było sprowadzane ,reszta paliw na WSZYSTKICH stacjach to krajowe z Gdańska czy Petr.Płock
Jedyna różnica może polegać na tym ,że na starszych stacjach mogą być brudne zbiorniki albo paliwo zostało zanieczyszczone w trakcie transportu, choć to też mało prawdopodobne bo regularnie są prowadzone kontrole jakości..



bogik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sty 12, 2007 17:38
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: bogik » pn kwie 30, 2007 22:45

uffff już po sprawie pompka paliwa siadła !!! wiec jednak to nie lipne paliwo. a co do filtru paliwa to wymianiałem jakieś 5 miechów temu i jest ok.
mam jeszcze pytanie strasznie silnik mi sie grzeje, dodam że ten dolny wężyk od chłodnicy jest tak samo gorący jak u góry a chyba nie powinno tak być?? termostat wymieniałem w grudniu ale nie był wahlera czy wieć to możę isc tym termostatem??
Ostatnio zmieniony wt maja 01, 2007 10:22 przez bogik, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » wt maja 01, 2007 08:21

bogik pisze:dolny wężyk od chłodnicy jest tak samo gorący jak u góry a chyba nie powinno tak być
powinno , przecież jak termostat otworzy obieg na chłodnicę to tym wężem popłynie płyn..
wentylator się włącza?



bogik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt sty 12, 2007 17:38
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: bogik » wt maja 01, 2007 10:23

tak wlacza sie wentylator, jeszcze zauważyłem coś niepokojącego, gdy przy gwałtownym naciśnieciu pedału gazu np z 2000-2500 obrotów(najczesciej od 3 biegu w góre) silnik zaczyna przyśpieszać obroty idą w góre tak do 3000 po czym spadają , wrażenie jest takie jakby silnik chciał przyśpieszyć w miejscu a jednak nie przyspiesza :/, natomiast przy delikatnym wciskanie gazu tego efektu nie ma
Ostatnio zmieniony wt maja 01, 2007 10:33 przez bogik, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » wt maja 01, 2007 10:29

bogik pisze:strasznie silnik mi sie grzeje
A jaki są objawy tego grzania? płyn się gotuje czy co?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 388 gości