Swap z 9A na KR - problem z odpalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sslawek77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 16:32
Lokalizacja: ....

Post autor: sslawek77 » pt kwie 27, 2007 23:59

no chodzi tylko tyle co odpali i po 1-2 sekundach zgasnie... na gazie chodził dłużej, tylko dopiero zaplon musze ustawić i na gazie powinien normalnie pracować....

generalnie to przy zmianie samego silnika nic mu nie powinna zmiana zaszkodzić, a pozatym tak samo się działo jak był założony porzedni silnik, tez odpalil i zaraz zgasł.....



Awatar użytkownika
Adam 211
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 21:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: Adam 211 » ndz kwie 29, 2007 22:06

Witam jestem tu nowy.Od niedawna mam podobny problem. Też zapali i zgaśnie. Kupiłem passata `91 2.0 16v 9A.Chodził tylko na gazie bo brakowało mi klapki na wtrysku mech(obecnie mam już ją),pompkę paliwa nową założyłem (działa poprawnie) i przy kręceniu silnikiem i podniesieniu klapy nie leci paliwo z tych wyjść na wtryskiwacze.Przy wtrysku mech. jest potencjometr przepływomierza taka szara kostka prostokątna do której dochodzi wtyczka i przy kręceniu rozrusznikiem powinno tam być napięcie bo tam znajdyją sie zaworki ktore sa otwierane.A tak apropo czy w 3 gniezdzie na przekązniki mają Panowie przekaźnik 109, bo ja nie mam i to może byc przyczyną.Zmierzcie Panowie ciśnienie z jakim daje pompka paliwa powinno byc 5-6barów.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » ndz kwie 29, 2007 22:19

To obenie jest KR czy 9A ? Bo w KR wzbogacanie mieszanki jest realizowane inaczej i nie ma tej kostki przy rozdzielaczu paliwa. Są też inne zmiany choć silniki na pierwszy rzut oka wyglądają prawie identycznie.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » ndz kwie 29, 2007 22:46

Adam 211 pisze:rzy wtrysku mech. jest potencjometr przepływomierza taka szara kostka prostokątna do której dochodzi wtyczka i przy kręceniu rozrusznikiem powinno tam być napięcie bo tam znajdyją sie zaworki ktore sa otwierane.
hmmm ...a możesz mi napisać jak sprawdzić to napięcie? jakimś woltomierzem?

bo ja dziś odłączyłem jeden przewód poliwowy od wtryskiwacza i odpaliłem silnik... pochodził trochę (10 sek ) bez dodawania gazu i zgasł.... potem odpaliłem jeszcze raz i przygazowałem go i z przewodu paliwowego w sumie wyleciało ze dwie łyżki stołowe paliwa.... i też nie wiem czy to normalna ilość czy czasem nie powinno tryskać z niego paliwo pod ciśnieniem..... w sumie możliwe że i mi poszedł ten rozdzielacz....;/


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Adam 211
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 21:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: Adam 211 » pn kwie 30, 2007 09:35

Umnie to własnie nie ma napiecia i dlatego chyba nie daje na wtryskiwacze nawet jak klapę podniose.A odłącz przewód co tam dochodzi do tego potencjometra i zobacz czy wtedy paliwo tryska.

[ Dodano: 30 Kwi 2007 09:40 ]
Sprawdź filtr paliwa i pomke paliwa.



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pn kwie 30, 2007 10:20

Adam 211 pisze:A odłącz przewód co tam dochodzi do tego potencjometra i zobacz czy wtedy paliwo tryska.
rozumiem że paliwo ma tryskać z przewodu paliwowego odkręconego od wtryskiwacza?
Adam 211 pisze:Sprawdź filtr paliwa i pomke paliwa.
filtr mam nowy..pompka niby głośno buczy ale pompuje... tak myślę że jakby była padnięta to samochód nie jechałby normalnie..tymczasem on mi gaśnie tylko na biegu jałowym...


Mój golf

Miłość ożyła....

sslawek77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 16:32
Lokalizacja: ....

Post autor: sslawek77 » pn kwie 30, 2007 16:04

dzisiaj mniej wiecej ustawiłem zapłon i na gazie corek chodzi, ale na bęzynie dalej niechce chodzić, wziołem podniosłem ta klape wyciągłem jeden wtryskiwacz i mgiełka była, czyli paliwo powinien dostwać na robocze wtryski.... a corek jak odpalał na 1 sekunde i gasł to dalej tak gasnie:/

próbowałem go nawet na podniesionej klapie odpalić ale to samo było...odpalił i gasł....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 332 gości