Dziwne zachowanie silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne zachowanie silnika
Witam. Ostatnio coś z moim poczciwym silniczkiem się źle działo.. Zachowanie było dziwne, mianowicie na jałowym chodził o 100-200 obrotów wyżej niż zwykle (na oko - brak obrotka), trząsł tak budą, że śrubki od rejestracji z przodu mi się same odkręcały. Wrażenie takie, jakby był na lekkim ssaniu. Podejrzewałem, że dzieje się coś z gaźnikiem. Ale jak wczoraj wsiadłem w autko, przeleciałem się po wawie z dość słuszną prędkością to wszystko wróciło do normy. Co się dzieje? Czy ssanie, które u mnie jest automatyczne i jednocześnie mechaniczne może gdzieś tam się zacinać? Blokować? I co z tym zrobić? Pojechać do gaźnikowca, niech spojrzy i przeczyści?
Everyone dies. Not everyone lives.
wiesz co a może mialeś zakitowaną odme syfem, jak olej nalapie wilgoci to się robi taka maź i zatyke odme a wtedy odprowadzanie ciśnienia zspod cylindrów jest utrudnione ja miałem podobnie, a jak się przejechałeś po stolicy dobrze rozgrzałeś silnik syf się rozpuścił i wyparował i wszystko wróciło do normy tak myśle.....że to może to
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
Chłopie Ty masz gaźnik 2EE sterowany kompem więc się nie dziw, że Ci się coś dzieje :> Poczytaj sobie na forum, jest dużo postów o tymGutekspc pisze:Czy ssanie, które u mnie jest automatyczne i jednocześnie mechaniczne może gdzieś tam się zacinać? Blokować? I co z tym zrobić? Pojechać do gaźnikowca, niech spojrzy i przeczyści?
It's better to burn out than to fade away!
Zabawa z silnikiem dziś dała jeden efekt - były właściciel pie*****ł głupoty o tym weberze. Mam "zwykłego" Pietburga 2EE. I wciąż ten sam problem - obroty chodzą za wysoko, jakby był na lekkim ssaniu. Wg. instrukcji problem sprawia pompa przyspieszająca, ale co z tym zrobić? Coś tak jakby blokuje element od tej pompy, ale palcem mogę ją ruszyć, zmniejszając obroty. Natomiast potem wraca ona na swoje miejsce. W czym rzecz?
Everyone dies. Not everyone lives.
Możliwe, wtedy silnik zwiększa obroty bo ciężej mu pracować, ja z kolei miałem opcję z odmą w zimie i wywalił mi olej z silnika bo się odma zapchała...Bąku pisze:wiesz co a może mialeś zakitowaną odme syfem, jak olej nalapie wilgoci to się robi taka maź i zatyke odme a wtedy odprowadzanie ciśnienia zspod cylindrów jest utrudnione
moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
Wątpię w to, że mam zapchaną odmę, bo czasem chodzi normalnie. Np dziś rano jak wsiadłem, to bez problemu było, ale przejechałem się do znajomego mechanika, mówię że miałem taki problem ale już coś się zmieniło, bo normalnie chodzi, odpalam, a on znów na wyższych obrotach. Poza tym dziwnie się dławi przy ostrym ruszaniu.
Everyone dies. Not everyone lives.
to może...
a sprawdzałeś filtr powietrza czy nie jest zasyfiony? może jak dajesz gazu to mu brakuje powietrza?
moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 334 gości