Jaka powinna byc optymalna temperatura silnika??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: czw lip 27, 2006 19:06
- Lokalizacja: Szczecin i Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Jaka powinna byc optymalna temperatura silnika??
tak jak w temacie jaka optymalana temperatura,silnik benzyna 1.8 112km
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
u mnie na starym czujniku było w polowie skali znaczy sie pionowo, 2mm dalej juz wentylator sie wlaczal. Teraz zmienilem wskaznik czarny ten na kroccu ( bo pokazywal ledwo letni, a wszystko było ok) i pokazuje mi teraz jako normalna temperature brubosc kreski za połowa, no i tak jak poprzednio 2 mm dalej i wichura sie włącza.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
W większości golfików moment otwarcia termostatu to 87 stopni. Więc w trasie jak jest wszystko w porządku z silnikiem to na pewno nie przekroczy tej temperatury(u mnie utrzymuje się w granicy80 stopni). W mieście normalne że może dojść do 90 stopni, korki, światła itp. ale po niedługim czasie powinno spaść.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 662
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
- Lokalizacja: lodz/zgierz
- Kontakt:
no wiadome ze jak sie wiecej stoji niz jedzie to temperaturka bedzie wiekszapiotr2 pisze:ale napewno nie na miesciepreker20 pisze:srodku skali czyli ok 90*
mailem na mysli wskazania podczas normalnej jazdy
pozdrawiam
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
U mnie calutki czas po około 3 kilometrach pokazuje 90 stopni na wskaźniku. VAG pokazuje odpowiednie temperatry w momencie których powinien zalączać się wentylator. Należy też dodać, że wskaźnik na desce ma raczej "charakter poglądowy"a co ciekawsze potrafi się bujnąć o milimetr lub dwa na ostrzejszym zakręcie. Nie należy się na nim za bardzo wzorować jeśli chodzi o wartości dokładne. Powiem trywialnie, że można na nim polegać jeśli wskaże 120 stopni...wtedy STOP. Dokładny odczyt znajdziemy po podłączeniu pod VAG, wówczas temperatura powinna oscylowac w okolicach 90 stopni. Mniej niż osiemdziesiąt to troche za mało (w zależności od samochodu) gdyż wówczas komp może zastosować "inny" czas wtrysku i kąt zapłonu...wiąże się to ze spalaniem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 318 gości