mam problem załączeniem pompki paliwowej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

RafałKasprowicz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 19:15
Lokalizacja: Łosice

mam problem załączeniem pompki paliwowej

Post autor: RafałKasprowicz » śr kwie 25, 2007 23:42

hey mam wielki problem zapalaniem mojego auta, jest to Golf II 1.3 na pełnym wtrysku 92 r. OD pewnego czasu jak jest rozgrzany silnik i potem zgasze to pompki mi nie załacza, jak zimny tak załaczy, chociaż ostatnio też z tym różnie. Nie wiem czy to pompka paliwowa do wymiany czy coś innego pomóżcie. Kostke w stacyjce wymieniłem i nic. [-o< [-o< [-o< [-o<



pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Post autor: pablo111l » pt kwie 27, 2007 09:36

witam tez mam podobny problem
ale jest róznica
u mnie jest dobrze gdy jest zimno na dworzu
wtedy na benzynie odpala dobrze.
Jednak gdy nadeszły ostatnio cieplejsze dnie to lipa.
U mnie niezależnie to było od temp. silnika
I nie wiem co robić bo to troszke dziwne. Na żaden zbieg okolicznoścui bym nie liczył bo to już sie pwtórzyło drugi dzień z rzedu.
pozdrawiam



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt kwie 27, 2007 09:43

Sprawdź na początek czy to nie wina przekaźnika pompy a potem złącze przy samej pompie paliwa.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Post autor: pablo111l » pt kwie 27, 2007 10:06

przekaźnik pyka jak wyjąłem i dałem napięcie
styki są ok
teraz rano to odpalę jak jest koło 10 stopnik
ale w południe już nie mam mowy jak temp. jest ponad 20 stopni

[ Dodano: 27 Kwi 2007 10:07 ]
musiałbym sie dowiedzieć jak idzie zasilanie do przekaxnika sterujacego pompą



krzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pt lut 04, 2005 10:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: krzys » pt kwie 27, 2007 10:13

Szanowni koledzy czy sprawdzliście czy pomka faktycznie nie działa ? Czy tylko jej nie słychać ?
Aby sprawdzić czy pompka działa proponuję zdjać przewód doprowadzający paliwo do wtrysków (uwaga przy zdejmowaniu powinno tam być paliwo pod ciśnieniem). następnie trzeba załaczyć kluczykiem zasilanie ale bez uruchamiania
(ze zdjętym przewodem) i sprawdzić bo pompka powinna sie na chwile załaczyć! jeśli nie to albo pompka spalona albo brak na niej zasilania (sprawdxcie przekaźnik podajacy napięcie na pompkę)!
Ale ja majac u siebie takie objawy tzn nie chciał palic na ciepłym silniku na benzynce wymieniłem czujniki podajace temp. na komp z tym że u mnie pomke było słychać!
powodzenia



pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Post autor: pablo111l » pt kwie 27, 2007 10:28

lepiej zrobiłem
myslałem ze pompa walneła
zdjąłem butle z gazem wymeniłem pompę na inną (mam ja na sprzedaz)
i okazała sie dobra
za karzdym razem chodzi przy podłaczeniu do prądu (bezpośrednio)
założyłem te drugą i tak samo jest



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt kwie 27, 2007 10:38

Jak przekaźnik "pyka" to wcale nie oznacza że jest sprawny. zewrzyj styki przekaźnika w skrzynce bezpieczników przy włączonym zapłonie i wtedy zobacz czy pompka działa,


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

pablo111l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: czw mar 02, 2006 11:44
Lokalizacja: ostróda

Post autor: pablo111l » pt kwie 27, 2007 11:03

kurde dobry pomysł
zaraz sprawdzę

[ Dodano: 27 Kwi 2007 11:36 ]
a który to dokładnie przekaźnik?
bo zajmowałem sie tym rok temu i zapomniałem

[ Dodano: 10 Maj 2007 14:59 ]
znalazłem przyczynę ale nie do końca
okazuja się ze sterowanie z komputeraz zawodzi
prawdopodobnie jakiś przewód pomiędzy komputerem a przekaźnikiem nawala
przekaźnik jest sterowany minusem
jak by ktoś miał schemat i opisane wyjscia z kostki z komputera to bym był wdzieczny
pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 367 gości