Gaśnie podczas hamowania ale tylko na rozgrzanym silniku !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pejser
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 00:46
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Gaśnie podczas hamowania ale tylko na rozgrzanym silniku

Post autor: pejser » pt kwie 27, 2007 09:26

[quote="desmo"]Witam, mam spory problem z moim MK1 cabrio 1.8 automat, rocznik 1988 na pełnym wtrysku (mechanicznym). Auto zapala bez problemu (nawet zimą), wszystko jest ok dopuki jest w miarę zimny lub w ciągłym ruchu. Natomiast jak tylko stanie na dłużej w jakimś korku i wzrośnie znacznie temperatura silnika, wtedy zaczyna przebierać i gasnąć podczas hamowania. Dodatkowo zaobserwowałem, że na bardzo gorącym silniku jak włączę wsteczny bieg i zdrowo dodam gazu to się zadławia i też gaśnie.
Wywaliłem starą cewkę olejową i założyłem nową elektroniczną, świece, przewody, paski, hydraulika skrzyni jest ok, przepustnica działa prawidłowo, filtry są ok. Może muszę wymienić aparat, palec ???? Ale czy temperatura miała by na niego wpływ???? W aparacie jest równiez taki mały moduł elektroniczny i może to on???? Naprawdę nie mam pojęcia co mu dolega, więc proszę o wasze podpowiedzi.

Pozdrawiam,[/quote


Witam

JA bym zaczoł od baku:) podlaczyl golfa na krotko z butelki:) odkrecasz tam w komorze przy fitrze paliwowym wezyki (ten co leci paliwo do silnika i powrot) wsadzasz werze do butelki;) i robisz jazde probna .ja mialem identyczne objawy:) i co sie okazalo ze mialem nieszczelny przewod paliwowy zasysal powietrze;) do zrobilem i teraz moj cabrio lata 180:) bez dachu:P

[ Dodano: 27 Kwi 2007 09:29 ]
[quote="desmo"]Witam, mam spory problem z moim MK1 cabrio 1.8 automat, rocznik 1988 na pełnym wtrysku (mechanicznym). Auto zapala bez problemu (nawet zimą), wszystko jest ok dopuki jest w miarę zimny lub w ciągłym ruchu. Natomiast jak tylko stanie na dłużej w jakimś korku i wzrośnie znacznie temperatura silnika, wtedy zaczyna przebierać i gasnąć podczas hamowania. Dodatkowo zaobserwowałem, że na bardzo gorącym silniku jak włączę wsteczny bieg i zdrowo dodam gazu to się zadławia i też gaśnie.
Wywaliłem starą cewkę olejową i założyłem nową elektroniczną, świece, przewody, paski, hydraulika skrzyni jest ok, przepustnica działa prawidłowo, filtry są ok. Może muszę wymienić aparat, palec ???? Ale czy temperatura miała by na niego wpływ???? W aparacie jest równiez taki mały moduł elektroniczny i może to on???? Naprawdę nie mam pojęcia co mu dolega, więc proszę o wasze podpowiedzi.

Pozdrawiam,[/quote


Witam
Mialem ten sam problem:) podlacz golfa na krotko:) bez baku:) do buletki:) w komorze silnikowej sa dwa przewody (jeden gdzie leci paliwo do silnika a drugi powrtony do baku,przewody sa tam przy filtrze paliwowym:) odkrecasz je wsadzasz do 1.5 litrowej butleki benzyny obydwa przewody,i robisz test czy golf jezdzi:) jak jezdzi to masz sprawe jasna;) a meczylem sie z nim 1.5 roku:)

Witam

JA bym zaczoł od baku:) podlaczyl golfa na krotko z butelki:) odkrecasz tam w komorze przy fitrze paliwowym wezyki (ten co leci paliwo do silnika i powrot) wsadzasz werze do butelki;) i robisz jazde probna .ja mialem identyczne objawy:) i co sie okazalo ze mialem nieszczelny przewod paliwowy zasysal powietrze;) do zrobilem i teraz moj cabrio lata 180:) bez dachu:P



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 285 gości