mam problem załączeniem pompki paliwowej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: śr kwie 25, 2007 19:15
- Lokalizacja: Łosice
mam problem załączeniem pompki paliwowej
hey mam wielki problem zapalaniem mojego auta, jest to Golf II 1.3 na pełnym wtrysku 92 r. OD pewnego czasu jak jest rozgrzany silnik i potem zgasze to pompki mi nie załacza, jak zimny tak załaczy, chociaż ostatnio też z tym różnie. Nie wiem czy to pompka paliwowa do wymiany czy coś innego pomóżcie. Kostke w stacyjce wymieniłem i nic.
witam tez mam podobny problem
ale jest róznica
u mnie jest dobrze gdy jest zimno na dworzu
wtedy na benzynie odpala dobrze.
Jednak gdy nadeszły ostatnio cieplejsze dnie to lipa.
U mnie niezależnie to było od temp. silnika
I nie wiem co robić bo to troszke dziwne. Na żaden zbieg okolicznoścui bym nie liczył bo to już sie pwtórzyło drugi dzień z rzedu.
pozdrawiam
ale jest róznica
u mnie jest dobrze gdy jest zimno na dworzu
wtedy na benzynie odpala dobrze.
Jednak gdy nadeszły ostatnio cieplejsze dnie to lipa.
U mnie niezależnie to było od temp. silnika
I nie wiem co robić bo to troszke dziwne. Na żaden zbieg okolicznoścui bym nie liczył bo to już sie pwtórzyło drugi dzień z rzedu.
pozdrawiam
Szanowni koledzy czy sprawdzliście czy pomka faktycznie nie działa ? Czy tylko jej nie słychać ?
Aby sprawdzić czy pompka działa proponuję zdjać przewód doprowadzający paliwo do wtrysków (uwaga przy zdejmowaniu powinno tam być paliwo pod ciśnieniem). następnie trzeba załaczyć kluczykiem zasilanie ale bez uruchamiania
(ze zdjętym przewodem) i sprawdzić bo pompka powinna sie na chwile załaczyć! jeśli nie to albo pompka spalona albo brak na niej zasilania (sprawdxcie przekaźnik podajacy napięcie na pompkę)!
Ale ja majac u siebie takie objawy tzn nie chciał palic na ciepłym silniku na benzynce wymieniłem czujniki podajace temp. na komp z tym że u mnie pomke było słychać!
powodzenia
Aby sprawdzić czy pompka działa proponuję zdjać przewód doprowadzający paliwo do wtrysków (uwaga przy zdejmowaniu powinno tam być paliwo pod ciśnieniem). następnie trzeba załaczyć kluczykiem zasilanie ale bez uruchamiania
(ze zdjętym przewodem) i sprawdzić bo pompka powinna sie na chwile załaczyć! jeśli nie to albo pompka spalona albo brak na niej zasilania (sprawdxcie przekaźnik podajacy napięcie na pompkę)!
Ale ja majac u siebie takie objawy tzn nie chciał palic na ciepłym silniku na benzynce wymieniłem czujniki podajace temp. na komp z tym że u mnie pomke było słychać!
powodzenia
Jak przekaźnik "pyka" to wcale nie oznacza że jest sprawny. zewrzyj styki przekaźnika w skrzynce bezpieczników przy włączonym zapłonie i wtedy zobacz czy pompka działa,
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
kurde dobry pomysł
zaraz sprawdzę
[ Dodano: 27 Kwi 2007 11:36 ]
a który to dokładnie przekaźnik?
bo zajmowałem sie tym rok temu i zapomniałem
[ Dodano: 10 Maj 2007 14:59 ]
znalazłem przyczynę ale nie do końca
okazuja się ze sterowanie z komputeraz zawodzi
prawdopodobnie jakiś przewód pomiędzy komputerem a przekaźnikiem nawala
przekaźnik jest sterowany minusem
jak by ktoś miał schemat i opisane wyjscia z kostki z komputera to bym był wdzieczny
pozdrawiam
zaraz sprawdzę
[ Dodano: 27 Kwi 2007 11:36 ]
a który to dokładnie przekaźnik?
bo zajmowałem sie tym rok temu i zapomniałem
[ Dodano: 10 Maj 2007 14:59 ]
znalazłem przyczynę ale nie do końca
okazuja się ze sterowanie z komputeraz zawodzi
prawdopodobnie jakiś przewód pomiędzy komputerem a przekaźnikiem nawala
przekaźnik jest sterowany minusem
jak by ktoś miał schemat i opisane wyjscia z kostki z komputera to bym był wdzieczny
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 268 gości