Wyciek z układu chłodzenia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
Wyciek z układu chłodzenia
Witam
Mam problem do rozwiązania.
Od kilku miesięcy ubywało mi płynu z chłodnicy (~1 l.) jak dolałem do poziomu to i tak zawsze ~2 dni później było to samo.
Jednak dziś przy parkowaniu zauważyłem dużą plamę pod samochodem (płyn chłodzący).
Jak się schyliłem okazało się że kapie z pod silnika.
Cieknie z tyłu silnika, w okolicy łączenia silnika ze skrzynią, blok z tyłu suchy, z boku nad skrzynią też sucho, tak jakby wyciek zaczynał się w okolicy miski olejowej. Jeśli ktoś wie skąd to może cieknąć to proszę o pomoc???
Ta kropka zaznzczona na czerwono to miejsce z którego kapie
Mam problem do rozwiązania.
Od kilku miesięcy ubywało mi płynu z chłodnicy (~1 l.) jak dolałem do poziomu to i tak zawsze ~2 dni później było to samo.
Jednak dziś przy parkowaniu zauważyłem dużą plamę pod samochodem (płyn chłodzący).
Jak się schyliłem okazało się że kapie z pod silnika.
Cieknie z tyłu silnika, w okolicy łączenia silnika ze skrzynią, blok z tyłu suchy, z boku nad skrzynią też sucho, tak jakby wyciek zaczynał się w okolicy miski olejowej. Jeśli ktoś wie skąd to może cieknąć to proszę o pomoc???
Ta kropka zaznzczona na czerwono to miejsce z którego kapie
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
Co do wsypywania chemii to raczej nie stosuję tego typu rzeczy, staram się wszystko naprawiać.
Jak tak wstępnie zaobserwowałem leżąc na betonie pod samochodem to cieknie tak jakby gdzieś stamtąd (widok na zdjęciu) bo silnik z góry jest suchy, oczywiście nie oznacza to że wyciek może mieć miejsce gdzie indziej a tu tylko wydostaje się.
Z pod krucca raczej nie bo jak już wcześniej wspomniałem silnik z góry jest suchy.
Jak tak wstępnie zaobserwowałem leżąc na betonie pod samochodem to cieknie tak jakby gdzieś stamtąd (widok na zdjęciu) bo silnik z góry jest suchy, oczywiście nie oznacza to że wyciek może mieć miejsce gdzie indziej a tu tylko wydostaje się.
Z pod krucca raczej nie bo jak już wcześniej wspomniałem silnik z góry jest suchy.
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
te zaślepki nazywają sie BROKImisiek10111 pisze:własnie te zaslepki - 3 okrągłe kółka
hmm misiek10111, ma racje to moze byc ich wina, chociaz warto jeszcze poszukac smug w innych miejscach
kamillo@vw-youngtimer.pl
kamillo@majovwka.pl
[url=http://www.vwlublin.pl]Nie klikaj w link bo jeszcze odwiedzisz Lubelską Ekipę[/url]
...wg legend elfy żyją wiecznie...
kamillo@majovwka.pl
[url=http://www.vwlublin.pl]Nie klikaj w link bo jeszcze odwiedzisz Lubelską Ekipę[/url]
...wg legend elfy żyją wiecznie...
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
wydaje mi się że nie, bo pod kolektorem sucho, a poza tym cały silnik był wyciągany rok temu i wymieniany, uszczelki na kolektorze są nowe.
Najdziwniejsze jest to że z zewnątrz nie widać wycieku a jednak kapie w miejscu pokazanym na zdjęciu.
A tak w ogóle ktoś może wie czy tam gdzie kapie w pobliżu jest jakiś uszczelniacz lub t.p.
[ Dodano: Czw Kwi 26, 2007 09:50 ]
dzisiaj jeszcze obadam dokładniej co i jak może coś się znajdzie, porobię zdjęcia
Najdziwniejsze jest to że z zewnątrz nie widać wycieku a jednak kapie w miejscu pokazanym na zdjęciu.
A tak w ogóle ktoś może wie czy tam gdzie kapie w pobliżu jest jakiś uszczelniacz lub t.p.
[ Dodano: Czw Kwi 26, 2007 09:50 ]
dzisiaj jeszcze obadam dokładniej co i jak może coś się znajdzie, porobię zdjęcia
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
mosquitosound moze byc jeszcze tak że np. cieknie pod uszczelką od głowicy ale sladu nie ma bo silnik jest gorący i odparowuje woda, a tam gdzie sie zbiera woda (tam gdzie ją widać) jest chłodniejszy, nie ma innej rady, trzeba wejść pod auto i odpalić go i obserwować, jak uzyska temp. roboczą wyłączasz go i dalej prowadzisz obserwacje
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 392 gości