sciąga w lewo ..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MK2_waw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt mar 13, 2007 23:33
Lokalizacja: waw
Kontakt:

sciąga w lewo ..

Post autor: MK2_waw » wt kwie 24, 2007 22:35

podczas jazdy ściąga w lewo ..wrażenie jest takie jakby było za mało powietrza z jednej strony i ciągnie ..przy jeżdzie prosto trzeba kontrować i czasem odczuwa się to przy hamowaniu ..niekiedy wciskanie hamulca łączy się automatycznie ze zmianą pasa na lewy.

Gdzie szukać problemu ..?

I stało się to praktycznie z dnia na dzień ..
zawieszenie, zbieżność? ..

pozdrawiam.



Rutazz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 05, 2007 00:28
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Rutazz » wt kwie 24, 2007 22:39

jezeli nie zaliczyłes żadnej dziury (tzn nie pokrzywiłes niczego w ostatnim czasie ) to:
najpierw podnieś koło i sprawdż czy hebel nie trzyma z tej strony w która ci ciągnie (czy jak masz koło w górze to koło może sie swobodnie kręcic)
jeżeli nie to zamiń koła
jeżeli dalej nic to kotnrola zbieżności



Awatar użytkownika
MK2_waw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt mar 13, 2007 23:33
Lokalizacja: waw
Kontakt:

Post autor: MK2_waw » wt kwie 24, 2007 22:42

zaciski nie trzymają ..
czy np wywalona końcówka drążka może powodować taki problem?



Rutazz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 05, 2007 00:28
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Rutazz » wt kwie 24, 2007 22:48

może;]
wywalona końcówka, tak samo zresztą jak tuleje wachacza, skrzywiony amor itp to rozjechana zbieżnośc ( dlatego panowie przed ustawianiem zbieżności najpierw sprawdzają na szarpakach czy jest sens brudzic sobie łapy )



Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » wt kwie 24, 2007 22:49

Co Wy mowicie.Sciagnij zacisk hamulcowy z tej strony na ktora Cie sciaga i klocki hamulcowe poruszaja sie po takich malych prowadnicach pewnie na zbieralo sie jakiegos syfu lub zardzewialo.Wyczysc papierem sciernym pozniej pasta miedziana lub jakas o podobnym dzialaniu i bedzie dobrze. :bajer:



Rutazz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 05, 2007 00:28
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Rutazz » wt kwie 24, 2007 22:52

$iwy pisze:Co Wy mowicie.Sciagnij zacisk hamulcowy z tej strony na ktora Cie sciaga i klocki hamulcowe poruszaja sie po takich malych prowadnicach pewnie na zbieralo sie jakiegos syfu lub zardzewialo.Wyczysc papierem sciernym pozniej pasta miedziana lub jakas o podobnym dzialaniu i bedzie dobrze. :bajer:
toc chłopak napisał że zacisk nie trzyma, jeżeli sie syf zebrał i ciężko chodzi na prowadnicach to jak podniesie koło i pokręci to będzie czuł a powodów sciagania mogą byc setki....



Awatar użytkownika
MK2_waw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt mar 13, 2007 23:33
Lokalizacja: waw
Kontakt:

Post autor: MK2_waw » wt kwie 24, 2007 23:30

no właśnie kurdę mam problem, gdyż jeden mechanik stwierdził wywaloną tuleje tylną wahacza, natomiast drugi iż wszystko w porząsiu z wahaczami za to końcówką jest do wymiany ..co warsztat to inna teoria a golfa jak ściągało tak ściąga.

ehh(!)



Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » śr kwie 25, 2007 12:24

Rutazz pisze:
$iwy pisze:Co Wy mowicie.Sciagnij zacisk hamulcowy z tej strony na ktora Cie sciaga i klocki hamulcowe poruszaja sie po takich malych prowadnicach pewnie na zbieralo sie jakiegos syfu lub zardzewialo.Wyczysc papierem sciernym pozniej pasta miedziana lub jakas o podobnym dzialaniu i bedzie dobrze. :bajer:
toc chłopak napisał że zacisk nie trzyma, jeżeli sie syf zebrał i ciężko chodzi na prowadnicach to jak podniesie koło i pokręci to będzie czuł a powodów sciagania mogą byc setki....
A mi w Audi chodzilo normalnie wszystko na prowadnicach a jak sie zagrzaly to wtedy nie odbijaly i obstawiam ze to bedzie to.
Nie widzialem zeby od wywalonego swoznia czy koncowki sciagalo az tak auto



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » śr kwie 25, 2007 12:28

mialem identyczne objawy jak ty i mialem wyrobiona koncówke drazka kierowniczego :bigok: wjedz na kanal i poruszaj kolem w lewo i w prawo bedzie widac


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
MK2_waw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt mar 13, 2007 23:33
Lokalizacja: waw
Kontakt:

Post autor: MK2_waw » śr kwie 25, 2007 21:16

końcÓwki są dobre ..musze najpierw zbieżność zrobić i zobacze co z tego wyjdzie.
dzięki za zainteresowanie.
pozdrawiam.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr kwie 25, 2007 21:20

Jeżeli posprawdzasz wszytko i nic nie pomoże to wymień łożyska na kolumnach mcpersona



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 318 gości