Witam.
Puscilem dzis diagnostyke u mnie w 1.6 HM na monowtrysku i okazalo sie, ze komputer wyrzuca blad 2121, czyli wlacznik biegu jalowego. Wobec tego mam pytanie: czym to grozi i jak to bezbolesnie usunac? Podobno, zeby sprawdzic ten wlacznik, nalezy na wlaczonym zaplonie poruszac linka od gazu i jesli bedzie slychac cykniecie przekaznika, to znaczy ze wlacznik jest OK.
Problem z wlacznikiem biegu jalowego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zgadza się, ale jeśli "cyka" to jeszcze nie oznacza że jest sprawny. nalezy zmierzyć miernikiem czy styki zwierają się jak "cyka". Moze też nie łaczyć na kostce od czujnika.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Mogą falować wolne obroty, mohą być jakieś problemy z hamowaniem silnikiem. Ogólnie to nic poważnego to się nie stanie. Nie znam konstrucji przepustnicy tego silnika, ale powinien być gdzieś przy zerzaku dźwigni poruszanej linką gazu.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości