Pomocy Chyba silnik padł

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kustro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 23:35
Lokalizacja: Poznań

Pomocy Chyba silnik padł

Post autor: kustro » pn kwie 23, 2007 23:44

Witam,dziś jadac moim golfem4 nagle cos strzelilo mi w silniku ,siłe tego mozna porownac do uderzenia ręką w deske rozdzielczą ,no i w pierwszej chwili pomyslalem ze moze turbina sie zawiesiela wiec zgasilem alto poczym ponownie odpalilem,ale juz nie odpalił z kluczyka tylko z rozruchu,udalo mi sie to poniewaz akurat jechalem z gorki,no ale zadnej poprawy ,stanąłem, a za mną plamy oleju,w krotkim momencie plama,pełno oleju wyciekło,samochód wogule nie odpala,rozrusznik działa ale samochod nie reaguje,i moje pytanie brzmi ,czy to poszedł rozrząd i przy okazji uszkodził tłoki i całą głowicę czy co to może być??? prosiłbym o pomoc i doradenie ,i ile ewentualnie kosztowało by mnie całkowita wymiana silnika ?? dziękuje pięknie

Edit:
Panowie silnik 1,9Tdi 90 km rcznik 2001 wersja edition,
Silnik juz nie odpala ,jeszcze raz wyjasnie,jadac cos pukneło w silniku,nie był to zaden straszny huk,poczym ałto straciło kompletnie moc ,więc jadac wyłączyłem go myslac ze to turbina sie zawiesiła bo mialem takie przypadki,ale na rozrusznik go nie wziąłem,więc wrzuciłęm drugi bieg i odpalił ale przejechałem dosłownie 400m i stanąłem,momentalnie wyciekł olej,komputer pokazywał ze do serwisu 2000km ,przebieg 147 000 ,wał poszedł uszkadzająć zawory i głowice?czy ewentualnie da sie to zrobić bez wymiany silnika??
Ostatnio zmieniony wt kwie 24, 2007 07:24 przez kustro, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Wojtes3mkIII
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: śr paź 26, 2005 23:35
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Wojtes3mkIII » wt kwie 24, 2007 00:11

napisz jaki silnik



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » wt kwie 24, 2007 00:11

Musiałbyś rozebrać i sprawdzić. Jasnowidzem nie jestem wiec nie chce Cie w bład wprowadzać. Przyczyn moze być troche.



kojot371
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 20:13
Lokalizacja: PRASZKA
Kontakt:

Post autor: kojot371 » wt kwie 24, 2007 03:27

jeśli to byłby rozrząd to byś już nie odpalił



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt kwie 24, 2007 07:23

Zobacz tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=98671 miałem to samo tydzien temu na silniku ALH- doszedłęm do inf ze w pewnych latach puszczano wadliwe zawory i tłoki, ale u Ciebie może byc co innego i tego Ci życzę

P.S. przed robotą tez myślałęm o nowym silniku, przy czym ALH było trudno dostać, były od 3500 tys w góre, w dobrym stanie to i 5500 tys kosztował, ceny tych silników róznią sie nawet o 2000-3000zł w porównaniu do TDI 1Z- i to bez osprzetu. Z fachowcami rozmawiałem, jak głądzie nie porysowane to robic, jak porysowane, to wyciac tuleje wstawic nowa opchnac auto bo juz nie bedzie takie jak wczesniej, chyba ze załatwic nowy silnik, lecz to droga opcja + koszt jeszcze przekładki. To tak dla informacji.
Ostatnio zmieniony wt kwie 24, 2007 07:35 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » wt kwie 24, 2007 07:33

W tym wypadku wyglada mi na rozrzad.Koledze podczas jazdy zgaslo auto zakladajac ze pekl pasek.Ten wbil bieg i na hama krecilo samym walem.tylko czy az tak mocno cos sie pocalowalo ze olej wywalilo



Awatar użytkownika
kustro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn kwie 23, 2007 23:35
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kustro » wt kwie 24, 2007 10:28

No kompresji niema wogule ,no w silniku to bylo doslownie pukniecie,mozliwe ze to rozrzad ,co nastepnie uszkodzilo tłoki tylko boje sie ze one podziurkowaly glowice poniewaz olej wyciekł momentalnie wiec jezli to by bylo to to czy da sie wymienic glowice z tlokami czy to gra nie warta swieczki ,czy odrazu nowy motor ?? :(



Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » wt kwie 24, 2007 11:24

Czy któryś z korbowodów nie pękł i wybił otwór w bloku?
Andrzej.
Ja ujechałem jeszcze 300m do parkingu,myślałem że sprzęgło tak wali.(UNO 1300D)



Awatar użytkownika
zamioculcas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn lip 10, 2006 14:42
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: zamioculcas » wt kwie 24, 2007 11:47

A nie lepiej pojechać do mechanika i się zapytać co się stało i ile za naprawe? Bo tak na forum to mozna gdybać do usranej śmierci...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 404 gości