Temperatura cd.!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- lolo_golf
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2756
- Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Temperatura cd.!
Jak wczesniej pisałem myslalem ze czujnik temp. jest zwalony wiec go wymienilem i dalej jest tak samo.
Objawy są takie:
Jak jade to strasznie wolno silnik mi sie nagrzewa(gora do 50*)natomiast jak stane w korku to temperatura idzie w gore i dochodzi do 100* i idzie dalej (a wiatrak sie nie włancza!):goof: A jak znowu rusze i jade to jak go schłodze powietrzem to temperatura spada do 70* i stale sie taka utrzymuje(na starym czujniku temp bylo to samo).
CO TO MOZE BYC?Termostat?Bo ja juz nie wiem!
Objawy są takie:
Jak jade to strasznie wolno silnik mi sie nagrzewa(gora do 50*)natomiast jak stane w korku to temperatura idzie w gore i dochodzi do 100* i idzie dalej (a wiatrak sie nie włancza!):goof: A jak znowu rusze i jade to jak go schłodze powietrzem to temperatura spada do 70* i stale sie taka utrzymuje(na starym czujniku temp bylo to samo).
CO TO MOZE BYC?Termostat?Bo ja juz nie wiem!
Re: Temperatura cd.!
Ja tak miałem i był termostat, tylko że u mnie max. dochodziło do 90 stopni.lolo_golf pisze:Jak wczesniej pisałem myslalem ze czujnik temp. jest zwalony wiec go wymienilem i dalej jest tak samo.
Objawy są takie:
Jak jade to strasznie wolno silnik mi sie nagrzewa(gora do 50*)natomiast jak stane w korku to temperatura idzie w gore i dochodzi do 100* i idzie dalej (a wiatrak sie nie włancza!):goof: A jak znowu rusze i jade to jak go schłodze powietrzem to temperatura spada do 70* i stale sie taka utrzymuje(na starym czujniku temp bylo to samo).
CO TO MOZE BYC?Termostat?Bo ja juz nie wiem!
No dobrze bo nie wychodziło poza 90 stopni a u Ciebie wychodzi to raczej nie dobrze, ale jak ruszyłem to temp. spadała tez poniżej 70 stopni.lolo_golf pisze:No to chyba dobrze
A po wymianie termostatu szybko się rozgrzewa po przejechaniu 800-1000m mam temp. 90 stopni i tak trzyma cały czas czy jade czy stoje w korku.
termostat raczej musisz na pewno wymienić bo i ja tak miałem, co do wentylatora, to luknij na krótko go podłącz zobacz czy działa w ogóle, masz bardzo łatwy dostęp do kostki od wentyla jak mache podniesiesz to zaraz przy nim widać białą kostkę, tam podłącz napięcie z akumulatora i lukni czy działa na obu prędkościach,
Były w kolorze czarnym: Mk1 Cabrio 81', Mk1 Cabrio Sportline, Mk3 GL 1.8, MK3 GTI 2.0, Mk4 GTI ARL, Lupo SDI 1.7
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
Jest w kolorze czarnym Audi TT 1.8
parę śrub odkręcić trzeba, najpierw pasek klinowy, potem pompę odkręcić i podwiesić a na koniec odkręcić łapy pompy od bloku silnika i już jest dostęp do 2 śrubek przy termostacie (ostrożnie spuścić płyn na wężach koło termostatu) i już. Potem poskładać to odwrotnie i gotowe.
miesiąc temu płaciłem 40 pln za taką wymianę
miesiąc temu płaciłem 40 pln za taką wymianę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości