Czy to zabrudzona przepustnica?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wodaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: wt lut 07, 2006 23:16
Lokalizacja: włocławek

Czy to zabrudzona przepustnica?

Post autor: wodaa » pn kwie 23, 2007 19:46

Ostatnio zauważyłem , że gdy odpalam silnik samochód ma lekko podwyższone obroty . Gdy złapie odpowiednią temperature obroty spadają do właściwych . Gdyby była zima to bym sie nie dziwił , ale jak teraz są wysokie temperatury to lekko mnie to zastanawia . Nigdy nie czyściłem jeszcze przepustnicy ( golf 2001 przebieg 110 tys.) , czy to moze być przyczyną takiego zachowania ?



Awatar użytkownika
Corso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:18
Lokalizacja: Z nad morza

Post autor: Corso » pn kwie 23, 2007 20:03

Co to znaczy lekko podwyższone obroty ?ile ma dokładnie ?przecież po każdym włączeniu zimnego silnika włącza się ssanie i obroty są troche wyższe (ok 1100)bez względu na temperature powietrza na zewnątrz



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » pn kwie 23, 2007 20:46

Corso pisze:Co to znaczy lekko podwyższone obroty ?ile ma dokładnie ?przecież po każdym włączeniu zimnego silnika włącza się ssanie i obroty są troche wyższe (ok 1100)bez względu na temperature powietrza na zewnątrz
nic dodać jedynie to że oznaką zabrudzonej przepustnicy są zazwyczaj falujące obroty



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » pn kwie 23, 2007 21:06

"aaaooo" jak powiedział pan policjański w "u Pana Boga za piecem" to przecież ziomek ode mnie :) Witam i pozdrawiam. Wracając do rzeczy to normalne, że kiedy odapalasz samochód po postoju kilku godzinnym nawet kiedy na dworzu jest +40 to na początku będzie miał podwyższone obroty do około 1000. Obroty zależą przecież od temperatury płynu w silniku a nie od temperatury zawnętrzenej. Od temp zewnętrznej zależeć może jedynie czas wtrysku i kont wyprzedzenia zapłonu ale to już nie na temat. Pewnie przesiadłeś się z jakieś Fordzia CVH albo z jakiegoś Renaulta mono a tam jest tak, że pod odpaleniu obroty są minimalnie podniesione i zaraz spada do poziomu normalnego. W zasadzie to koledzy napisali wszystko nic dodać nic ująć, ale chciałem wcisnąć swoje 5 groszy bo to forumowicz z mojej dziurawej ziemi :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 115 gości