1.6D przerywa po uruchomieniu (na zimno lub jak ostygnie)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gwizdek1982
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

1.6D przerywa po uruchomieniu (na zimno lub jak ostygnie)

Post autor: Gwizdek1982 » ndz kwie 22, 2007 09:13

Witam wszytskich chetnych doradzić !!
od jakiegos tygodnia przerywa mi silnik zaraz po odpaleniu np z rana, w czym mże być problem ??, jakies 3 miesiące temu byłem u pompiarza na regulacji pompy i końcówek wtrysków, on mówił że wsytsko ustawione jak w zegarku aż tu nagla po 3 miechach hmm wyżej opisywany problem :(, co może być ?? czyżby zawory przeuszczały ?? prosze o pomoc !!



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » ndz kwie 22, 2007 09:50

jak przerywa zaraz po odpaleniu i po chwili przestaje (silnik oczywiscie zimny ) to wyglada na to ze masz padnietą kturąś świece żarową



Gwizdek1982
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Gwizdek1982 » ndz kwie 22, 2007 20:42

no wychodzi na to że to nie świecie bo sprawdzałem i wszystkie 4 hulają każda ma około 1,5 ohma oporu po styknięciu bezpoścednio kablem z akumulatora daje iskre i w momencie przekręcenia stacyjki jest napięcie na świecach
tak więc co dalej ???



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » ndz kwie 22, 2007 21:29

czy poczatek wtrysku jest dobrze ustawiony?
czy przypadkiem nie ida babelki powietrza w ukladzie paliwowym (przezroczysty przewod paliwowy od filtra paliwa do pompy wtryskowej?,
a wracajac do swiec to mialem kiedys taki objaw ze swiece przy sprawdzaniu wszystkie iskrzyly (odkrecilem wszystkie kable zasilajace od swiec i sprawdzalem kabelkiem na krotko miedzy swieca a akumulatorem)Cos mnie tknelo i wykrecilem wszystkie na gore i okazalo sie ze jedna nie nagrzewala sie (nie robila sie czerwona)Dziwna usterka tak jakby wszystko ok a jednak. Wiem ze w golfie niejest zbyt rewelacyjny dostep do swiec ale jak by Ci sie chcialo to mozesz je sprawdzic.I jeszce jedno czy zapalasz go na wyciagnietym przyspieszaczu czy nie.sprubuj go zapalic z przyspieszaczem i pozniej bez.Zobacz jaki bedzie objaw.jak bedzie lepiej z wyciagnietym przyspieszaczem i niebedzie przerywal to znaczy ze cos nie tak jest z poczatkiem wtrysku.



Gwizdek1982
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Gwizdek1982 » pn kwie 23, 2007 07:33

poćzatek wtrysku to chodzi o ustawienie kąta wtrysku na pomnie ?
bombelków brak (mam przeźroczysty przewód)
wydrześ z tego świece to pare godzin zabawy no ale sprawdze tak jak pan pisze
Zapalam go na wyprzedzonym zapłonie i też przerwywa (tak jakby na jeden baniak), bez wyprzedzenia wogóle nieodpale tzn odpale ale razaz zgaśnie przewali raz lub dwa garkami i cisza, oczywiście zrywająć silniniem strasznie.

[ Dodano: Pon Kwi 23, 2007 07:36 ]
ps. bez wyprzedzenia odpale go trzymając go na obrotach od początku ale wtedy strasznie przerywa i wytwarza totalne kłęby dymu niczym parowozy z początku 19 w.



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » pn kwie 23, 2007 08:10

Gwizdek1982, nie ma co sprawdzac swiec na rezystancje... niby wyjdzie ze sa dobre a ktoras nie bedzie... masz taki objaw ze przez pare sekund po odpaleniu chodzi na 3 gary i po chwili zaczyna chodzic na 4 przy czym kiedy na 3 chodzi to zaslone dymna robi :jezor: tez tak mam i to jest na bank swieca bede musial wymienic wszystkie najlepiej... w zeszlym roku nawet przy nizszych temp. jak sa teraz odpalalem go bez przyspieszacza a teraz po kilku godzinach musze z przyspieszaczem wiec to jest wina swiec...



Gwizdek1982
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Gwizdek1982 » pn kwie 23, 2007 16:25

świece wyjęte i sprawdzone wszytskie 4 grzeją
co dalej ?



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » pn kwie 23, 2007 17:56

Gwizdek1982 pisze:świece wyjęte i sprawdzone wszytskie 4 grzeją
co dalej ?
A patrzyles co sie dzieje jak zapalasz z przysieszaczem i bez?



Gwizdek1982
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Gwizdek1982 » pn kwie 23, 2007 19:26

tzn. niewiem czy dobrze zrozumiałem pytanie
ale jak juz pisałem bez porzyśpieszacza silnik zapala ale szybko gaśnie chyba że czymam go na gazie to będzie szarpał ale pomału dojdzie do siebie, jak zapalam na wyprzedzeniu to zapali ale prez pare sekund tak jakby niepalił od czasu do czasu na jeden kocioł i to pomału też przechodzi jak się nagrzeje to wszytsko jest oki



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » pn kwie 23, 2007 19:49

Mysle ze bedzie to zwiazane z pocztkiem wtrysku.Podjedz do jakiegos mechanika co ma przyrzad do ustawiania poczatku wtrysku (czujnik zegarowy) i niech sprawdzi .
Ja osobiscie posiadam taki przyrzad ale z Rzeszowa do Bielska to troszeczke drogi jest
P.S. Nie zmieniales ostatnio paska rozrzadu lub uszczelki pod glowica ,inaczej piszac - nie bylo cos grzebane przy rozrzadzie?

[ Dodano: Pon Kwi 23, 2007 19:51 ]
nie zapalales auta na "pych"?
Mozesz jeszcze sprawdzic ustawienie rozrzadu



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » pn kwie 23, 2007 21:54

Gwizdek1982 pisze:świece wyjęte i sprawdzone wszytskie 4 grzeją
a skad wiesz ze wszystkie 4 zagrzeja sie do odpowiedniej temperatury w rownym czasie? bo u mnie wlasnie jedna sie dluzej grzeje i mam taki sam objaw jak Ty



Gwizdek1982
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Gwizdek1982 » wt kwie 24, 2007 12:51

a tego niewiem przydal by sie dobry miernik temp. to bym sie dowiedział
no nic dzisiaj pojade chyba na sprawdzenie ciśnienia na garkach to sie okarze
ps. jakie jest odpowiednie ciśnienie dla tego typów silników ???



Awatar użytkownika
k@millo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt paź 06, 2006 17:33
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: k@millo » wt kwie 24, 2007 13:03

co do świec to dobry i sprawny diesel zapali nawet na 2 świecach...
tylko nie mówcie mi że herezje mówie bo sprawdzone wielokrotnie u mnie.
kolego zajmij sie wtryskami - to najprawdopodobniej ich wina - tak jak powiedział S1BART1 posprawdzaj je
i swoj silnik odpalaj zawsze z przyśpieszaczem


kamillo@vw-youngtimer.pl
kamillo@majovwka.pl
[url=http://www.vwlublin.pl]Nie klikaj w link bo jeszcze odwiedzisz Lubelską Ekipę[/url]

...wg legend elfy żyją wiecznie...

Gwizdek1982
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Gwizdek1982 » wt kwie 24, 2007 14:16

wtryski zostały sprawdzone i ustawione 3 miesiące temu wraz z pompą



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 81 gości