Kontrolka ładowania !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bastus

Kontrolka ładowania !!!

Post autor: bastus » pn kwie 18, 2005 17:58

Szukałem postów na forum ale nie znalazlem zadnego podobnego do przypadku u mnie!!! Tzn. podczas pracy silnika (czasami) żarzy mi sie kontrolka ładowania!!! Jak przegazuje silnik to czasem zgaśnie a czasem tylko na chwilke!!! Czasami wszystko jest ok. Nie sprawia to klopotow podczas jazdy ale troszke mnie to irytuje bo nie wiem co jest- czy to brak jakiegos styku czy moze slabe ladowanie a moze jeszcze cos innego... Do tej pory mialem malucha wiec Golf to dla mnie zagadka! Od czego mam zaczac lub co to moze byc???



Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » pn kwie 18, 2005 18:23

masz za słabe ładowanie a przyczyn tego szukaj w alternatorze (może to być regulator napięcia choć nie wiem, ale elektryk napewno sobie poradzi ) , może pasek sie ślizga? choć pewnie byłoby to słychać :-)



Awatar użytkownika
tomek26106
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: tomek26106 » pn kwie 18, 2005 19:06

wyjmij regulator napięcia i sprawdz stan szczotek



Awatar użytkownika
Misza
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 524
Rejestracja: pt gru 17, 2004 11:51
Lokalizacja: Józefów
Kontakt:

Post autor: Misza » pn kwie 18, 2005 20:16

dokładnie tak jak koledzy powiedzieli - regulator, pasek lub uzwojenie ale to już ostateczność


http://misza1982.digart.pl
www.fotomisza.yoyo.pl
moje wypociny :)

splawik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 13:04

Post autor: splawik » pn kwie 18, 2005 23:06

najprawdopodobnie to będzie regulator napięcia,u mnie bylo to samo,szczotki mialy poniżej 5 mm.



Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: vorlog » pn kwie 18, 2005 23:49

Zmieez i podaj napięcie aku przy zgaszonym silniku i na obrotach ok. 2000
ale raczej masz padnięty regulator (lub wytarte szczotki)
V.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

bastus

Post autor: bastus » czw kwie 21, 2005 00:07

zmierzyc napiecie na aku moge ale z tym przy 2000 tys to bedzie problem bo ta maszynka zamiast obrotomierza ma zegarek...ale jakos sobie poradze.....a powiedzcie mi jeszcze jak w tym regulowac obroty,bo moze mi sie wydaje ale mam wrazenie ze mam za duze!!!



Awatar użytkownika
Votek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw gru 23, 2004 23:05
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Votek » czw kwie 21, 2005 12:41

napewno to regulator napięcia u ojca w jeccie było to samo


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=165851&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=167][b]>>>>>Moje MK3<<<<<[/b][/size][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości