Wymiana termostatu w 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana termostatu w 2E
Jak w temacie ,posiada może ktoś dokładny opis jak zrobic w 2.0 8v 2E??jak wylać płyn chłodzacy??z którego przewodu?jeśli ktoś by miał fotki prosze o wrzucenie ,szukałem na forum ale do tego silnika sie nie doszukałem Dzięki za rade czekam
Ostatnio zmieniony czw kwie 19, 2007 16:35 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
I nie wyciągaj miski spod auta póki termostatu nie wyciągniesz, bo po wyciągnięciu druga część płynu z bloku wyleci. Chyba że wcześniej odłączysz dwa z trzech węży co dochodzą w okolice pompy: dolny co idzie od chłodnicy i jeszcze jeden z dwóch pozostałych. Zaopatrz sie w klucz 16-kę - potrzebny do odkręcenia jednej ze śrób pompy wspomagania
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
piotrek1313 pisze:Tzn chcesz wymienic termostat?? Jak tak to podloz miske, odkrec obudowe, plyn sobie do niej zleci, wkaldasz nowy termostat, uszczeleczka, skrecasz, wlewasz plyn (najlepiej nowy - fortune nie kosztuje), no i jedziesz
Obudowe czyli??chodzi ci o ten gruby przewód z płynem co wchodzi do silnika i w nim jest termostat????
Dzięki wielkie za rade
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
Jak cie dobrze skumalem to tak z przodu silnika, na dole, od strony rozrzadu, wspomaganai itp, wchodzi gruby waz, rozkrecasz to i wychdzi ci termostat.LCQ pisze:piotrek1313 pisze:Tzn chcesz wymienic termostat?? Jak tak to podloz miske, odkrec obudowe, plyn sobie do niej zleci, wkaldasz nowy termostat, uszczeleczka, skrecasz, wlewasz plyn (najlepiej nowy - fortune nie kosztuje), no i jedziesz
Obudowe czyli??chodzi ci o ten gruby przewód z płynem co wchodzi do silnika i w nim jest termostat????
Dzięki wielkie za rade
Powodzenia
Co sie okazało nie jest tak łatwo to wykonać musze wymontować alternator ,sprezarke klimy zeby sie do niego dostać(w pompie wodnej),tez tak robiliście???mam tam 2 weze nie 3!,tak na oko to z 4 h roboty czy to możliwe???piotrek1313 pisze:Jak cie dobrze skumalem to tak z przodu silnika, na dole, od strony rozrzadu, wspomaganai itp, wchodzi gruby waz, rozkrecasz to i wychdzi ci termostat.LCQ pisze:piotrek1313 pisze:Tzn chcesz wymienic termostat?? Jak tak to podloz miske, odkrec obudowe, plyn sobie do niej zleci, wkaldasz nowy termostat, uszczeleczka, skrecasz, wlewasz plyn (najlepiej nowy - fortune nie kosztuje), no i jedziesz
Obudowe czyli??chodzi ci o ten gruby przewód z płynem co wchodzi do silnika i w nim jest termostat????
Dzięki wielkie za rade
Powodzenia
Pozdr
alternator, nie sądzę masz na rysunku układ chłodzenia w 2ELCQ pisze:Co sie okazało nie jest tak łatwo to wykonać musze wymontować alternator ,sprezarke klimy zeby sie do niego dostać(w pompie wodnej),tez tak robiliście???mam tam 2 weze nie 3!,tak na oko to z 4 h roboty czy to możliwe???
zobacz może Ci to wyjasni
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
oczywiście że ani alternatora ani sprężarki nie trzeba ruszać. Wystarczy sam wspornik pompy wspomagania.RobertP pisze:alternator, nie sądzę masz na rysunku układ chłodzenia w 2E
zobacz może Ci to wyjasni
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
RobertP pisze:alternator, nie sądzę masz na rysunku układ chłodzenia w 2ELCQ pisze:Co sie okazało nie jest tak łatwo to wykonać musze wymontować alternator ,sprezarke klimy zeby sie do niego dostać(w pompie wodnej),tez tak robiliście???mam tam 2 weze nie 3!,tak na oko to z 4 h roboty czy to możliwe???
zobacz może Ci to wyjasni
Obrazek
Ok dziękuje dużo mi to wyjaśniło ,
Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
też to przerobiłem. Teraz jak to robię wkładam oring i termostat leciutko smarując w 2-3 miejsach "kropelką" żeby się trzymał i ni wypadł jak zakładam króciec.Bartez2E pisze:przeciołem go
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 348 gości