Niebieski dym na cieplym silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Vw_mk2_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 21:13
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Niebieski dym na cieplym silniku

Post autor: Vw_mk2_ » pn kwie 16, 2007 22:57

Witam! mam dość uciążliwy problem a mianowicie przy rozgrzanym silniku z wydechu wydobywa sie niebieski dym!? widac to w szczególności jak np. stojena światłach.
Rano odpala bez problemu, przy cieplym troche go krece
silnik 1.8 wtrysk K-jetronic,brak komp, brak sondy
Co to może być?
-Uszczelka pod głowicą?
-pierścienie do wymiany?
-uszczelniacze?
Napiszcie co to jest? jak to spr.?
Dzieki
Ostatnio zmieniony wt kwie 17, 2007 14:54 przez Vw_mk2_, łącznie zmieniany 1 raz.


Never Back Down

Awatar użytkownika
norman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
Lokalizacja: szczecinek
Kontakt:

Post autor: norman » pn kwie 16, 2007 23:23

hej prawdopodobnie pierscienie bo jak olej jest zimny to uszczelnia ajak sie rozgdzeje to juz nie i z tad ten niebieski dym no i jeszcze to ze musisz go troszke pokrecic jak jest cieply ale proponuje zmiezyc cisnienie i bedziesz mial pewnosc czy to pierscienie :bigok:



Awatar użytkownika
krzylo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 403
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 18:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: krzylo » pn kwie 16, 2007 23:48

norman, zgadzam sie ....zrob sobie jeszcze test na spalinomierzu (pierwsza lepsza stacja diagnostyczna) i bedziesz mial sprawe jasna....


krzylo7@wp.pl
Lubelskie Stowarzyszenie VW Audi
GSM 516 833 337
www.majovwka.pl

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt kwie 17, 2007 07:24

Vw_mk2_ pisze:Co to może być?
-Uszczelka pod głowicą?
-pierścienie do wymiany?
-uszczelniacze?
Albo silnik do kapitalnego remontu raczej
Jakie masz zużycie oleju? No i wskazany pomiar ciśnienia sprężania


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Vw_mk2_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 21:13
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: Vw_mk2_ » wt kwie 17, 2007 18:58

Zauwazylem ze oleju troche ubyło tak samo plynu chlodniczego...Widze ze to katastrofa jaka cena remontu takiego i czy to w ogole opłacalne bedzie? :blush:


Never Back Down

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » wt kwie 17, 2007 19:21

A może to poprostu uszczelka pod głowicą a wy odrazu straszycie remontem. Koszt wymiany u mechanika w granicach 200-300zł


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt kwie 17, 2007 19:44

Vw_mk2_ pisze:-uszczelniacze?
niech ktoś jedzie za tobą. Jeśli po chwili spokojnej jazdy nagle dodasz gazu i wtedu poleci niebieski dym, a za moment mimo dalszej jazdy z gazem do dechy przestanie, to jest szansa że tylko uszczelniacze. Jeśli dym leci cały czas jednakowo to raczej pierścienie. To tak orientacyjnie, ale własnie jestem po robocie uszczelniaczy w GTI żonki i takie mam obserwacje własne.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jeanks5t
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: pt lut 09, 2007 03:39
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Post autor: jeanks5t » śr kwie 18, 2007 04:20

Gangst3R pisze:A może to poprostu uszczelka pod głowicą a wy odrazu straszycie remontem

Moim zdaniem to też jest uszczelka pod glowicą.

[ Dodano: 18 Kwi 2007 04:24 ]
Jak zdejmiesz głowicę to będziesz widzial czy to uszczelka. Jeżeli to będzie uszczelka to daj głowicę do sprawdzenia do jakiegoś fachowca, który sprawdzi ją pod ciśnieniem i wtedy będzie wiadomo czy to tylko uszczelka czy może też uszczelniacze itp.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » śr kwie 18, 2007 10:46

jeanks5t pisze:Jak zdejmiesz głowicę to będziesz widzial czy to uszczelka
No tak ale to są już koszta więc najpierw trzeba zainwestować w diagnostykę


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Vw_mk2_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: ndz lut 25, 2007 21:13
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: Vw_mk2_ » śr kwie 18, 2007 12:03

no to widze ze remoncik murowany bede musial zrobić!
a tak orientacyjnie z cenami za cześci to ile mnie to wyniesie?
pierscienie + uszczelka pod glowica i zaworami + uszczelniacze na zaworach myśle ze wszystko to co trzeba zrobić,
aha jeszcze jedno pytanie czy głowica od innego golfa 2 1.8 bedzie pasowala? mianowicie chodzi mi tu o zaoszczedzenie za planowaniu glowicy, bo posiadam druga głowice po planowaniu własnie a nie wiem czy bedzie pasowala?
Głowica pochodzi z silnika EV GTi 8v?

[ Dodano: 19 Kwi 2007 14:08 ]
Co sądzicie o tych pierścieniach? koles zapewnia ze sa wysokiej jakosci a tak tanio bo to producent i niby moze sobie na to pozwolić
co o tym myślicie?
Obrazek

[ Dodano: 19 Kwi 2007 14:08 ]
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=186745819


Never Back Down

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 167 gości