Niebieski dym na cieplym silniku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Niebieski dym na cieplym silniku
Witam! mam dość uciążliwy problem a mianowicie przy rozgrzanym silniku z wydechu wydobywa sie niebieski dym!? widac to w szczególności jak np. stojena światłach.
Rano odpala bez problemu, przy cieplym troche go krece
silnik 1.8 wtrysk K-jetronic,brak komp, brak sondy
Co to może być?
-Uszczelka pod głowicą?
-pierścienie do wymiany?
-uszczelniacze?
Napiszcie co to jest? jak to spr.?
Dzieki
Rano odpala bez problemu, przy cieplym troche go krece
silnik 1.8 wtrysk K-jetronic,brak komp, brak sondy
Co to może być?
-Uszczelka pod głowicą?
-pierścienie do wymiany?
-uszczelniacze?
Napiszcie co to jest? jak to spr.?
Dzieki
Ostatnio zmieniony wt kwie 17, 2007 14:54 przez Vw_mk2_, łącznie zmieniany 1 raz.
Never Back Down
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
niech ktoś jedzie za tobą. Jeśli po chwili spokojnej jazdy nagle dodasz gazu i wtedu poleci niebieski dym, a za moment mimo dalszej jazdy z gazem do dechy przestanie, to jest szansa że tylko uszczelniacze. Jeśli dym leci cały czas jednakowo to raczej pierścienie. To tak orientacyjnie, ale własnie jestem po robocie uszczelniaczy w GTI żonki i takie mam obserwacje własne.Vw_mk2_ pisze:-uszczelniacze?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Gangst3R pisze:A może to poprostu uszczelka pod głowicą a wy odrazu straszycie remontem
Moim zdaniem to też jest uszczelka pod glowicą.
[ Dodano: 18 Kwi 2007 04:24 ]
Jak zdejmiesz głowicę to będziesz widzial czy to uszczelka. Jeżeli to będzie uszczelka to daj głowicę do sprawdzenia do jakiegoś fachowca, który sprawdzi ją pod ciśnieniem i wtedy będzie wiadomo czy to tylko uszczelka czy może też uszczelniacze itp.
no to widze ze remoncik murowany bede musial zrobić!
a tak orientacyjnie z cenami za cześci to ile mnie to wyniesie?
pierscienie + uszczelka pod glowica i zaworami + uszczelniacze na zaworach myśle ze wszystko to co trzeba zrobić,
aha jeszcze jedno pytanie czy głowica od innego golfa 2 1.8 bedzie pasowala? mianowicie chodzi mi tu o zaoszczedzenie za planowaniu glowicy, bo posiadam druga głowice po planowaniu własnie a nie wiem czy bedzie pasowala?
Głowica pochodzi z silnika EV GTi 8v?
[ Dodano: 19 Kwi 2007 14:08 ]
Co sądzicie o tych pierścieniach? koles zapewnia ze sa wysokiej jakosci a tak tanio bo to producent i niby moze sobie na to pozwolić
co o tym myślicie?
[ Dodano: 19 Kwi 2007 14:08 ]
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=186745819
a tak orientacyjnie z cenami za cześci to ile mnie to wyniesie?
pierscienie + uszczelka pod glowica i zaworami + uszczelniacze na zaworach myśle ze wszystko to co trzeba zrobić,
aha jeszcze jedno pytanie czy głowica od innego golfa 2 1.8 bedzie pasowala? mianowicie chodzi mi tu o zaoszczedzenie za planowaniu glowicy, bo posiadam druga głowice po planowaniu własnie a nie wiem czy bedzie pasowala?
Głowica pochodzi z silnika EV GTi 8v?
[ Dodano: 19 Kwi 2007 14:08 ]
Co sądzicie o tych pierścieniach? koles zapewnia ze sa wysokiej jakosci a tak tanio bo to producent i niby moze sobie na to pozwolić
co o tym myślicie?
[ Dodano: 19 Kwi 2007 14:08 ]
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=186745819
Never Back Down
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości