Planuję własne zabezpieczenie przed kradzieżą.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt kwie 13, 2007 18:41

kokos_bp pisze:Tam gdzie nie powinny być kropeczki właśnie były
Fakt. Przyjrzałem się, byłby niezły swąd przy taki podłączeniu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kokos_bp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 28, 2007 21:29
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: kokos_bp » pt kwie 13, 2007 19:29

twingo pisze: Tu jeszcze mój patent stosowany od lat.
Podobnie jak wyżej tylko z diodką mrugającą i diodami półprzewodnikowymi, taki bajerek :bajer:



Awatar użytkownika
adurweb
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 423
Rejestracja: czw sty 18, 2007 23:14
Lokalizacja: Gorzów VWlkp.
Kontakt:

Post autor: adurweb » pt kwie 13, 2007 19:31

A ja zrobiłem odcięcie cewki, przełącznik dobrze ukryty i jest OK.



Awatar użytkownika
kokos_bp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 28, 2007 21:29
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: kokos_bp » pt kwie 13, 2007 19:53

A ja zrobiłem odcięcie cewki, przełącznik dobrze ukryty i jest OK.
A jak zapomnisz wyłączyć?:D Znajomy ma przy passacie dieslu coś ze stacyjką i ma przełącznik, bez jego włączenia nie zapali ale też nie zgasi bez jego wyłączenia;D Tylko ma go na desce rozdzielczej, też nie wiedziałem do czego służy;D



manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » pt kwie 13, 2007 20:44

twingo pisze:Każde porządniejsze radio ma wyjście na antenę. Na tym wyjściu pojawia się + 12V po włączeniu radia
o jakim radiu mowisz? bo nie wydaje mi sie ze w kazdym radiu co ma wyjscie na antene jest tam +12V.Tak sa zrobione radyjka orginalne vw.



Awatar użytkownika
adurweb
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 423
Rejestracja: czw sty 18, 2007 23:14
Lokalizacja: Gorzów VWlkp.
Kontakt:

Post autor: adurweb » pt kwie 13, 2007 21:05

kokos_bp, Nie muszę wyłączać przełącznikiem, aby zgasić auta. Przełącznik odcina napięcie na cewce i nie ma iskry na świece, więc nie można zapalić auta.



Awatar użytkownika
kokos_bp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 28, 2007 21:29
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: kokos_bp » pt kwie 13, 2007 21:05

manieczek111 pisze:twingo napisał/a:
Każde porządniejsze radio ma wyjście na antenę. Na tym wyjściu pojawia się + 12V po włączeniu radia


o jakim radiu mowisz? bo nie wydaje mi sie ze w kazdym radiu co ma wyjscie na antene jest tam +12V.Tak sa zrobione radyjka orginalne vw.

Twingo miał na myśli wyjście na sterowanie anteny, powiedział też "każde porządniejsze"



manieczek111
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 13:56
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: manieczek111 » pt kwie 13, 2007 21:12

jesli chodzilo o sterowanie to zwracam honor:]

pozdr.



Awatar użytkownika
twingo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 21:59
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: twingo » pt kwie 13, 2007 21:46

manieczek111 pisze:
twingo pisze:Każde porządniejsze radio ma wyjście na antenę. Na tym wyjściu pojawia się + 12V po włączeniu radia
o jakim radiu mowisz? bo nie wydaje mi sie ze w kazdym radiu co ma wyjscie na antene jest tam +12V.Tak sa zrobione radyjka orginalne vw.
:helm:
Wyjście na antenę - nie wejście antenowe.
Ponaddto nie wiem czy vw ma radia z panelem ściąganym. Też napisałem o tym w poście. Mam na myśli radia inne niż seryjne i te normalne typu : JVC, Pionner, Sony - nie jakieś starocia ... każde z nich ma wyjście :
Polecam lekturkę jeśli nie wiesz o czym mówię :
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djl ... soshop.htm - wtyk A styk nr 5.



Awatar użytkownika
kokos_bp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 28, 2007 21:29
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: kokos_bp » pt kwie 13, 2007 21:56

adurweb pisze:kokos_bp, Nie muszę wyłączać przełącznikiem, aby zgasić auta. Przełącznik odcina napięcie na cewce i nie ma iskry na świece, więc nie można zapalić auta.
Wiem o tym, podałem tylko przykład ale gdy zapomnisz odciąć napięcie z cewki przy wysiadaniu z auta to nici z zabezpieczeń :bigok: :bajer:

[ Dodano: 13 Kwi 2007 22:00 ]
5. Sterowanie anteną automatyczną
twingo pisze:Wyjście na antenę - nie wejście antenowe.

Brzmi to tak samo. To o czym myślisz to "sterowanie anteną automatyczną"



Awatar użytkownika
twingo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 21:59
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: twingo » pt kwie 13, 2007 22:06

kokos_bp pisze:[ Dodano: 13 Kwi 2007 22:00 ]
5. Sterowanie anteną automatyczną
twingo pisze:Wyjście na antenę - nie wejście antenowe.

Brzmi to tak samo. To o czym myślisz to "sterowanie anteną automatyczną"
Na lotnisku nigdy nie wchodziłem wyjściem ani nie wychodziłem wejściem.. :rotfl:
Sądzę, że dla elektrycznych to oczywiste co napisałem.
Hydrauliczni nie powinni się zabierać za elektrykę :)
Temat chyba rozjaśniliśmy na maxa.
Można tylko dodać, że kabelek bywa najczęściej niebieski.

Pozdro.



Awatar użytkownika
kokos_bp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 28, 2007 21:29
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: kokos_bp » pt kwie 13, 2007 23:52

twingo pisze:Hydrauliczni nie powinni się zabierać za elektrykę
Masz coś do hydraulików? Jeśli konstruujesz zdania to próbuj używać jednoznacznych sformułowań. Czepiam się bo inni się czepiali twojego sformułowania,



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » sob kwie 14, 2007 00:07

Zrobienie takiego zabezpieczenia to dobra inicjatywa. Osobiście nie chce mi się bawić w to, dlatego mam inny prymitywny patent. Pare razu miałem okazję nocować golfa na parkingu w złodziejskiej okolicy :). Podniosłem maskę, zesunąłem lekko wtyczkę od halla (mam pod aparatem wiec nie widać) i żadne odpalenie nie wchodziło w gre. Następnym razem zesunąłem lekko wtyczkę z cewki (też nie było widać że zdjęta) a rano zapomniałem zapiąć i niezapaliłem :) No i takie są prymitywne zabezpieczenia. Warto jednak pamiętać, że złodziej działa szybko dlatego objaw nieodpalającego silnika wprowadza go w zakłopotanie i z reguły (jeśli nie ma "zaplecza") porzuci takie auto. pozdrawiam



Awatar użytkownika
kokos_bp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 28, 2007 21:29
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: kokos_bp » ndz kwie 15, 2007 00:01

Obrazek

kolejny schemacik z włącznikiem impulsowym o dowolnej obciążalności lub z kontraktonem;D



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 106 gości