Zbyt wysoka temperatura pracy silnika.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

msokolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 23:42
Lokalizacja: WE

Post autor: msokolek » pt kwie 13, 2007 18:48

_Sandman_ pisze:a co daje wymiana tego korka???? Przy jakich tempach włącza się wentylatorek ???
korek ma w sobie zaworek który odpowietrza układ jak jest duże ciśnienie i zaworek nie puszcza to np w moim przypadku zerwało mi rurę i cały płyn poszedł w ziemię :)

a czujnik temperatury masz sprawny ten co w chłodnicy jest wkrecony ???
dlatego może Ci się nie odpala wentylatora


Oświetlenia, doradzę, załatwię......

może się przydam

Awatar użytkownika
kokos_bp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 28, 2007 21:29
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: kokos_bp » pt kwie 13, 2007 19:47

Może masz chłodnicę zapchaną różnymi środkami uszczelniającymi typu McGyver i nie chłodzi?



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » pt kwie 13, 2007 21:42

Odebrałem auto dzisiaj od mechanika, wymieniana była pompa wody, wymieniłem także licznik tak profilaktycznie bo może zwalony był tylko wskaźnik pomyślałem, ale niestety nie nadal dzieje się tak samo. Mechanik powiedział że w większości golfów tak jest. Temp 100-105 stopni podczas jazdy na trasie. Wentylator załącza się przy 110.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
kokos_bp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 28, 2007 21:29
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: kokos_bp » pt kwie 13, 2007 21:50

Wiem że w mk2 1.8 przy dużym przebiegu się mocno gotuje ;)



jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » pt kwie 13, 2007 22:17

przy 110 stopniach to włacza sie 2 bieg wetylatora

wentylator na 1 biegu powinien działac od 90 stopni

moj po trasie nigdy nie miał wicej niz 80 stopni nawet jak miałem dupniety wentylator

problemy pojawiaja sie dopiero w jezdzie po miescie


podłacz wentylator na krutko do akumulatora i sprawdz biegi

jezeli masz złacze 3 pinowe to patrzac od przodu bedzie - + +

srodkowy to własnie 1 bieg wentylatora


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » pt kwie 13, 2007 22:33

Obydwa biegi wentylatora są ok sprawdzałem już, czujnik temp w chłodnicy jest nowy i ma temp załączania na poziomie 87c. (tak jest na nim napisane)


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
kokos_bp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 28, 2007 21:29
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: kokos_bp » pt kwie 13, 2007 23:00

sprawdź jakimś termometrem może jaka jest temp. realna;)



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » pt kwie 13, 2007 23:38

Wpadłem już na ten pomysł ale nie mam dostępu do takiego termometru :)

[ Dodano: 14 Kwi 2007 10:20 ]
Orientujecie się czy jest jakiś środek który rozpuści kamień ( coś w stylu calgonu do pralek :) ? )


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
kokos_bp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 28, 2007 21:29
Lokalizacja: Krotoszyn
Kontakt:

Post autor: kokos_bp » sob kwie 14, 2007 11:17

ocet albo jeeszcze lepiej kwas octowy;)
Ale w chłodnicy raczej nie ma kamienia bo skąd? Jeździłeś na wodzie? :bajer:



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » sob kwie 14, 2007 12:04

Ja nie jeździłem na wodzie ale co robił poprzedni właściciel tego nie wiem. Ale jeżeli to nie kamień w chłodnicy to co :(?


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Awatar użytkownika
Matador
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 09:15
Lokalizacja: miasto fabrykantów

Post autor: Matador » sob kwie 14, 2007 12:08

są płyny do płukania układu - nie pamiętam już jakiej firmy ale da się kupić i nie są specjalnie drogie..



Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » sob kwie 14, 2007 12:10

Właśnie gadałem ze znajomym ze sklepu motoryzacyjnego i powiedział mi że wypłucze kamień i wszystko w koło i efekt będzie taki że będzie ciekło gdzie tylko sie da:( Ręce mi już opadają bo nie wiem co robić.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Zbyt wysoka temperatura pracy silnika.

Post autor: RobertP » sob kwie 14, 2007 12:16

krzysiek82 pisze:wszelkie czujniki
czy wszystkie napewno
ten w kroćcu przy głowicy 4 pinowy też zmieniłeś ?
może masz jakiś "niefirmowy" nie z taką obwódką ? - są z zieloną i żółtą ...
mi też zawyża o jakies 15st.C a mam z żółta, poprzednio miałem z zieloną
i pokazywało za mało o jakieś 4st.C (ten napewno miałem uszkodzony- zmierzyłem omomierzem))
ale wiem że podobno ma być u mnie z żółtą a i tak zmienię na zielony :bigok:

[ Dodano: Sob Kwi 14, 2007 12:19 ]
kokos_bp pisze:ocet albo jeeszcze lepiej kwas octowy;)
Ale w chłodnicy raczej nie ma kamienia bo skąd? Jeździłeś na wodzie? :bajer:
nawet jak na wodzie to bardzo mało sie go osadza,
a jak zacznie oczyszczać z kamienia to zaczną sie najprawdopodobniej wycieki
z chłodnicy, jak już to zmienić na nową :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » sob kwie 14, 2007 12:53

Ja jeśli się nie mylę mam zółty, tzn jak założę zielony to jest szansa na spadek temp do poziomu 90c :)?

[ Dodano: 14 Kwi 2007 14:18 ]
Temp jednak nie sprawdzę ponieważ nigdzie nie znalazłem odpowiedniego termometru :(

[ Dodano: 15 Kwi 2007 21:37 ]
Znalazłem odpowiedni termometr i jak się okazało czujnik fałszuje o całe 10c. Więc zanim zaczniecie wymieniać elementy układu chłodzenia sprawdźcie temperaturę termometrem. Ja w tej sposób zaoszczędziłem 170zł na chłodnicę.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 384 gości