Moduł konfortu - gdzie szukać

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

cios
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 16:41
Kontakt:

Moduł konfortu - gdzie szukać

Post autor: cios » pt kwie 13, 2007 10:00

witam mampytanko gdzie w golfie IV można znaleźć moduł konfortu taką puszkę mam jeden kluczyk bez pilota i poprostu może facet od którego był brany samochód zgubił kluczyk z pilotem i sprzedał z tym awaryjnym. Jak sie okaże że mam moduł to znaczy że jest w aucie otwieranie z pilota i tylko dorobie sobie nowy klucz Pozdrawiam VW FAN
Ostatnio zmieniony pt kwie 13, 2007 17:34 przez cios, łącznie zmieniany 1 raz.



hauer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: śr mar 15, 2006 11:15
Lokalizacja: Polska

Post autor: hauer » pt kwie 13, 2007 11:04

schowali to za plastikiem z lewej strony nóg kierowcy, okolice dźwigni do otwierania pokrywy silnika. nie musisz nic grzebac z tego co wiem jeśli przekrecisz klucz w zamku o 45' i przytrzymasz kilka sekund w tej pozycji to powinny sie otworzyc wszystkie szyby (jesli masz elektryczne) :)



cios
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 16:41
Kontakt:

Post autor: cios » pt kwie 13, 2007 17:10

może się źle wyraziłem ale się nie znam chodzi mi o modół który steruje otwieraniem z kluczyka szyby mam elektryczne i jak zrobie taki cwancyk to zamykają się wszystkie szyby. Czy to właśnie jest modół do otwierania drzwi kluczykiem z pilotem? a jeżeli tak to czy wystarczy dokupić na alegro taki kluczyk i będzie mi otwierało radiowo?



Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: mg-maciek » pt kwie 13, 2007 19:45

cios pisze:może się źle wyraziłem ale się nie znam chodzi mi o modół który steruje otwieraniem z kluczyka szyby mam elektryczne i jak zrobie taki cwancyk to zamykają się wszystkie szyby. Czy to właśnie jest modół do otwierania drzwi kluczykiem z pilotem? a jeżeli tak to czy wystarczy dokupić na alegro taki kluczyk i będzie mi otwierało radiowo?
też mnie to bardzo ciekawi czy jest tak możliwość chociaż szczerze mówiąc wątbie ponieważ w kluczyku jest również pilot od immo więc trzeba pewnie programować jakieś dziwne myki przez komp wykonywać a to juz wyższa szkoła jazdy ale kto wie - tak myśle (zgaduję) ????????????


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » sob kwie 14, 2007 00:48

Nie wiem czy dobrze was zrozumiałem, chodzi wam o domykanie szyb z pilota? Jeśli tak to samym modułem nic nie zdziałacie, musicie sobie kupić alarm z opcją domykania szyb lub centralkę do centralnego zamka. np taki: http://moto.allegro.pl/item181240186_le ... trefy.html



Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » sob kwie 14, 2007 10:02

Nie jestem specem w elektronice samochodowej, ale wydaje mi się że jeśli masz moduł komfortu to wystarczy dokupić oryginalny kluczyk z pilotem VW (tylko musi mieć taką samą częstotliwość nadawania jak masz dane na module) zaprogramować w kluczyku immo oraz cały kluczyk z modułem komfortu. Oczywiście isntnieje również rozwiązanie dokupić dodatkowo alarm z zewnetrzymi pilotami i podłączyć go właśnie pod ten moduł komfortu.


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

greg

Post autor: greg » sob kwie 14, 2007 12:29

Panowie może ja po krótce wyjaśnię. Jest klika typó modułu komfortu, które obsługują:
1. sam centralny
2. centralny + elektrykę szyb
3. centralny + elektrykę szyb + pilota w kluczyku
4. centralny + elektrykę szyb + pilota w kluczyku + kontrolę wnętrza
5. centralny + elektrykę szyb + pilota w kluczyku + kontrolę wnętrza + zamykanie lusterek
Żeby ustalic co mamy są 2 możliwości. ! dostać sie do modółu komfortu Obrazek lub podpiać pod kompa i sprawdzić



Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: Maćko1979 » sob kwie 14, 2007 16:36

Dokładnie jak napisał greg, typów modułu komfortu jest tyle że szok. Generalnie zabawa z modułem komfortu nie jest prosta. Ja po kupnie interfejsu trochę dłubałem przy moduliku i wydłubałem np. domykanie szyb z pilota, oraz np. zamykanie wszystkich drzwi powyżej 17 km/h, oraz otwieranie tych samych po wyjęciu kluczyka. Nie jest to łatwa sprawa ponieważ potrzebny jest programik pod dosa do czytania i zapisywania EEPROM'u (pod Winde się jeszcze nie spotkałem). A co do immobilisera można go vagiem zakodować ale podobno (tego nie jestem pewien) raz zakodowanego kluczyka nie da się drugi raz zaprogramować, więc trzeba po kupnie używanego kluczyka wymienić transponder na nowy... No a częstotliwość oczywiście musi pasować tylko że dopasowanie kluczyka żeby otwierał drzwi jest banalnie proste.


Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.

Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.

daro1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 09:04
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: daro1980 » ndz kwie 15, 2007 09:02

Witam

jestem nowym czytelnikiem tego forum gdyz poprzednio niejezdzilem VW ale do rzeczy - pracowalem w ASO Skody i niewydaje mi sie zeby VW mial inny modul komfortu niz Octavia wiec .... kluczyc z VAG malego nawet zaprogramuje imo rowniez i ile razy chcesz bez wiekszej filozofii tak samo zrobisz z domykaniem z pilota i zamykaniem drzwi po przekroczeniu 17 km/h

jedyna kwestia ktory modul komfortu jest w autku bo jak przedmowcy zauwazyli jest kilka wersji

proponuje podjechac gdzies na malego VAG i sprawe zweryfikujesz bez otwierania i rozbierania dechy ....


VW Golf 4 GTI TDI EXLU

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz kwie 15, 2007 11:15

m_maryszczak pisze:A co do immobilisera można go vagiem zakodować ale podobno (tego nie jestem pewien) raz zakodowanego kluczyka nie da się drugi raz zaprogramować, więc trzeba po kupnie używanego kluczyka wymienić transponder na nowy...
Nie da sie jesli to transponder immo III generacji. II mozna programowac dowolna ilosc razy, ale w III pamiec podobno zamyka sie i koniec.
Pierwsze Mk4 maja II, ale pozniej od ktoregos rocznika chyba juz III...


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: Maćko1979 » ndz kwie 15, 2007 14:31

inek01 pisze:
m_maryszczak pisze:A co do immobilisera można go vagiem zakodować ale podobno (tego nie jestem pewien) raz zakodowanego kluczyka nie da się drugi raz zaprogramować, więc trzeba po kupnie używanego kluczyka wymienić transponder na nowy...
Nie da sie jesli to transponder immo III generacji. II mozna programowac dowolna ilosc razy, ale w III pamiec podobno zamyka sie i koniec.
Pierwsze Mk4 maja II, ale pozniej od ktoregos rocznika chyba juz III...
No właśnie czyli potwierdzają się gdzieś tam zasłyszane wiadomości...


Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.

Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości