jak ustawić zapłon w 1,8 aam
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- szymko2000
- Ma gadane
- Posty: 181
- Rejestracja: pt wrz 29, 2006 16:07
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontakt:
jak ustawić zapłon w 1,8 aam
jak ustawić prawidłowo zapłon w 1,8 aam
mam proźbę aby ktoś napisał pkt po pkt
oraz proszę o wszelkie rady na co muszę zwrócić szczególną uwage itp itd
dodam że mam instalacje lpg 2 generacji
mam proźbę aby ktoś napisał pkt po pkt
oraz proszę o wszelkie rady na co muszę zwrócić szczególną uwage itp itd
dodam że mam instalacje lpg 2 generacji
A dlaczego chcesz ustawiiac zapłon???
[ Dodano: Czw Kwi 12, 2007 08:38 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1050856
[ Dodano: Czw Kwi 12, 2007 08:38 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1050856
Ale kolega pytał jak to łopatologicznie zrobić (pod tym linkiem jest tylko dyskusja nt efektów/ew. ich braku/ )dziejo pisze:A dlaczego chcesz ustawiiac zapłon???
[ Dodano: Czw Kwi 12, 2007 08:38 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1050856
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
- szymko2000
- Ma gadane
- Posty: 181
- Rejestracja: pt wrz 29, 2006 16:07
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontakt:
No, to juz lepiejszymko2000 pisze:własnej nie mam ale moge załatwić że będzieAmanda pisze:Masz lampę (stroboskopową)?
Podłączasz lampę, luzujesz śrubke mocowania aparatu zapłonowego, wyjmujesz zaslepkę w obudowie sprzęgła/skrzyni (okienko w którym widać kolo zamachowe),uruchamiasz silnik i błyskając lampą w okienko pomału obracasz aparatem zapłonowym do momentu w którym w okienku pośrodku na kole zamachowym bedziesz widział znak (u mnie to było kreska/naciecie) - to nie może byc "0"!
Znak na kole to znak 6st przed GMP (nie mylic z GMT )- czyli tyle ile ma być wyprzedzony zapłon.
Dokręcasz śrubke mocującą aparat zapłonowy - TYLE!
Powyższy opis dotyczy użycia lampy zwykłej bez regulacji kąta (choc tą z regulacją też można).
Lampy z regulacją kąta nigdy nie używałem, ale przypuszczam, że wtedy na lampie ustawia sie wymagany dla danego silnika kąt wyprzedzenia i błyskając ustawia sie aparat na znak "0"
Ponoć można tez regulować na podstawie znaków na oslonie paska rozrządu i znaku na kole pasowym wału - osobiscie nie stosowałem.
Niech mnie ktos poprawi jeśli coś nie tak napisałem
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
jest Audi A6 C5 2.4+LPG
- szymko2000
- Ma gadane
- Posty: 181
- Rejestracja: pt wrz 29, 2006 16:07
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontakt:
a jak można wyregulować zapłon na podstawie wyżej opoisanych znaków ?Amanda pisze:No, to juz lepiejszymko2000 pisze:własnej nie mam ale moge załatwić że będzieAmanda pisze:Masz lampę (stroboskopową)?
Podłączasz lampę, luzujesz śrubke mocowania aparatu zapłonowego, wyjmujesz zaslepkę w obudowie sprzęgła/skrzyni (okienko w którym widać kolo zamachowe),uruchamiasz silnik i błyskając lampą w okienko pomału obracasz aparatem zapłonowym do momentu w którym w okienku pośrodku na kole zamachowym bedziesz widział znak (u mnie to było kreska/naciecie) - to nie może byc "0"!
Znak na kole to znak 6st przed GMP (nie mylic z GMT )- czyli tyle ile ma być wyprzedzony zapłon.
Dokręcasz śrubke mocującą aparat zapłonowy - TYLE!
Powyższy opis dotyczy użycia lampy zwykłej bez regulacji kąta (choc tą z regulacją też można).
Lampy z regulacją kąta nigdy nie używałem, ale przypuszczam, że wtedy na lampie ustawia sie wymagany dla danego silnika kąt wyprzedzenia i błyskając ustawia sie aparat na znak "0"
Ponoć można tez regulować na podstawie znaków na oslonie paska rozrządu i znaku na kole pasowym wału - osobiscie nie stosowałem.
Niech mnie ktos poprawi jeśli coś nie tak napisałem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 218 gości